19

186 26 0
                                    

"Jimin ce e în neregulă?"  Jimin încerca să nu fie subtil în privința asta, dar este greu să treacă neobservat de vederea ascuțită a lui Yoongi.

Își sigilează buzele într-o linie dreaptă, un oftat frustrat părăsindu-le. 
"M-am plictisit în ziua de azi."  Se joacă cu tivul hanoracului, materialul moale fluturându-i printre degete.

"Ești ocupat în biroul tău și nu am nimic de făcut după ce am plecat de la serviciu."  El știe că ar putea părea ca o soție care îi cere soțului ei să i-o dea cândva, dar sarcina este un lucru care l-a făcut să se simtă așa.

"Așa că te simți singur hmm." Există ceva în tonul lui Yoongi care l-a făcut să simtă căderea căldurii. Se uită la el cu ochi ca de pisică și Jimin este dincolo de captivat de el.

"Ar trebui să plec și eu în concediu atunci?" Chiar dacă sună tentant pentru el, dorind să-și petreacă întreaga zi doar lenevind cu Yoongi, nu vrea să interfereze în munca lui Yoongi din cauza nevoii sale.

El neagă oferta cu inima grea, poate o va cere în ultima lună, dar nu acum.

Yoongi fredonează cu un gând profund.  Se gândește câteva secunde înainte de a întreba în cele din urmă. 
"Atunci vrei să ieșim la cină?"  Ochii lui Jimin s-au luminat la asta, un zâmbet larg pe buze.  A lua cina cu Yoongi într-un restaurant elegant sună atât de bine, plus că nimeni nu poate spune nu mâncării bune.

"Într-adevăr ?"  Mierea îi picură din ochi în timp ce se uită la Yoongi cu o privire afectuoasă. 
"De fapt, este o cină de birou.  Colegii mei vor să te cunoască pe tine, îngerul care urcă în sus de ratingul revistei noastre, haha."

"Pot să vin cu adevărat?"  E un pic de incertitudine în vocea lui. 
"Bineînțeles că sunt încântați să te cunoască, în special Jungkook, el este un băiat atât de dulce."  spune Yoongi cu un zâmbet dragut, dar ceva despre asta l-a întristat pe Jimin.  Yoongi a vorbit întotdeauna despre acest tip Jungkook cu un ton atât de iubitor încât se simte ca și cum ar fi interesul amoros al lui Yoongi.

Nu ar trebui să se simtă rău chiar dacă este.  Sunt doar într-o relație de dat și de luat.  Nimic mai mult decât atât, el nu poate fi suficient de lacom pentru a-l face pe Yoongi să rămână alături de el pentru totdeauna.  Se uită la Yoongi care îi zâmbește telefonului, probabil că îi trimite mesaje lui Jungkook.  Doar dacă s-ar fi întâlnit în alte împrejurări, poate l-ar putea avea pe Yoongi.


-

"Grăbește-te Jimin."  Yoongi își ridică mânecile lungi pentru a se uita din nou la ceas.  Este aproape 8 și Jimin nici măcar nu este gata încă.

"Ji-" Jimin iese timid din cameră.  Chiar dacă corpul lui nu este într-o formă perfectă în acest moment, asta nu înseamnă că nu se va acomoda puțin.

Blugii strâmți din piele care îi lipesc coapsele musculoase, puloverul pufos care i se udă peste umăr pentru a oferi o vedere perfectă asupra liniei gâtului și a articulațiilor sale, micile retușuri și buzele lui strălucitoare și strălucitoare, asta este tot ce are nevoie pentru a-i tăia respirația lui Yoongi. 

"Arăt rău?"  Se simte neliniştit când Yoongi se uită la el fără să spună nimic.  Dacă Yoongi nu ar fi avut un control bun asupra corpului său, ar fi închis diferența dintre ei din momentul în care a intrat în cameră.

Îi spunea celui mai tânăr cu sărutările lui cât de eter arăta acum.  Ar fi lăudat fiecare parte a corpului lui Jimin ca un predicator, făcându-l pe tânăr să se zvârcolească sub strânsoarea lui în timp ce îl complimentează cu vocea lui profundă.

"Arăți bine."  Dintre toate adjectivele pe care Yoongi le-ar fi putut folosi, el l-a ales pe cel mai simplu, încercând să nu fie subtil în privința micuței lui îndrăgostiți.

Zâmbetul lui Jimin la micul compliment, știe că cel mare nu este un mare fan al complimentelor și a primi chiar și un mic compliment de la el înseamnă foarte mult pentru el.

Au ajuns la restaurant în aproximativ 20 de minute.  Yoongi și-a pus mâna pe talia lui Jimin, cercetându-l pe cel mai tânăr mai aproape de el, în timp ce se îndreptau spre masă.

Mirosul dulce al lui Jimin a atras instantaneu atenția tuturor, toate privirile s-au concentrat asupra lui.  Și de parcă parfumul lui nu ar fi fost suficient, frumusețea lui i-a făcut pe toți să se agațe de el.

Yoongi continua să se uite la ei în timp ce încercau să-l țină de mână pe Jimin.  S-a ciupit în încercarea de a se calma, dar nimic nu părea să funcționeze când toți acești oameni flirtau cu Jimin.

"Hyung, nu fi atât de gelos, nu ți-l vom fura pe Jimin."  Yoongi arată ca un hoț prins în roșu. 
"Chiar era atât de evident?"
"Da, ai fost." Jungkook îi răspunde înainte ca cei mai mari să ajungă la întrebări.

E pe cale să spună altceva când a trecut printr-o întrebare adresată lui Jimin.  "Apropo, unde este perechea ta Jimin-ssi?  Este plecat din oraș?"

Zâmbetul lui Jimin a fost înlocuit de o privire nervoasă, cu ochii în jos spre burtica, de teama de a fi judecat.  La urma urmei, el este un omega până la urmă, nimic despre el nu contează în afară de perechea sa. De ce ar avea nevoie de un alfa pentru a fi întreg?  Este fericit în starea lui.

Ochii nu se ridică prea speriați ca să se uite măcar la fețele lor judecătore, respirațiile îi devin mai grele din cauza privirii arzătoare.  El este pe cale să aibă o cădere când simte mâna lui Yoongi pe a lui, se uită spre el, ochii lor se blochează pentru o secundă înainte ca Yoongi să-i arunce o privire liniştitoare, strângându-i puţin mâna. 

"Nu l-am adus pe Jimin aici ca să se poată descurca cu prostiile tale. Nu mai pune întrebări despre viața lui privată. Și chiar dacă nu are o pereche, e alegerea lui.  Afacerea lui.  Nici măcar nu se teme să-și piardă locul de muncă în acest moment.  Singura lui preocupare este să-l protejeze pe Jimin cu orice preț.  Mârâitul de la sfârșit a fost ca o cireașă de pe tort, dând fiorii tuturor.  Toți ochii se întorc asupra mâncării lor, înghițind-o nervoși.


Yoongi se uită înapoi la Jimin care i-a zâmbit, el le-a împletit mâna în încercarea de a-l mângâia pe cel mai tânăr.

"Vom pleca acum."  El anunță odată ce Jimin a terminat cu mâncarea.  Starea de spirit a lui Jimin se ușurează și odată ce sunt gata să iasă.  Mintea lui se eliberează de gândurile de judecată și se uită.

Yoongi și-a împletit mâinile încă o dată.  Se înclină în fața editorilor seniori înainte de a ieși în sfârșit. 
"Este îndrăgostit de Jimin. Nu-i așa?" Soo Cheol îi șoptește lui Jungkook odată ce ies din vedere. 
"El este atât de evident?" Jungkook râde ușor privind cât de biciuit este hyung-ul lui.

Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum