donderdag avond
Mijn ouders zijn net thuis gekomen en vertellen vol van plezier over hun stedentrip. We zitten aan de keukentafel en eten taco's met een hele boel mais.
'Dus, kinders, hoe waren jullie dagen?' Mijn vader heeft wat saus op zijn mondhoek zitten en zijn ogen twinkelen vrolijk. Dan kijkt hij mij aan. 'Dankzij het internet hebben we jullie natuurlijk goed kunnen volgen.'
Ik kan wel door de grond zakken. Henry is eraan gewend, maar ik nog absoluut niet. De roddelpers is overal. Vanochtend stonden er al foto's in een blad van gisteren ochtend, terwijl hij vlak voor we naar de les gingen een kus op mijn hand drukte.
Ik lach en sla mijn ogen neer terwijl mijn vingers onder de tafel die van Henry vinden.
---
Nadat we onze taco's op hebben krijg ik een appje van Aub. Henry en ik zitten op mijn kamer terwijl mijn ouders en broer samen foto's van hun stedentrip bekijken. 'Houd de deur open, kan me niet schelen dat hij een prins is.' Had mijn vader waarschuwend gezegd voor we naar boven gingen. Waarop mijn moeder hem een por in zijn zij gaf met de woorden 'Ze is 19, laat haar.' En ze me glimlachend naar boven stuurde.
Ik houd zoveel van die vrouw.
Aub
20:12Uit vanavond? Jij, ik, Henry en Noah? Is er gelijk zo'n stoere bodyguard bij.
U
20:14Zal het hem zeggen, gezellig! 20.30 bij mij?
'Henry?' Ik sla mijn armen van achteren om hem heen en zeg: 'We gaan stappen vanavond. Ik ga jou het Nederlandse uitgaansleven laten zien!'
Henry wikkelt een lol van mijn haar om zien vinger en vraagt met grote ogen. 'Wiet?'
Ik moet lachen loop naar mijn kast. 'Nee, gekkie, geen wiet. We gaan lol maken. Kom op, ga wat leuks aan trekken.' Ik sla Henry op zijn kont als ik hem naar de deur duw en schrik bijna van mijn eigen gedrag.
Henry lijkt er niet van te schrikken. Sterker nog hij draait zich om en kijkt me met donkere ogen aan. 'Bewaar dat voor later, we gaan uit.' Zijn stem kraakt gevaarlijk sexy.
Opgetogen giechelend met zenuwachtige vlinders in mijn buik draai ik me om naar mijn kast. Ik haal er een zwart jurkje met een strak korset lijfje uit en trek het aan. Ik draag nooit veel make-up, maar speciaal voor vanavond smeer ik een flinke laag mascara op mijn wimpers en probeer ik mijn dikke haren in model te krijgen.
Ik trek mijn uitgaanshakken aan en bekijkt mezelf in de spiegel. Niks bijzonders, maar prima.
Als ik via de badkamer Henry's kamer in wandel valt mijn mond open. 'Jezus Christus.'
'Gebruik Gods naam niet in ijdel.'
Ik sla er geen acht op, en heb enkel aandacht voor hoe hij eruit ziet. 'Niet zo sexy praten,' mompel ik als ik naar hem toe loop. Hij draagt een witte blouse en een spijkerbroek met een duur uitziende riem. Zijn lakschoenen glimmen in het kunst licht. De bovenste 2 knoopjes van de blouse zijn open en hij glimlacht.
'Is het wat?' Vraagt hij met een scheve grijns en ik zou durven zweren dat ik stop met ademen.
Dan kijkt hij op en bekijkt hij mij eens goed. Zijn ogen dwalen over mijn lichaam, bij ieder ander zou ik er ongemakkelijk van worden, maar bij hem voelt het goed. Alsof ik het mooiste ben wat hij ooit gezien heeft.
In twee snelle passen overbrugt hij de afstand tussen ons, tilt me op en draait een rondje. Als hij me neer zet neemt hij mijn gezicht in zijn handen, legt zijn voorhoofd tegen de mijne en drukt een kusje op mijn neus.
'Mooier kan niet.'
Hij tilt me nogmaals op en samen draaien we in het rond.
Ik geloof dat mijn hart uit elkaar barst van geluk.
Hee lieve mensen, hoe is het met jullie? Voel je vrij foutjes te verbeteren! En maak even dat sterretje oranje, word ik blij van <3
Heel veel liefs xxx
JE LEEST
Mijn niet zo Perfecte Prins op het Witte Paard ✔
ChickLit𝐸𝓃 𝓏𝑒 𝓁𝑒𝓋𝑒𝓃 𝓃𝑜𝑔 𝓁𝒶𝓃𝑔 𝑒𝓃 𝑔𝑒𝓁𝓊𝓀𝓀𝒾𝑔... Als jong meisje was Brooke al dol op sprookjes, het is dan ook een droom die uitkomt als ze ontdekt dat de uitwisselingstudent van haar oudere broer een Deense prins is. Ze kan niet wach...