6.

846 36 21
                                    

Omlouvám se za chyby, snad se část bude líbit <3

Jason's POV
- - - - -
Nechci aby mě poznala. Ztratil jsem úplně všechny kvůli tomu jaký jsem. Jen Nate a kluci se mnou drží do teď. Ale taky nemají na výběr, když chtějí být v gangu.

Jsem hrozný člověk a psychicky absolutně nestabilní. Vsadím se, že by stačilo jí říct o tom, že mám schizofrenii a utekla by ode mě. Sám se o sebe nezvládnu postarat, a nechci jí do svého života zatáhnout tím, že se jí svěřím.

Monica's POV
- - - - -
,,Promiň." Řekla jsem a on pokroutil hlavou. ,,To je dobrý." Řekl a já si nepohodlně poposedla trochu víc na stranu.

Chápu, že mi ještě asi nevěří. Opravdu se známe jen chvíli ale bylo mi to trochu líto.

,,Proč jsi mi předtím chytl tu ruku?" Zeptala jsem se. ,,Ale pomohlo to." řekl a já se pousmála. ,,Ale to pořád nevysvětluje proč jsi to udělal." Řekla jsem a on pokrčil rameny. ,,Nevím, prostě jsem to udělal." Řekl.

,,Víš, že ti Nate zakázal se mě dotýkat." Řekla jsem. ,,Na Nateovi v tomhle nezáleží. Je na tobě jestli mi to dovolíš." Řekl.

,,On to se mnou myslí dobře, jen na mě dává pozor.." řekla jsem a on si založil ruce na hrudi. ,,Takže si myslíš že ti chci ublížit?" Zeptal se s pozvednutým obočím. ,,Ne to ne. To vyznělo blbě promiň." Řekla jsem hned a vyhýbala se očnímu kontaktu, který on ale udržoval.

,,Máš hezký oči." Řekl a já se stydlivě pousmála. ,,Děkuju. Ty taky." Řekla jsem a on pokroutil hlavou. ,,Mám úplně obyčejný hnědý." Řekl a na chvilku sklopil pohled.

,,Můžu se tě dotknout? Jen abych je lépe viděla.." řekla jsem se opatrně. Přikývl a já k němu natáhla ruku. Jemně jsem ho chytla za bradu a přiměla ho tak aby se otočil trochu víc čelem ke světlu.

Oči mu na slunci zářily a byla dobře vidět jejich krásná barva.

Oříškově hnědá se mísila s kapkou zelené a tvořily dohromady úžasnou kombinaci.

Ruku jsem stáhla zpátky k sobě a on se mi znovu podíval od očí.

Všimla jsem si jak se mu nepatrně zrychlil dech a pohled mu na sekundu padl na mé rty.

,,Máš vážně krásný oči." Řekla jsem a on se roztomilé usmál. ,,Můžu?" Zeptal se a natáhl ke mně ruku. Přikývla jsem a nutila sama sebe abych neucukla. Nemám ráda když mi někdo sahá blízko obličeje, ale možná bych si na to měla zvykat.

Přiložil mi dlaň na tvář a podíval se mi do očí. ,,Pojď blíž." Řekl potichu a já tak udělala. Nebyli jsme u sebe nijak extra blízko, ale pro mě to pořád bylo dost.

,,Máš čočky?" Zeptal se a já přikývla. ,,Neumím skládat komplimenty, ale hrozně se mi líbí tvoje oči. Taková hezká modrá." Řekl s malým úsměvem. Taky jsem se usmála a cítila jak mi rychleji tluče srdce.

,,Nick, nemáš-" vtrhl do pokoje Nate a zastavil se v pohybu hned co nás s Jasonem uviděl. Lekla jsem se a odskočila trochu dál od Jasona a on se jen otočil na Natea s otázkou v očích.

,,Co jste tu dělali?" Zeptal se podezřívavým tónem hlasu a pohledem přeskakoval ze mě na Jasona. ,,Povídali si." Řekla jsem s pokrčením rameny a všimla si jak se Jason potichu uchechtl.

Unstable Kde žijí příběhy. Začni objevovat