zondag
Ik zit aan mijn ontbijt als Henry de keuken binnen wandelt. Aaron ligt nog steeds ziek op bed en ben ik dus nog steeds in charge over het prinsje. Dat dus binnenkort ook mijn nepvriendje is.
Vanmiddag komt Mandy met het nodige papier werk en om alles nog eens goed door te spreken. Morgen ochtend gaan we gewoon naar school, en in de middag komen ze foto's maken. Maar de komende uurtjes hebben we nog even vrij.
'Wat zie jij eruit.' Henry en ik zijn die laatste 2 dagen niet meer zo vijandig als die eerste dagen. Maar hij is absoluut niet mijn favoriete persoon, zeker niet als hij zulke opmerkingen maakt.
'Ga maar weer terug je bed in, Henry. Heb medelijden met me, dit is mijn laatste dag in de anonimiteit. Hierna zal ik in de ogen van veel mensen de nieuwe prinses van Denemarken zijn.' Voor een extra dramatisch effect leg ik mijn hand op mijn voorhoofd.
Henry lach. 'Jij gaat nog langs je schoenen lopen, zusje van Aaron.' Hij schenkt een glas jus voor zichzelf in en zegt ook Marcus goedemorgen.
Hij smeert een boterham voor zichzelf en komt naast me zitten.
'Hoe is dat nou, prinsje?' Vraag ik. 'Om je eigen ontbijt te moeten maken.'
Hij kijkt me aan van opzij en grijnst. 'Eigenlijk helemaal niet erg, zeker niet als ik dat met uitzicht op een mooie meid mag doen.' Hij lacht zijn scheve lachje en stoot me aan met zijn elleboog.
'We beginnen morgen pas met doen alsof, hoor.' Antwoord ik zacht.
'Wie zegt dat ik deed alsof.' Hij geeft me een knipoog en staat weer op, met zijn boterham in zijn hand staat hij op en loopt naar de trap. 'Wie zegt dat ik doe alsof?' Herhaalt hij nogmaals.
What the fuck is er zojuist gebeurd?
Als ik op sta tolt mijn hoofd en klopt mijn hart veel te snel, maar dat ik vast omdat ik te snel ben opgestaan. Ja dat is het, vast en zeker.
Hee lieve mensen, kort hoofdstukje vandaag, sorry! Maar heb het heel druk met school. Voel je vrij foutjes te verbeteren. Ik zie helemaal geen sterretjes of reacties, vinden jullie het wel leuk? <3
Heel veel liefs xxx
JE LEEST
Mijn niet zo Perfecte Prins op het Witte Paard ✔
ChickLit𝐸𝓃 𝓏𝑒 𝓁𝑒𝓋𝑒𝓃 𝓃𝑜𝑔 𝓁𝒶𝓃𝑔 𝑒𝓃 𝑔𝑒𝓁𝓊𝓀𝓀𝒾𝑔... Als jong meisje was Brooke al dol op sprookjes, het is dan ook een droom die uitkomt als ze ontdekt dat de uitwisselingstudent van haar oudere broer een Deense prins is. Ze kan niet wach...