25.

741 33 3
                                    

Jason's POV
- - - - -
,,Říkal jsem ti že mi je máš přinést dnes Austine. Další šanci nedávám." Řekl jsem a zvedl se od stolu. Přešel jsem k zábradlí a podíval se dolů na parket zaplněný lidmi. Rychle jsem pohledem vyhledal přesně tu osobu kterou jsem potřeboval po hodině znovu vidět.

Zamračil jsem se, když jsem ji viděl jít na parket s nějakým klukem. Ignoroval jsem Austinovi prosby a cítil jak se mi napnuly všechny svaly v těle když jí chytl kolem pasu.

Nikdo kromě mě a Natea nemá povoleno se jí dotknout.

Ze stolu jsem si vzal pistol a dal si jí za opasek. Vyšel jsem z místnosti kde byl Austin a po cestě řekl Chadovi aby se ho zbavil. Myslel jsem že bych si s ním mohl trochu pohrát. Už dlouho jsem nikoho nemučil, ale na to teď není čas.

Naštvaně jsem vešel mezi lidi a pohledem rychle vyhledal Em. Trhaně jsem se nadechl když jsem viděl jak se jí dotýká. Byl u ní na můj vkus až moc blízko. Dlaně měl až nebezpečně blízko jejího zadku a něco nesedělo..

Rychlým krokem jsem k nim přišel a odstrčil ho od ní.

,,Co si kurva myslíš že děláš?" Sykl jsem po ní naštvaně a zhluboka dýchal. Trochu zavrávorala a na sekundu zavřela oči. Natáhl jsem k ní ruku aby se mě chytla a ona tak hned udělala. Možná jsem na ní neměl být tak hnusný, ale všem jsem zakázal se jí dotýkat tak by to taky mohla respektovat a pochopit že to všechno dělám pro ní.

,,Hej, nevím kdo jsi, ale-" ozvalo se za mnou a já se otočil. Byl to ten který s ní tančil. Hned  se ve mně znovu začala vařit krev. Nesnáším když mi tykají nebo říkají prvním jménem.

,,Pro sráče jako jsi ty jen McCann. Nevím kdo ti povolil mi tykat." Řekl jsem a chytl ho za límec. ,,A už vůbec nevím kdo ti povolil na ní sahat." Zavrčel jsem a odtáhl ho někam víc do klidu. Em se mě snažila zastavit ale ignoroval jsem jí. Teď ať se mi do toho neplete.

,,McCann? Děláš jako bych tě měl znát." Uchechtl se a já ho silně narazil na zeď. Zalapal po dechu a vyděšeně se mi díval do chladných očí.

,,Všichni mě znají, všichni vědí čeho jsem schopný. Sáhneš na ní ještě jednou a nedopadneš dobře." Řekl jsem a cítil její dotyk na rameni.

,,Jasone," řekla potichu a já se na ni podíval. ,,Chceš mi ty vysvětlit proč jsi s ním byla?" Zeptal jsem se a přitiskl ho pevněji. Pozvedl jsem obočí a oči zabodl přímo do jejích vystrašených. Nechci aby se mě bála. Jen nechápu proč nemohla počkat na mě. Klidně bych s ní tančil jako on. Dotýkal se jí tak nevhodně jako on. Udělal bych cokoliv kdyby chtěla. Proč na mě prostě nemohla počkat a proč zrovna on? Co má on co já nemám?

,,Jdeme domů." Řekla a jemně mě odstrčila dál od něj. ,,Domů? Bydlíte spolu?" Zeptal se on a já na něj znovu zaměřil pohled. Už ho mám dost. Moc otázek do kterých mu nic není.

,,Je to moje přítelkyně." Zavrčel jsem a on se na ní překvapeně podíval. Uchechtl jsem se nad jeho nechápavým pohledem a stiskl ho pevněji.

,,Nechci problémy." Řekl vystrašeným hlasem a já se suše zasmál. ,,Na to je pozdě." Řekl jsem a odstrčil Em na stranu.

,,Počkej na mě v autě." Řekl jsem a podal jí klíčky. Vypadala vyděšeně, ale to v tu chvíli nebylo hlavní co jsem řešil. Konečně čas na mučení.

Přeci jen bych si dneska mohl trochu užít.
- - - - -
,,Co jsi mu udělal?" Zeptala se potichu když jsem si sedl do auta. ,,Jen jsem mu vysvětlil pár věcí." Zamumlal jsem a vyjel z parkoviště. Levou rukou jsem si setřel koutek rtu na kterém bylo trochu krve a potom vrátil ruku zpátky na volant. Možná jsem ho měl zabít. Něco na něm nesedělo..

Unstable Kde žijí příběhy. Začni objevovat