-o dva dny později-
- - - - -
Jason's POV
- - - - -
,,Jayi teď nemám čas, musím to dodělat." Zakňučela tiše a jemně mi zatlačila do hrudi. Chytl jsem ji kolem pasu a znovu ji začal pokládat jemné polibky na stranu krku. Zavřela oči a s hlubokým výdechem mě znovu odstrčila.Hned jsem se na ni znovu zezadu natiskl a hlavu si položil na její rameno. Chci aby se mi věnovala, ale je v polovině dělání nějakého dortu na který dostala chuť...
,,Nikdo není doma." Řekl jsem tichým hlasem a dlaněmi jí přejel na vnitřek stehen. Trochu sebou cukla a mé ruce odstrčila. ,,Za chvíli bude upečený korpus, musím dodělat ten krém." Řekla a já si ji k sobě otočil čelem. Trhaně se nadechla a chytla se mých ramen pro podporu.
,,Co to proložit karamelovým toppingem?" Zeptal jsem se, poukazuje na náš večer, a z okraje misky nabral na ukazováček trochu krému, který míchala.
,,Možná by tam karamel nebyl úplně špatný.." řekla a já se pousmál. ,,Můžeš ho tam přidat později." Řekl jsem a krém ji ukazováčkem nanesl na rty. Sklopila pohled na má ústa a já se k ní sklonil blíž. ,,Máš něco na rtech.. očistím to." Řekl jsem tiše a něžně ji políbil.
Stiskl jsem jí boky v dlaních a vysadil jí na linku. Pousmál jsem se když spolupracovala a už se nesnažila odtáhnout. Omotala ruce kolem mého krku a přitiskla si mě blíž.
Krém se pomalu vstřebal, ale to nás nepřerušilo od líbání. Zbožňuju její rty. Nevadilo by mi je cítit na svých celý den. Je to pravděpodobně nemožné, ale asi by se mi to líbilo.
,,Nevyklop ten krém prosím." Řekla mezi polibky a já mísu s krémem posunul na stranu. Doufám, že mě nezastaví. Potřebuju ji cítit víc.
Dlaněmi jsem jí přejížděl po těle a rty se z těch jejích dostal až na její dekolt. Opatrně jsem jí stiskl mezi zuby místo pod klíční kostí a následně na něm zanechal jemný polibek abych ulevil od bolesti.
Pravou rukou jsem jí opatrně zajel pod triko a v dlani stiskl její prso. Trhaně se nadechla a přitáhla si mě blíž. Pousmál jsem se a bříško mého palce přitlačil na její bradavku, pohybuje s ním v malém kroužku.
Odtáhl jsem jí stehna dál od sebe a přisunul si ji blíž ke kraji linky. Druhou rukou jsem jí opatrně zajel pod látku černých tepláků a ona sebou nepatrně cukla když cítila mou studenou dlaň na jejím středu.
Teplo které z ní sálalo mě nutilo pokusit mé štěstí trochu víc a vniknout jedním prstem do jejího přívětivého nitra.
Pevně stiskla mé předloktí a z úst se jí vydral nepatrný ston. Pousmál jsem se a znovu ji jemně políbil na stranu krku. Stále na takovéhle věci není zvyklá. Od té noci jsme nic nedělali, doufám že to na ní nebude moc.
,,Pořád na mě nemáš čas?" Zeptal jsem se potichu a ona se mi podívala do očí. Viděl jsem v nich touhu smíchanou se špetkou nejistoty a nervozity. Nemusí se bát.
,,Vždycky na tebe mám čas." Řekla skrz tiché lapání po dechu a já se usmál. Přitiskl jsem se jí na rty a zavřel oči.
Mé ruce byly stále zaneprázdněné jejím tělem zatímco jsem měl v hlavě neobvykle prázdno. Ona byla to jediné čemu patřila má plná pozornost. Žádné rodinné problémy mafie, schizofrenie... jen ona.
,,Jasone." Zavzdychala potichu a nepatrně mi zaryla nehty do předloktí, které stále pevně svírala v dlaních. ,,Copak Shawty?" Zeptal jsem se a ona se kousla do spodního rtu.
ČTEŠ
Unstable
Fanfiction(ze začátku působí trochu depresivně, ale není, snad se bude líbit💗) Nemyslel jsem si že dokážu najít lásku už kvůli schizofrenii, která mě od raného dětství ovládá a také kvůli mému postavení jednoho z nejhledanějších kriminálníků, ale stalo se a...