8.

853 37 20
                                    

Monica's POV
- - - - -
,,Vodu? Holka myslela jsem si že s tebou není žádná zábava ale že bys pila jen vodu.." uchechtla se Amber a drkla do mě ramenem.

,,Amber nech jí být může si pít co chce." řekl Nate a ona pohodila vlasama. ,,Samozřejmě že může. Ať si klidně zůstane nudná. Určitě jak ostatní holky pije jen víno nebo nic." řekla a já se na ní podívala jestli to myslí vážně.

,,Myslíš že neumím pít?" zeptala jsem se s úšklebkem. ,,Fajn," řekla jsem a pokrčila rameny. ,,Nate objednej mi něco prosím." řekla jsem a on se na mě nejistě podíval. ,,Jsi si jistá?" zeptal se a já přikývla.

,,Nate už na tebe čekají." Přišel k nám Jason a Nate se s povzdechnutím zvedl.

,,Za chvíli se vrátím." řekl mi předtím než odešel a já přikývla.

,,Jasone! Konečně jsi zpátky!" řekla Amber s velkým úsměvem a začala se po něm sápat jako vždy.

,,Jo měli jsme nějakou práci, co jste zatím stihli vy?" zeptal se a podíval se na mě. ,,Amber si myslí že jsem-" ,,Nic si nemyslím." zasyčela směrem ke mně naštvaně a já se od ní trochu oddálila.

,,Nech jí to domluvit." řekl jí Jason hrubě a znovu se na mě podíval. ,,Jen jsme si objednali něco k pití." řekla jsem radši abych ji ještě víc nenaštvala a on přikývl. ,,Co jste si objednali?" zeptal se a já pokrčila rameny. ,,Nevím, objednával Nate." řekla jsem.

,,Můžu k vám?" zeptal se a já přikývla. Amber mě celou dobu propalovala pohledem, a já se jí snažila co nejvíc ignorovat. Zatím jsem s ní neměla jediný příjemný rozhovor.

,,Myslím že už tu máš to pití." řekla a pokynula hlavou k baru. Vzala jsem si skleničku do ruky, a její obsah vypila na ex. Trochu to pálilo v krku ale nijak to se mnou nehlo.

Skleničku jsem položila zpátky a podívala se na ní s pozvednutým obočím.

,,To je to co jsi chtěla vidět?" Zeptala jsem se. Jen si přehodila vlasy přes rameno a naštvaně někam odešla. Chvíli jsem se za ní zmateně dívala a potom se otočila na Jasona.

,,Proč odešla?" zeptala jsem se a on pokrčil rameny.

,,Ale jsem rád že je pryč." řekl s malým úšklebkem. ,,Nevěděl jsem že umíš pít?" Řekl v otázce a ká se uchechtla. ,,Nejsi první." řekla jsem a on pozvedl koutek rtů do úšklebku.

,,Chceš objednat ještě něco?" zeptal se a já pokroutila hlavou. ,,To je dobrý. Nemám na to chuť."

,,Ty si nic nedáš?" zeptala jsem se. Myslela jsem že je ten typ člověka co se většinou chodí opít, tančit a možná něco víc.

,,Chci na tebe dávat pozor a hlavně řídím, takže nemůžu pít." řekl a já chápavě přikývla.

Cítila jsem dotek na zádech a cukla sebou od leknutí.

,,Kotě nechtěla bys se mnou do jednoho z pokojů? Ukázal bych ti něco-" začal mluvit ten někdo kdo se mě dotýkal a rukou mi přejel na stehno. Bylo to sakra nepříjemný.

Jason mě chytl za zápěstí a stáhl si mě k němu na klín. Chytl mě kolem pasu a pohledem probodával toho muže.

,,Dej si odchod Daltone." zavrčel Jason a stiskl mě trochu pevněji když si všiml jak se třesu.

(jmenuje se Jackson Dalton, aby později někdo nebyl zmatený)

,,Od kdy si chráníš děvky McCann?" uchechtl se a znovu si mě přejel hladovým pohledem.

Unstable Kde žijí příběhy. Začni objevovat