4 maanden geleden
pov Fiona
Ik kijk mijn beste vriendin op het schermpje aan. Ze is absoluut de knapste van alle Deense adel. Emily heeft een prachtig gave huid, mooie rondingen en haar haar lijkt altijd op de juiste manier te vallen en te glanzen.
'Luister, als je hem wilt breken moet je die Latina bij hem weghalen.' Zegt ze met een krakende stem door de telefoon. De verbinding is slecht dus beweegt haar mond een stukje later dan de woorden mij bereiken.
Emily's ogen schitteren. 'Je moet dreigen, Fi. Geloof mij maar.' Ze blaast op haar netgelakte nagels. 'Ik heb ervaring.'
Emily heeft haar eigen zus 'weggewerkt', zoals zij dat altijd zo mooi zegt.
'Maar ik weet net niks van hem.' Zeg ik, terwijl ik opsta om door mijn hotelkamer te ijsberen. Hoewel Emily en ik in hetzelfde land zijn wil ik niet het risico lopen gezien te worden door iemand die mijn plan aan Henry kan door lullen.
Emily begint langzaam te knikken. 'Dat doe je wel.' Ze knikt harder. 'Dat doe je echt wel.'
En dan herinner ik me het.
'Fuck, ja! Dat is het. Ik ben je eeuwig dankbaar, Emily.' Ik sta bijna te springen. Dit is het, mijn moment om mijn plek als troonopvolger te bevestigen.
Ik hang op, maar leg mijn telefoon niet weg en toets meteen een andere nummer in.
'Ja, ik ben het.' Ik wacht niet af tot de oude vrouw aan de andere kant van de telefoon reageert. 'Jij zorgt ervoor dat Henry en die meid gescheiden van elkaar worden of ik maak je grootste angst werkelijkheid, grootmoeder. En je weet verdomd goed wat ik bedoel.'
Ik wacht niet af. Ik hang op en zorg dat mijn erfenis en de troon waar ik recht op heb van mij word.
hee lieve mensen, jaha, plottwist?
Heel veel liefs xxx
JE LEEST
Mijn niet zo Perfecte Prins op het Witte Paard ✔
ChickLit𝐸𝓃 𝓏𝑒 𝓁𝑒𝓋𝑒𝓃 𝓃𝑜𝑔 𝓁𝒶𝓃𝑔 𝑒𝓃 𝑔𝑒𝓁𝓊𝓀𝓀𝒾𝑔... Als jong meisje was Brooke al dol op sprookjes, het is dan ook een droom die uitkomt als ze ontdekt dat de uitwisselingstudent van haar oudere broer een Deense prins is. Ze kan niet wach...