1

628 38 0
                                    

"Iată a cincea ta cafea a zilei." Jungkook pune cafeaua bătrânului chiar în fața lui, se uită la ceasul de perete, era doar douăsprezece și jumătate. Era foarte îngrijorat de sănătatea lui.

Yoongi nici măcar nu ia aruncat o privire spre Jungkook, aducând ceașca de cafea fierbinte aproape de buzele lui acum reci. El mai taie un nume de pe listă. Oftând știind că era ultimul. Iese din tastatura de pe telefon, oprindu-l

"Fără noroc?"  Jungkook încearcă să-i atragă atenția. Yoongi se uită la el, punga întunecată situată sub ochi.  Buzele lui s-au sigilat într-o linie dreaptă și fața palidă ca întotdeauna.

"Nu știu de ce oamenii nu sunt de acord cu asta. Și eu sunt dispus să plătesc bani."  Mâinile și-au croit drum spre părul dezordonat, apucându-le de enervare.

"Dacă numai unul dintre ei ar fi fost de acord." Spune cu atât de multă disperare în voce încât îi face inima lui Jungkook să se rupă să-și vadă hyung-ul așa.

"Oh hyung, nu-ți face griji. Lasă-mă să văd dacă te pot ajuta."  Jungkook îl bate pe spate încercând să-l consoleze cumva. Yoongi se ridică în cele din urmă, fără să-și facă griji pe cel mai tânăr.

"Știi că au fost de fapt niște cupluri care erau gata să mă ajute cu articolul, dar când le-am spus că va trebui să trăiesc cu ei deocamdată, ei au negat, crezând că este înfiorător." El știe că, dacă ar fi în pielea lor, s-ar gândi că este și el înfiorător.

"Dacă aș fi fost omega, aș fi rămas însărcinată să scriu despre acest articol."  Devotamentul lui Yoongi l-a făcut pe Jungkook să râdă, știa că cel mai în vârstă muncea mereu din greu pentru munca lui, dar asta era la un cu totul alt nivel.

"Chiar ai merge atât de adânc doar pentru un articol?"  spune Jungkook într-un mod sarcastic, dar privirea lui Yoongi l-a făcut să regrete imediat.

"Nu este doar un articol pentru mine." Spune clar că nu vrea să detalieze mai mult.  Jungkook deschide gura să-și spună scuze, dar doar dă din cap după ce s-a gândit a doua.

"Ar trebui să plec acum." Se înclină puțin înainte de a ieși din cafenea, lăsându-l pe Yoongi singur.

Chiar dacă Yoongi avea un birou separat în birou, el a preferat să lucreze mai mult într-o cafenea, în apărarea sa cafeaua disponibilă în birou nu era pe gustul lui.

S-a uitat prin cafenea, era plină de cupluri, unii păreau că sunt la primele întâlniri, în timp ce alții păreau că și-au petrecut deja ani de zile unul cu celălalt.  Fiind scriitor, Yoongi stăpânise arta de a citi oamenii după chipul lor. A fi un bun observator este primul pas spre a fi un bun scriitor, luând întotdeauna note mentale și notând schimbări subtile în mediul înconjurător.

"Călătoria de 9 luni."  Citește din nou titlul. A fost singurul lucru pe care l-a scris până acum, nu știe nimic despre sarcină, așa că cum ar fi trebuit să scrie despre asta. Și-a întrebat prietenii și colegii dacă cunosc vreun cuplu în așteptare, dar nimic nu părea să fie de ajutor.

Chiar dacă nu are limită de timp, știe că trebuie să găsească pe cineva în curând.  În acest moment, este chiar gata să meargă la o persoană însărcinată aleatorie și să întrebe dacă ar putea scrie despre experiența lor. Și nu este ca și cum ar face asta gratis, el este dispus să plătească bani, dacă ar fi cineva de acord.

Dă clic din nou pe stilou, piciorul sărind cu aceeași viteză ca și stiloul. 
Geme enervat, trântind stiloul pe masă.  Privirea tuturor se îndreaptă spre el.  Cafea, își șoptește el înainte de a se ridica să comande alta.

"Scuze" Cuvintele au ieșit automat când se ciocnește de cineva. Se aplecă văzând hârtiile împrăștiate peste tot din cauza impactului. La strângerea hârtiei, unul dintre ele îi atrage atenția, era un raport medical și eticheta cu numele era 'Park Jimin.'

"Jimin?"  Ridică hârtia uitându-se înainte de a se uita în sfârșit la fața persoanei. Cu siguranță este Jimin.

"Yoongi hyung?"  Emoția era clară din vocea lui Jimin. Yoongi a zâmbit la asta, întinzându-și mâna. Să-l văd pe Jimin stând așa în fața lui încă se simte ca un vis febril. 
"Uau ce coincidență." Jimin ia mâna lui Yoongi înfășurându-și mâna caldă în jurul celei reci a lui Yoongi. Atingerea este suficientă pentru a readuce vechile amintiri. Unul care este gravat pentru totdeauna în inima lui Yoongi.

Amândoi au decis să se așeze la o masă, deoarece știau că va dura ceva timp pentru a ajunge din urmă după ani. 
"Nu te-ai schimbat deloc Jimin-ah. Ești încă scund."  Yoongi îl tachinează, râzând de chipul de pui supărat al lui Jimin. Cu siguranță, cel mai tânăr nu s-a schimbat deloc.

"Hyung, te rog, ești cu câțiva milimetri mai înalt decât mine." Jimin replică uitându-se la Yoongi cu o expresie înmulțumită. Se simțea frumos, la fel ca pe vremurile de altădată, când se certau în cantina colegiului.

"Hei, chiar și un milimetru poate face o schimbare mare."  El imită vocea acelor vorbitori motivaționali, făcându-l pe Jimin să râdă. Ochii lui Jimin se închid la jumătate, în timp ce s-a aplecat pe masă în timp ce râdea, Yoongi își amintește clar acest lucru, era obiceiul lui Jimin să se arunce în timp ce râdea și a crezut întotdeauna că este adorabil. 

"Bine, glume în afară. Ce faci în ziua de azi?" Jimin își fixează puțin calmul, arătând puțin intimidant cu expresiile sale simple.
"Sunt un scriitor de reviste, nimic special." El spune simplu. Jimin a vrut să argumenteze că a fost într-adevăr special dar s-a hotărât să nu-și împărtășească gândurile. Știa că cel mare îi place să citească și să scrie încă din vremea școlii.

"Ce zici de tine? Ai deschis un restaurant cum ai spus?"  Se aplecă pe mâna stângă, odihnindu-se pe masă. 
"A fost doar o glumă, hyung. Acum sunt profesor de creșă."  Yoongi fredonează, îl putea vedea pe Jimin jucându-se cu copiii și copiii alergând fericiți în jurul lui, jobul i se potrivește exact.

Yoongi nu i-a plăcut niciodată foarte mult copiii, în timp ce Jimin a lucrat ca baby-sitter cu timp parțial, poate pentru că era omega, dar i-a plăcut întotdeauna copii, iar lui Yoongi i-a părut drăguț cât de dragut copiilor le place să fie în preajma lui Jimin. Dar uită-te la ironia acum, Yoongi a trebuit să scrie un articol despre sarcină.

"Uhm, de ce purtai rapoartele tale medicale? Esti bolnav?"  Yoongi nu a vrut să pară intrigant, dar rapoartele l-au făcut curios. 
"Oh, nu, nu. A fost doar asta."  Jimin se oprește pentru un minut privindu-și mâinile, frământându-se cu degetele lui mici. Și Yoongi știa că era nervos în legătură cu ceva, petrecuseră un timp bun unul cu celălalt pentru a ști despre obiceiurile lor.

"Am avut o întâlnire cu un donator de spermă."  spune în cele din urmă Jimin după o dezbatere internă. Yoongi a deschis gura să spună ceva, dar nu a găsit niciun cuvânt potrivit. 
"Oh." Spune neștiind ce să mai spună.

Un donator de spermă, așa că Jimin vrea un copil. Dar de ce căuta un donator de spermă în loc de partener?  A vrut să pună întrebarea, dar, știind că relația lor nu este atât de puternică ca înainte să se hotărască să renunțe la ea. Nu voia să-i pună într-o situație incomodă.

Au vorbit o vreme după ce Yoongi a încercat să schimbe subiectul simțind că Jimin nu se simte confortabil cu el. Dar la scurt timp după ce Yoongi a primit un apel de la Jungkook că capul îl căuta, așa că a plecat brusc, neputând să-și ia la revedere.

A regretat că nu i-a cerut numărul lui Jimin. Dar era ceva la Jimin care l-a ținut pe Yoongi treaz în acea noapte, gândindu-se la el.

Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum