66

138 23 0
                                    

A doua zi dimineața, Jimin s-a trezit în panică.  Faptul că era singur în pat l-a făcut să creadă că noaptea trecută a fost de fapt un vis.  Cu inima bătândă, a fugit afară din cameră.

Casa era plină de un miros delicios care i-a dus picioarele spre bucătărie unde Yoongi își turna inima în farfurie.

"Oh, ești treaz."  Yoongi îi oferă un zâmbet gumos când a simțit prezența lui Jimin. 
Jimin nu a spus nimic ca răspuns, în schimb și-a înfășurat brațele în jurul lui Yoongi într-o îmbrățișare la spate și și-a îngropat fața în spate.

Afecțiunea bruscă l-a uimit puțin, dar în curând se întoarce pentru a-l înghiți pe Jimin într-o îmbrățișare adevărată. 
"Ce s-a întâmplat?"  Întreabă mângâindu-i părul dezordonat din pat al lui Jimin, ochii lui devin moi uitându-se la mica încruntă a lui Jimin.  "Am crezut că este un vis."  Jimin mormăie la piept, imbufnundu-se greu chiar și la această posibilitate.

"Nu este un vis. Eu sunt al tău și tu ești al meu."  A sărutat imbufnatura lui Jimin transformând-o în zâmbetul lui obișnuit. 
Jimin adoră cu siguranță toată dragostea și afecțiunea pe care le primește de la Yoongi și, de asemenea, lui Yoongi, îi place să-l verse cu toată dragostea lui.


.

"Crezi că planul tău a funcționat?"  Jungkook întreabă pentru a zecea oară.  Mâinile în mâini cu Taehyung, el continuă să meargă spre apartamentul lui Jimin.

"Ți-am spus, nu te stresa din cauza asta." Taehyung și-a mângâiat degetul mare de-a lungul mâinilor reci ale lui Jungkook, cel mai tânăr nu spune nimic ca răspuns.  Mintea lui este prea tulbure de îngrijorare pentru a-i acorda atenție lui Taehyung.

Taehyung se oprește pe loc dintr-o dată.  Jungkook nici nu ar fi observat că cel mai în vârstă a încetat să meargă dacă nu s-ar fi ținut de mână. 
"Ce s-a întâmplat ?" 
Taehyung își pune ambele mâini pe capul lui Jungkook, făcându-l să se uite drept în ochi.

"Jungkook ah. Nu-ți mai face griji, amândoi știm că hyung și Jimin se iubesc atât de mult, sunt sigur că nu vor putea pleca unul fără celălalt. Vor trebui să-și dea seama mai devreme sau mai târziu."

Jungkook înțelege ce încearcă să spună bătrânul, dar cum să nu-și facă griji pentru hyung-ul lui.  Vrea să-și vadă și el fericit pe Yoongi hyung. 
Dar poate că ceea ce spune Taehyung este corect.  Mai devreme sau mai târziu, își vor da seama.  Nu ar trebui să-și facă griji pentru lucruri care nu sunt în mâinile lui.  El dă din cap ca răspuns la cuvintele celui mai în vârstă.

"Bine, acum nu te stresa prea mult și doar sărută-mă repede." El arată cu degetul spre buzele lui, încrețindu-le la mențiunea de sărut.
"Serios, hyung."  Jungkook își dă ochii peste cap, dându-i un mic sau poate un cot puternic la piept.

"Ouch! Asta a durut."  s-a scâncit Taehyung, întinzându-și pieptul ca și cum ar fi suferit o durere serioasă.  Jungkook este obișnuit cu tacticile lui până acum, așa că râde la fața lui și pleacă. 
"O meriți."

.

"Haru ah, îți place mai mult de mine sau de tatăl tău?"  Deoarece, Yoongi a avut destul de mult timp până când Jungkook și Taehyung sosesc și el va începe să-și scoată lucrurile, el decide că nu există o modalitate mai bună decât să-l petreacă cu cei doi bebeluși ai săi.

Haru continuă să vorbească, fără să înțeleagă ce i se cere.  Degetul lui mic s-a înfipt între buze, lăsând să iasă eventuale picături de saliva.

"Desigur, îi place mai mult tatăl său." Jimin pune degetul înainte ca Haru să-l ia.  Haru s-a grăbit să-și înfășoare toată mâna în jurul lui.  Zâmbind atât de larg când Jimin îl mângâia pe obraji.

"Vezi, ți-am spus. Îi place mai mult de mine."  Jimin se aplecă și își atinge fruntea cu Haru, îngângându-și nasul pe micuțul lui Haru.  Bebelușul își suspendă mâinile în aer, râsetele lui umplând toată casa.

Scena a fost suficientă pentru a topi inima chiar și a celei mai reci și împietrite persoană de pe pământ, și ei bine, Yoongi era deja un dispărut pentru Jimin și Haru.  Nu știe dacă inima lui slabă ar putea suporta atâta drăgălășenie.

"Nu dau vina pe Haru, daca as fi in locul lui te-as alege si eu pe tine."  Îl privește pe Jimin cu ochi dragi.  Există o ușurare în el că nu ar mai trebui să-și ascundă dragostea pentru cel mai tânăr.  Ar putea spune orice vrea fără să-și suprime sentimentele.

Chiar dacă este un lucru grozav să-ți spui sentimentele, Jimin încă se simte puțin ezită să accepte asta.  Doar o singură linie de la Yoongi și este deja roșu ca o roșie. 
"Ah, gata din nou. Măcar dă-mi un cap înainte să începi să flirtezi cu mine." 
El continuă să-și îndepărteze privirea din ochii lui Yoongi, în timp ce cel mai în vârstă încearcă cu disperare să mențină contactul vizual.

"Ei bine, ar trebui să te obișnuiești atunci pentru că nu am niciun plan să mă opresc de acum."  Există un rânjetul mândru care se răspândește pe toată fața lui Yoongi.  Se aplecă mai aproape de chipul lui Jimin, cu ochii închizându-se în mișcare.

Jimin e pe cale să cedeze sărutul când îl vede pe Haru privindu-l cu ochii lui mari de căprioară.  El ajunge să-și pună palma în fața lui Yoongi pentru a bloca sărutul. 
"Hyung, nu în fața lui Haru."

Yoongi se plânge ca un copil mic care este privat de bomboane.  Încearcă să se uite la Haru cu o privire puțin supărată, dar asta este practic imposibil dacă ai un copil la fel de drăguț ca el. 
"Nu cred că pe Haru îl va deranja dacă părinții lui se săruta."  Se aplecă din nou după ce și-a prezentat punctul de vedere, dar Jimin nu are nimic din rahatul lui astăzi.

El profită de ochii închiși ai lui Yoongi și a plecat în vârful picioarelor de acolo.  Doar la auzirea sunetului ușii deschise, Yoongi își deschide ochii înapoi. 
"Ai spus că vrei să mergi încet. Deci, nu sărut pentru tine."  Își scoate limba spre Yoongi înainte de a fugi în camera de zi.

"Uite și Haru vrea un sărut."  Își folosește propriul fiu ca vrajă supremă.  Dar asta nu-l face pe Jimin să se oprească, el continuă să fugă de el până când s-a îndreptat spre uşă. 
"Jimin ah, sărută-l pe Hyung. Te rog."  Jimin scutură din cap, mâna lui sprijinindu-se pe clanța ușii și deschizând-o accidental.

"Un sărut? Am auzit bine?"  Jimin se uită în spatele lui și îl vede pe un Taehyung confuz și pe Jungkook gâfâit stând în fața ușii lor.  Mâna Taehyung sprijinită de cealaltă parte a mânerului ușii și sprânceana sa ridicată spre Yoongi în timp ce încerca să citească atmosfera din casă.

Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum