Monica's POV
- - - - -
Byla jsem nervózní a nevěděla co přesně od něj čekat. Co měl v plánu? Proč si mě přitáhl blíž?,,Jasone," řekla jsem potichu nejistým hlasem a on se mi podíval do očí. ,,Nebudu dělat nic co by se ti nelíbilo." Řekl tiše a za boky si mě vysadil k němu na klín. Byl to zvláštní a nový pocit být u něj takhle blízko a bylo mi to i celkem příjemné.
,,Věříš mi?" Zeptal se potichu a já přikývla. ,,Zavři oči." Řekl a já tak udělala. Nesnáším mít zavřené oči pokud není čas spaní, je to hrozně nepříjemný pocit nejistoty, ale jemu z nějakého důvodu věřím.
Cítila jsem jeho dech na svém krku a mírně sebou cukla od leknutí. Jemně mi stiskl boky v jeho velkých dlaních a jeho horké vlhké, sametově jemné rty přitiskl na můj krk.
Překvapeně jsem vydechla zadržovaný vzduch a moje ruce si automaticky našly cestu kolem jeho krku. Prsty jsem mu jemně vjela do vlasů a on spokojeně zamručel.
Na těle se mi udělala husí kůže a při každém jeho polibku a doteku mnou projely malé příjemné jiskřičky.
Nečekala jsem že to bude až tak příjemné. Už kvůli tomu že jsem na krk vážně hodně citlivá a nemám ráda když se ho někdo dotýká.
Chvíli tam své rty nechal jen tak a čekal jestli ho odstrčím nebo ne. A když jsem nic neudělala tak se pousmál a znovu mě políbil na stejné místo. Dlaně přemístil na můj pas a přitáhl si mě blíž k němu. Mírně jsem naklonila hlavu aby měl lepší přístup a spokojeně vydechla.
Rty se pomalu pohyboval přes většinu mého krku než narazil na jednoho výjimečně citlivé místo, na levé straně pod mou čelistí. Nechtěně se mi ze rtů vydral tichý ston a Jason tiše zavrčel.
,,Nick tohle mi nedělej. Neumím se ovládat a nechci ti ublížit." Řekl a na chvilku se odtáhl předtím než mě znovu políbil na to samé citlivé místo a jemně ho stiskl mezi zuby.
Dlaněmi se pomalu přes mé boky přesunul až moc blízko k mým prsou a to se mi moc nezamlouvalo. Hlavně v tom směru že by ti na tu chvíli bylo moc.
Přerušila jsem ho i když mi to co dělal bylo nepopsatelně příjemné a jemně ho odstrčila.
,,Chceš mě dostat do postele?" Zeptala jsem se s pozvednutým obočím a slezla z něj. Moje problémy s důvěrou se prodraly na povrch a začaly konat svou práci.
,,Cože? Ne. Teda, kdyby jsi chtěla tak bych se asi nebránil, ale rozhodně tě do ničeho nenutím." Řekl a já si ho podezřívavě prohlížela. Nevypadal jako by lhal..
,,Jdu se najíst." Řekla jsem a zvedla se ze země. ,,Nick nechoď nikam prosím." Řekl a chytl mě za zápěstí.
,,Mám hlad." Zamumlala jsem a podívala se na něj. ,,Říkal jsem ti že nechci dělat nic co by se ti nelíbilo. Bylo to na tebe moc?" Zeptal se a díval se mi přímo do očí.
,,Já nevím.. asi? Já jsem nic takovýho předtím nezažila. Však víš že jsem se ještě s nikým ani nelíbala a tohle bylo taky úplně nový a asi se mi úplně nechce věřit tomu že bys to dělal jen tak." Řekla jsem a on se taky postavil.
,,Em, nechci dělat nic co by ti nebylo příjemný." Řekl a pramínek vlasů mi dal za ucho.
,,Ale mně to bylo příjemný. Nikdy jsem nic takového necítila, ale nechápu proč všechno tohle děláš pokud mě nechceš jen dostat do postele." Řekla jsem a on se na mě podíval se zklamáním v očích.
,,To je to co si o mně myslíš? Že tě chci využít jen na sex a odkopnout?" Zeptal se potichu mírně zraněným hlasem, kvůli kterému mě bodalo v hrudi. Nechtěla jsem mu ublížit.
ČTEŠ
Unstable
Fanfiction(ze začátku působí trochu depresivně, ale není, snad se bude líbit💗) Nemyslel jsem si že dokážu najít lásku už kvůli schizofrenii, která mě od raného dětství ovládá a také kvůli mému postavení jednoho z nejhledanějších kriminálníků, ale stalo se a...