"Jimin ah, te iubesc."
Jimin și-a promis cu doar câteva minute în urmă că nu va plânge, dar auzind acele cuvinte... cuvintele pe care urechile lui le tânjeau atât de mult. Îl face doar emoționat.Își ascunde fața în pieptul bătrânului și a izbucnit în lacrimi. Yoongi este puțin șocat de izbucnirea bruscă a lui Jimin. Zâmbind slab, își întări strânsoarea asupra lui.
"Nu-i nimic. Sunt aici pentru tine." Este o promisiune pe care și-o face lui și lui Jimin. Va fi acolo pentru el de fiecare dată când va avea nevoie de el de acum înainte.
"Nu plânge. Îmi place zâmbetul tău mai mult decât lacrimile.", Îl trage pe Jimin înapoi de la piept. Jimin se așteaptă ca Yoongi să-i șteargă lacrimile cu mâinile, dar ceea ce a făcut în continuare a fost atât de neașteptat. S-a aplecat și a sărutat fiecare lacrimă. Buzele moi. flutura pe obrajii lui umezi pătați de lacrimi.
"Mai bine." El a zâmbit mulțumit după ce i-a sărutat toate lacrimile. Îl trage pe Jimin în pat cu el însuși. Amândoi zăceau acolo în tăcere, ascultându-și bătăile inimii.
"Știi că mereu am visat la acest moment. Stai întins aici în brațele mele." Se joacă cu părul săritor al lui Jimin, inima lui este în sfârșit liniștită acum.
"Si eu, hyung." Doar o privire la fața lui Jimin și nu a rezistat nevoii de a-i împroșca fața cu sărutări.
Dar încearcă să rămână sănătos la minte, știe că lucrurile au escaladat repede între ei și sunt multe explicații de făcut."Știi de ce nu am sărutat niciodată pe nimeni în liceu?" Jimin a clătinat din cap privind în sus la fața lui Yoongi pentru răspuns.
"Pentru că chiar și atunci când încercam să sărut pe altcineva, inima îmi spunea că am făcut ceva greșit. Aș începe să-ți caut chipul în ei. Și atunci am știut că tu ești cel potrivit pentru mine." De data aceasta, Jimin este cel care se aplecă înainte, prinde prin surprindere buzele lui Yoongi între ele. Mâna lui trecând la păr și se așează definitiv acolo.Yoongi chicotește între săruturi. Jimin continuă să plutească peste el, mâinile lui mergând înainte și înapoi trăgând de părul lui Yoongi.
"Încetește, baby." Numele animalului de companie l-a făcut doar pe Jimin să toarcă de satisfacție, fericirea lui radiind de la feromonii pe care i-a lăsat inconștient."Sunt tot al tau." Jimin se desparte, găfând după aer. Fața lui roșie de rușine și înroșire.
"Spune asta din nou." Jimin șoptește ușor, se joacă cu șnururile hanoracei lui Yoongi pentru a-și abate mintea de la buzele lui Yoongi.
"Ce?... baby?" Jimin încuviințează din cap, și-a întors capul într-o parte pentru a-și abate privirea, dar roșeața bruscă a obrajilor i-a dat departe
"Îți place?" Yoongi încearcă să se uite la fața lui, dar Jimin continuă să-și ascundă fața în pernă. Felul în care tocmai îl săruta dracului cu o secundă în urmă și acum este timid și plin de bătaie, îl face pe Yoongi să se îndrăgostească și mai mult de el."Tu ești baby al meu." Îl îmbrățișează pe spate, trăgându-i corpul înapoi la piept.
"Vino aici, vreau să te țin aproape." Jimin se întoarce în strânsoarea lui Yoongi, așa că acum se uitau ochii in ochii."Hyung."
"Da, baby?" Îi va lua ceva timp lui Jimin să se adapteze la porecla și să nu fie o mizerie roșie ori de câte ori îl aude pe cel mai în vârstă spunându-l așa."Acum, nu ai merge corect? Vei sta aici, nu?" Yoongi nu răspunde imediat, în schimb el continuă să scoată un zumzăit de parcă s-ar gândi bine la ceva.
"Despre asta, cred că e mai bine dacă mă întorc." El nu spune acele cuvinte în nici un fel de presiune, s-a gândit mult la asta și în cele din urmă a ajuns la această decizie.
"Dar-" știe că lui Jimin nu i-ar plăcea asta, i-ar fi greu să se descurce cu el plecarea. Dar nu e ca și cum ar merge undeva departe, ci doar se mută înapoi la casa lui și asta nu înseamnă că nu a venit aici în fiecare zi să-i întâlnească pe Jimin și Haru."Știu că tocmai ne-am mărturisit și că tu vrei să rămâi cu mine mai mult timp, sincer și eu vreau asta. Dar cred că decizia corectă ar fi să mă întorc". Jimin încă îl privești cu ochi rugători, schimbă-i decizia.
"Nu am avut un început grozav, totul a fost atât de dezordonat. Așa că, de data asta aș vrea să o iau încet, vom face pași mici." El vrea să facă lucrurile în ordinea corectă. El vrea să fie ca orice alt cuplu obișnuit de acolo."Aș vrea să încep prin a te întreba la o întâlnire."
"Î-Întâlnire?" Se bâlbâie.
"Da. Ți-ar plăcea Park Jimin să mergi la o întâlnire cu mine?" El le-a împreunat degetele, strângând mâna lui Jimin pentru a-l scoate înapoi din spațiul capului.
"Mi-ar plăcea." El radia de bucurie. Putea spune cu ușurință că aceasta a fost cea mai fericită zi din viața lui, în afară de ziua în care Haru s-a născut pe această lume.Deși este fericit din cauza a tot ceea ce s-a întâmplat, gândul că este departe de Yoongi îl supără puțin.
Yoongi pare să observă această scădere bruscă a dispoziției, așa că îi întinde fața între mâini, dând o mică mișcare pe obrajii reci."Nu fi trist Jimin ah. Poți să mă suni oricând. Sunt la doar câteva străzi distanță, oricum. Dacă ai nevoie vreodată de mine, trimite-mi un mesaj și voi fi aici."
"Serios?" Se uită la Yoongi cu ochi plini de speranță, într-un caz în care strălucește din nou de bucurie.
"Da, voi fi la doar un apel distanță." Își găzduiește nasul cu al lui Jimin, la care cel mai tânăr a scos cele mai drăguțe chicoteli vreodată. Chiar dacă, Yoongi nu vrea ca această noapte să se încheie, mâine are o zi lungă și trebuie să fie bine odihnit pentru ea."Cred că ar trebui să dormim acum. Mi-ar trebui ceva energie pentru a muta acele cutii grele înapoi în apartamentul meu." Corpul lui a căscat ca răspuns, pleoapele devenind prea grele pentru a rămâne treaz.
"Noapte bună hyung." Jimin se cuibărește aproape de Yoongi, oftând adânc în timp ce brațele lui Yoongi îl înconjoară protector.
"Noapte bună baby." I-a dat un sărut de noapte bună pe frunte.Tocmai când e pe cale să adoarmă, dar își deschide ochii din nou când își amintește ceva.
"Oh, stai, Jimin ah." Jimin deschide ochii fără tragere de inimă, expresia lui Yoongi l-a făcut să se îngrijoreze puțin. "Te iubesc." Şopteşte el cu un rânjet obraznic pe faţă.
"Hyung~ oprește-te." Jimin îl lovește cu niște pumni ușoare în piept, nu a știut niciodată că mai în vârstă este atât de brânză.Yoongi se încruntă puțin când cel mic nu spune cuvintele înapoi, fața lui arată expresia unei false răni.
"Și eu te iubesc." Jimin spune în cele din urmă după ce nu a mai suportat actul lui Yoongi. Îi va lua ceva timp să se adapteze la asta, dar va fi în regulă.
Vor fi bine.
CITEȘTI
Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||
FanfictionMin Yoongi, un scriitor de reviste care caută un cuplu de gravide pentru a scrie despre experiența sarcinii, dar nu a avut noroc până acum, îl întâlnește pe neașteptate pe vechiul său prieten Park Jimin, care caută un donator de sperma. Yoongi decid...