tady by měla být 13+ část, ale ještě to nepůjde😩
- - - - -
Jason's POV
- - - - -,,Co s ní mám dělat?" Zeptal jsem se opatrně svírajíc spící Charlotte v náručí a Em mi ještě podala lahvičku s mlékem.
,,Říkal jsi že se o ni postaráš. Já musím jít. Za pár hodin jsem zpátky." Řekla a věnovala mi rychlý polibek který jsem jí zmateně opětoval. Teprve jsem vstal a ona už někam běží.
,,Drž mi palce prosím. Budou na mě čekat i rodiče takže tam za mnou radši nejezděte..." řekla a já se usmál když mi to konečně došlo. Dneska dělá tu maturitu. Dobře tak to chápu. Řekl jsem jí že se o malou postarám, tak to snad nějak zvládneme.
Už jsem od ní něco nakoukal a napsala mi papírek se vším na co si mám dávat pozor. Trochu mě mrzí že jí nemůžeme dávat pusinky aby náhodou neonemocněla, protože je vážně rozkošná, ale pro její zdraví to rozhodně vydržím.
,,Určitě to zvládneš." Řekl jsem a ona se nervózně usmála zatímco si oblíkala mojí černou mikinu. ,,Nezapomeň, že-" ,,Em všechno mám napsaný na tom papírku, který jsi mi dala. Utíkej ať to stihneš." Řekl jsem a ona přikývla. Vzala si do ruky kabelku a potom se zastavila v cestě a znovu se na mě otočila.
,,A není moc vidět že jsem to..?" Zeptala se opatrně s otočením kolem dokola a já pozvedl obočí. Že co? Vypadá dobře jako vždycky, nevím na co se ptá.
,,Nevím co myslíš." Řekl jsem a ona si povzdechla. Upnula si mikinu víc kolem těla zvýrazňujíc tak její dokonalé křivky a mně se nepatrně zvýšil tep. Potřebuju jí konečně cítit. Asi tři měsíce už jsme spolu nespali a opravdu bych to potřeboval..
,,Že jsem byla těhotná.." řekla a já pokroutil hlavou. Není to vůbec vidět. Nevím jak ale nějak znovu rychle zhubla, takže až na ta prsa, která má kvůli mléku pro malou stále větší, vypadá skoro jako předtím.
,,Jen je asi trochu podezřelé že máš mikinu když je červen.." řekl jsem a ona si povzdechla. Mikinu si znovu nechala volně spadnout kolem těla a pevněji stiskla popruh kabelky. ,,Kdyby se někdo ptal řeknu že jsem přes víkend nastydla.." řekla a já se pousmál. Vypadá opravdu hezky.
,,Tak jdi než se malá probudí. Hodně štěstí." Řekl jsem s úsměvem, který mi nervózně opětovala a potom odešla. Sklopil jsem pohled na toho spícího andílka v mém náručí a pro sebe se usmál.
,,Tak jsme tu sami." Řekl jsem potichu a malou opatrně pohladil ukazováčkem po pravé tváři. Usnula hned jak mi ji Em po dokrmení položila na hruď, ale může se zase každou chvílí probudit.
Už je doma dva týdny a pár věcí jsem se od Em naučil, ale rozhodně nevím jestli to s Charlie zvládnu úplně sám.
Rodiče mi nebyly správným vzorem. Kdyby ano tak vím alespoň trochu co mám dělat už od nich.
Opatrně jsem se s ní stále v náručí zvedl do sedu a chvíli čekal jestli se neprobudí. Jemně jsem jí podepřel hlavičku a lépe ji chytl abych si byl jistý že mi nespadne a postavil se z postele.
Úlevně jsem vydechl když se neprobudila a do druhé ruky jsem si vzal lahvičku s mlékem které mi pro ní nachystala Em.
Pomalu jsem došel dolů do obýváku a opatrně ji položil na sedačku, kterou jsem zajistil tak aby nemohla spadnout. Vážně nechci aby se jí něco stalo. Neodpustil bych si to.
Potom jsem potichu odešel do kuchyně a dal si dělat kafe. Doufám že ji to neprobudí. Potřebuju pracovat a to nepůjde když bude vzhůru.
Unaveně jsem si promnul oči a do ruky vzal telefon. Měl jsem pár zmeškaných hovorů od Natea a cizích čísel. Na to už jsem si zvykl. Většinou to je někdo od Joshe, protože si neví rady a Nate volá kvůli podobným věcem.
ČTEŠ
Unstable
Fanfiction(ze začátku působí trochu depresivně, ale není, snad se bude líbit💗) Nemyslel jsem si že dokážu najít lásku už kvůli schizofrenii, která mě od raného dětství ovládá a také kvůli mému postavení jednoho z nejhledanějších kriminálníků, ale stalo se a...