Voorwoord.

1K 16 10
                                    

main characters 

Dit is Brooke Florez, ze is een doorzetter, houd van lezen en wegdromen in verhalen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit is Brooke Florez, ze is een doorzetter, houd van lezen en wegdromen in verhalen. Ze is super excited voor de komst van een koninklijke hoogheid, maar zodra hij er is vindt ze het 3 keer niks. Hij is arrogant, aanbidt zichzelf en denkt dat iedereen voor hem valt. Maar dat gaat de 19 jarig Brooke dus echt niet doen. Ook deinst ze er absoluut niet voor terug om tegen hem in te gaan en hem op zijn nummer te zetten, ze is zeker niet bang voor hem.

 Ook deinst ze er absoluut niet voor terug om tegen hem in te gaan en hem op zijn nummer te zetten, ze is zeker niet bang voor hem

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Maak kennis met Henry Anderson. De 20 jaar oude Deense kroonprins. Hij is een losgeslagen type dat eigenlijk gewoon heel veel heeft meegemaakt. Henry is niet makkelijk te commanderen en is gewend aan veel aandacht van meiden. Hij wordt op uitwisseling gestuurd om hem weer een beetje terug in het gareel te krijgen. Hij vindt het Brookes gedrag tegenover hem bijzonder amusant en hierdoor wordt ze nog interessanter voor hem. 

updaten

Ik zal elke dag een nieuw hoofdstuk van dit boek plaatsen.

disclaimer

Alle karakters zijn door mij bedacht. Dit betekend dat niks is afgeleid van de realiteit, behalve dat er wel een Deense koninklijke familie bestaat, de Deense koninklijke familie in dit verhaal is daar alleen absoluut niet op gebaseerd. 

(bijna) afgeschreven

Ik heb het boek nog niet helemaal af, maar ik heb wel al een heleboel geschreven, wat dus inhoud dat ik jullie niet ga verlaten en je dit boek met zekerheid uit gaat kunnen lezen.

stemmen en reacties

Ik zou het super leuk en heel motiverend vinden als je dat sterretje aan het eind van een hoofdstuk even oranje maakt. Een leuke reactie betekend echt heel veel voor me <3.

fouten en feedback

Zie je ergens foutjes staan? Laat het gerust weten in de reacties! Ik probeer het boek zo foutloos mogelijk te hebben, maar soms zie ik iets over het hoofd. Feedback is altijd welkom, een beetje kritiek is nooit erg. Stuur me een berichtje met wat jij denkt dat beter kan, ik wil mijn schrijven graag verbeteren en daarbij kan ik jullie hulp goed gebruiken!

rechten en copyright

Alles is door mij geschreven en behoort aan mij toe, ik zou het dus niet zo leuk vinden als er iets gebruikt of gekopieerd wordt. 

flaptekst

𝓔𝓷 𝔃𝓮 𝓵𝓮𝓿𝓮𝓷 𝓷𝓸𝓰 𝓵𝓪𝓷𝓰 𝓮𝓷 𝓰𝓮𝓵𝓾𝓴𝓴𝓲𝓰.


Als jong meisje was Brooke al dol op sprookjes. Ze kan ook niet wachten om de uitwisseling van haar broer, een Deense kroonprins, te ontmoeten, maar eenmaal bij haar thuis is het een flinke domper.

Hij is kil, afstandelijk en de paparazzi die hij mee brengt bezorgen haar de kriebels. Helemaal niks aan hem is hoe ze bedacht had en tot overmaat van ramp moet ze ook nog haar badkamer delen met die chagrijn.

Maar als ze samen met hem in een PR-ramp beland schieten haar hoofd - en hart - allerlei kanten op.

Hoe gaat ze dit in godsnaam overleven?


heel veel liefs 

Verder wens ik jullie heel veel plezier met het lezen van dit boek. 

Dit verhaal staat op voltooid omdat deel 1 al voltooid is, je zou dus deel 1 kunnen lezen en dan wachten tot alles van deel 2 online staat (wat zeer binnenkort zal zijn). Je zou ook telkens een dag kunnen wachten en dan het volgende hoofdstuk van deel 2 te lezen weer kunnen lezen. 




Mijn niet zo Perfecte Prins op het Witte Paard ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu