52

121 20 0
                                    

Minhee se prinde mai mult de Yoongi odată ce îl observă pe Jimin mergând spre ei.  Fața lui este încă tencuită cu un zâmbet frumos care ascunde adevăratele lui sentimente.

Lui Jimin nu-i pasă de privirea constantă pe care o primește de la ea, în schimb, cu pașii lui lenți și fermi, continuă să meargă spre Yoongi.

"Cred că Haru vrea să doarmă în brațele tatălui său."  Se îmbufnă puțin, ghemuindu-se puțin pentru ca ei să poată vedea clar fața lui Haru.

El alunecă ușor copilul în strânsoarea lui Yoongi, uitându-se direct în ochii lui Minhee în timp ce spune acele cuvinte.  Putea vedea procesarea momentană a șocului din ochii ei.

Yoongi dă din cap în timp ce Jimin îi-l dă pe Haru.  Își alunecă mâna pe sub Haru pentru a-l ține mai atent.  Și atunci Minhee observă în sfârșit asemănarea dintre Yoongi și copil.  Se pare că au aceiași ochi și aceiași nas.

"Este fiul tău?"  Întreabă ea neîncrezătoare, de parcă toate acestea ar fi o fațadă amenajată intenționat.   Înainte ca Yoongi să poată spune ceva, Jimin își pune mâna pe umăr lui.  Strângând-o puțin.

"El este fiul nostru."  Contraatacul său este unul puternic și încrezător, își retrage mâna înapoi de pe umărul lui Yoongi.  De data aceasta o pune chiar deasupra mâinii lui Yoongi, care se află deasupra fiului lor.

Jungkook și Taehyung dau fiecăruia un high tăcut.  Jungkook trebuie să recunoască că, deși planul a sunat puțin nesigur la început, de fapt a funcționat destul de bine.

Minhee e fum de furie, ținându-și părul după ureche de enervare.  Își încrucișează picioarele într-o poziție încrucișată.  Unghiile ei au început să sape în interiorul pernei moale, provocând mici zgârieturi pe materialul scump.

"Atunci de ce nu v-ați împerecheat amândoi încă?"  Întrebarea îl prinde pe Jimin cu garda jos.  Ea rânjește observând că fața lui devine palidă cu întrebarea ei.  Își putea da seama cu ușurință că erau încă neîmperecheți din cauza mirosurilor lor distincte.

Parcă, ea a călcat pe punctul lui slab.  Dar Jimin nu avea chef să joace astăzi.

"Oh, asta..." Se uită drept în ochii lui Yoongi.  Bătrânul este foarte derutat de schimbarea bruscă a personalității lui Jimin.  Dar el știe mai bine decât să se joace cu ea, mai degrabă decât să-i întrebe pe cei mai tineri.

"Îl păstrăm pentru o perioadă foarte specială."  Dacă vrei să știi cum să o faci geloasă pe fosta iubită a iubitului tău, fii liber să-l contactezi pe Jimin ssi.

Ea își închide gura după aceea, simțind toată umilința asupra ei dintr-o singură mișcare.  Jimin o privește cu un zâmbet mulțumit.  Ar fi trebuit să-și cunoască locul de la început.

"Hm, de ce este atmosfera atât de tensionată. Aici hai să bem niște băuturi."  Jungkook toarnă vinul în pahare încercând să ușureze tensiunea palpabilă care s-a dezvoltat în cameră.  "Voi lua doar suc."  cere Jimin.
"Aceeași pentru mine."  adaugă Yoongi din spate.  Trebuie să-i conducă înapoi acasă, așa că e mai bine să rămână treaz.

"Da, amândoi trebuie să aibă grijă de fiul lor drag, doar să le dai puțin suc."  spune Taehyung, adăugând intenționat combustibil la temperamentul lui Minhee.

Ea strânge strâns paharul de vin.
"Cu grijă, Minhee ssi. S-ar putea să-l spargi."  remarcă Jimin din spate, liniștind-o cu zâmbetul lui inocent.

"Jimin ah, cred că îi este somn."  Yoongi se uită la Haru, care aproape că s-a leșinat în poală lui, dar zgomotele de chat îl împiedică în cele din urmă să adoarmă.

"Îl poți întinde în camera mea."  Jungkook făcu un gest către una dintre ușile negre care eventual duce în camera lui.

Jimin dă din cap, luându-l pe Haru înapoi din brațele lui Yoongi.  Bebelușul începe să plângă odată ce s-a trezit din poziția lui confortabilă.

"Shh, e în regulă. Hai să te facem să dormi."  Își ține paharul pe masă, urmându-l pe Jungkook în camera lui.

Camera lui este de două ori mai mare decât a lui Jimin și sunt atât de multe de luat. Patul de lux, abajurul de designer, luminile LED, plantele artificiale care se potrivesc atât de bine cu starea de spirit.  Totul în camera lui țipă perfecțiune.

"Îți aduc o pătură."  Jungkook deschide unul dintre dulapurile mari pentru a aduce una.
Jimin are o mică vedere a dulapului său care în mare parte pare să fie plină de monotone.

Jimin îl întinde pe Haru, crezând că a adormit, dar tocmai când salteaua rece îi atinge pielea, începe să plângă.  Jungkook se uită la el îngrijorat, dar, îl asigură Jimin zâmbind, este un lucru obișnuit pentru el acum, dar nu trebuie să fie la fel cu Jungkook.

"Are un somn adânc, dar de obicei face multă agitație în timp ce adoarme." Continuă să-l bată pe spate, ușor. 
"Ar trebui să pleci afară. Vin după ce-l adorm."  Jungkook dă din cap, punând pătura pe pat.

Lui Jimin i-a luat încă 10 minute să-l trimită pe Haru să doarmă.  Îngrădindu-l între pereții pernei, el iese în cele din urmă după ce l-a băgat înăuntru.

Dar când intră înapoi, camera pare mai goală decât înainte.  Ochii lui se îndepărtează pentru a-l găsi pe Yoongi, dar nu există nicio urmă de el și nici de Minhee.

"Unde e Hyung?"  Taehyung se uită înapoi de pe canapea.  Făcându-i semn să vină și să ia loc lângă el.

"S-a dus să o lase."  Jimin ridică sprânceana la asta, nu are cum să spună adevărul acum.  Yoongi singur cu fata aceea, într-o mașină, gândul nu-i convine. 

"El a spus că nu este sigur pentru ea să se întoarcă la o astfel de oră și s-a oferit să o conducă înapoi. Și ea a acceptat cu bucurie." 
Jimin nu spune nimic despre asta, dar în interior vrea doar să-o sufoce pe Minhee și să-l lovească pe Yoongi în măruntaie.

"Jungkook, acesta este momentul potrivit. Du-te și adu-l."  Taehyung îl împinge în lateral, continuând să facă asta până când cel mai tânăr coboară de pe scaun.

"Nu cred că ar trebui să o facem."  Jungkook își pune mâna pe braț, făcându-i pe cel mai în vârstă să nu-l mai împingă.

Taehyung se uită la el în acel moment, încearcă să pară intimidant, dar cu privirea lui blândă, Jungkook îl găsește mai adorabil. 
"Sunt hyung-ul tău. Ar trebui să mă asculți."  Se uită fix în ochii lui Jungkook, continuând să se apropie până când Jungkook a renunțat în cele din urmă. 
"Bine."  Geme, mergând spre bucătărie.

"Nici măcar nu este atât de întuneric încă, ar fi putut doar să-și rezerve un taxi. Hyung, nu a trebuit să o lase singur."  Taehyung știe ce face.  El știe și de aceea o face.

"Cum ar fi putut să creadă că să se urce într-o mașină cu fosta lui iubită ar fi fost o idee grozavă." El merge în același loc din nou și din nou până când răbdarea lui Jimin izbucnește în sfârșit și vulcanul erupe.

Jimin își fixează privirea pe una dintre vazele cu flori.  Felul în care se concentrează atât de mult asupra ei, se simte că se va sparge în curând, rupându-l în milioane de bucăți.

Își pune mâna pe umărul lui Jimin.  Apropiindu-se de el odată ce mâinile lui ajung în sfârșit pe lucrul pe care Jungkook l-a trecut mai devreme.  Jimin nici măcar nu a tresărit la atingerea din senin, în schimb privirea lui a devenit cavernoasă.

"Iată. O băutură răcoroasă te va ajuta să te calmezi."  Își dă doza de băutură răcoritoare în mână.  În cele din urmă, Jimin își abate privirea spre cutie.  El continuă să se chinuiască cu el pentru o perioadă de timp înainte de a-l bea dintr-o singură mișcare.

Jungkook pur și simplu înghite de nervozitate când îl vede pe Jimin așa.  Are bănuiala că ceva va merge prost.

Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum