76

136 19 0
                                    

"Ei bine, asta a fost neașteptat."  Yoongi se lasă jos pe patul lui, lângă Haru și Jimin.  Mama lui s-a întors după ce a luat cina cu ei, spunând că tatălui lui Yoongi îi va fi dor de ea dacă nu se întoarce astăzi.  Deci, nu au pus-o presiune pe ea să stea peste noapte.

Evenimentul încă se simte ca un vis febril pentru amândoi.  La urma urmei, nu se întâmplă în fiecare zi când mama ta sau viitoarea soară intră în casa ta neanunțată, își afișează nemulțumirea față de faptul că sunteți împreună, încearcă din răsputeri să le spargă pe amândouă pentru a anunța mai târziu că a fost o farsă.  Da, cu siguranță este o scenă extrasă dintr-un film clișeu.

"Până și mama a fost implicată în toate astea."  Jimin chicotește gândindu-se că ar fi amândoi așa când vor îmbătrâni.  Probabil Yoongi ar fi cel mai răutăcios dintre ei.

"Mama mea merită cu siguranță un Oscar pentru actoria ei."  Ea ar putea să-și facă debutul ca mamă impertinentă a unui CEO bogat, care se plimbă aruncând apă în interesul amoros al fiului ei.

"Ce spunea ea, ah da. Că a avut nunta mea și nu mă pot căsători cu tine, doar ca să te numesc ginerele ei până la urmă."  Au izbucnit amândoi în râs.  Este o nebunie cum erau pe cale să-și pișească pantalonii când toate acestea s-au desfășurat în fața ochilor lor, dar acum se pot fixa doar să râdă amintindu-și.

"Totuși este încă atât de dulce. Ochii ei au fost plini de atât de multă dragoste când l-a purtat pe Haru în brațe."  El poate prevedea că Haru va fi răsfățat total de cele două bunici ale sale.

Se uită la fața lui Yoongi doar pentru a-l vedea încruntându-se tare la ceva
'Ce e cu fața lungă?"  Încruntarea lui Yoongi a devenit mai adâncă doar odată ce Jimin i-a pus această întrebare. 
"Te-a chemat ginere înainte ca eu să te pot cere în căsătorie."  Își încrucișează brațele la piept, suflând aerul într-un mod enervat.

"Aww hyung, aveai de gând să mă ceri în căsătorie astăzi?"  Îl tachinează pe cel în vârstă.  Văzând reacția lui Yoongi, el și-a amintit că, practic, are grijă nu de unul, ci de doi copii. 
"Nu- vreau să spun- nu astăzi. Dar într-o zi, da." 

"Atunci voi aștepta propunerea ta."  Își pune mâna pe burtica lui Haru, copilul era deja adormit înainte să i se alăture în pat.  Poate îl va lăsa azi să doarmă în pat în loc de pătuțul lui.

"Totuși, nu te aștepta la ceva măreț, s-ar putea să îți propun doar când te aștepți mai puțin." 
Yoongi are o privire înmulțumită pe față, așa că este ușor de observat că are deja ceva planificat în cap.

"Hyung, te cunosc mai bine decât te cunoști pe tine însuți. Nici măcar nu aș fi șocat dacă m-aș trezi într-o zi cu un inel pe deget doar ca să știu că mi-ai cerut în căsătorie în timp ce dormeam."  Ei bine, asta chiar se poate întâmpla și nici măcar nu-l va șoca puțin.  Pur și simplu sună ca cel mai Yoongi lucru pentru el.

"Stai, asta este de fapt o idee bună. Lasă-mă să o notez."  Se comportă de parcă ar căuta cu adevărat un stilou și hârtie pentru a le scrie. 
"Nu, vino cu ideea ta, hyung."  Se văică de tachinarea lui Yoongi.  Yoongi își pune mâna deasupra lui Jimin, care se sprijină în cele din urmă pe Haru.  Cu ochii uitându-se unul în altul, au adormit cu îngerul lor cupidon între ei.


-

Propunerea pe care Yoongi i-a menționat-o înainte lui Jimin a fost într-adevăr una neașteptată.  S-a făcut într-un mod atât de subtil încât nimeni nu și-ar fi dat seama că Yoongi l-a cerut de fapt în căsătorie.

Abia după trei luni de viață împreună, Yoongi a avut în sfârșit curajul să pună întrebarea.  Unii ar putea spune că a pus întrebarea puțin prea devreme, dar pentru el a fost momentul potrivit și de fapt i-ar putea păsa mai puțin de ceea ce cred alții.

La fel ca rutina lor de zi cu zi, Jimin era ocupat să pregătească un mic dejun pentru Yoongi în bucătărie.  Pătuțul lui Haru a fost așezat în sufragerie unde i-a fost ușor să țină un ochi pe bebeluș în timp ce făcea simultan și alte treburi.

Yoongi se îndreaptă liniștit în vârful picioarelor spre bucătărie, oprindu-se pentru o secundă pentru a-și prinde inima bătătoare.  Ochii lui cad asupra lui Haru care era ocupat să mestece una dintre jucăriile sale de dințisori.  Copilul i-a dat un zâmbet energic, Yoongi l-a luat ca pe un semn de noroc.

"Jimin ah, trebuie să scriu acest articol nou, mă ajuți?"  Jimin nu se întoarce să se uite la el.  Nu era ceva nou pentru Yoongi să-i ceară ajutorul în articolele sale, îl ajutase și pe cel mai în vârstă destul de uneori.

"Mmh, despre ce este vorba?"  A răsturnat rapid clătitele pentru a nu se arde.  Mintea lui era prea ocupată să gătească, încât nu a reușit să-l observe pe Yoongi că se punea în un genunchi și scotea inelul din buzunar, în spatele lui.

"Trebuie să scriu unul despre viața de căsătorie." El speră ca cel mai tânăr să-i prindă indiciu. 
"Hyung, cum aș fi în stare să te ajut. Nu sunt cas-" Jimin se oprește și își dă seama în sfârșit ce se întâmplă.  Se întoarce frenetic, fără să-i mai pese nici măcar de micul dejun.

Acolo, în fața lui, se afla Yoongi, doborât în ​​genunchi, l-a cerut în căsătorie.  Își stăpânește expresia șocată apăsându-și palma pe gura deschisă.  Asta a fost într-adevăr neașteptat și așa îi place lui Yoongi.

"Park Jimin, îmi dai voie să te fac oficial Min Jimin?"  Dacă aceasta nu este cea mai bună linie de propunere vreodată, nici nu vreau să știu ce este.  Plângând că i s-a cerut în căsătorie, Jimin a crezut că era prea clișeu.  Dar când a simțit toate acele emoții, a înțeles în sfârșit de ce plâng oamenii.  El însuși este o mizerie plângătoare chiar acum.

"Desigur, hyung. De un milion de ori da."  Se aruncă pe cel mai în vârstă înainte de a putea aluneca chiar inelul pe deget.

Yoongi îl lasă pe cel mai tânăr să-l strângă dracului.  Adevărat, a fost puțin sufocant, dar nu se plânge, se bucură.  Se bucură de feromonii fericiți pe care omega-ul i-a eliberat inconștient.

"Acum, pot?"  El ia mâna stângă a lui Jimin în a lui și îi alunecă ușor pe deget inelul simplu, dar magnific, cu diamante.  Mâinile lui frumoase strălucesc și mai mult din strălucirea inelului său de propunere.  Este frumos și este mai frumos pentru că este plin de iubirea lor nemuritoare.

"Felicitări, în curând vei fi domnul Min."  Jimin se înroșește la auzirea numelui de familie al lui Yoongi în fața lui.  Își sprijină capul pe pieptul lui Yoongi, mâna sprijinindu-și pașnic pe spatele lui Yoongi.

"Hyung, te iubesc."  Se aplecă înainte să-i prindă buzele care ii vor fi în curând soț. 
"Și eu te iubesc baby."  Își împletește mâna cu Jimin și mângâie inelul cu degetul mare.




Este începutul noii lor vieți.
 

Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum