Epilog II

190 22 2
                                    

"Hyung, de ce Haru nu este încă pregătit. Ți-am spus să-l îmbraci. Petrecerea va începe și el încă mai aleargă pijamalele."  Jimin își pune capul în mâini.  Jungkook și Taehyung ar sosi în orice moment la petrecerea de naștere a lui Yoongi, iar Yoongi și Haru încă se joacă cu pijamalele lor.

"Nu-ți face griji, îl voi pregăti în doar 5 minute."  Yoongi radia spre Jimin, trimițându-i în drum un sărut zburător tăcut pe care Jimin îl dezumflă înainte ca acesta să ajungă la el. 
"Ar fi bine să faci."  Spune el pe sub răsuflare.  Era obositor să decoreze singur toată casa, mai ales în starea lui.  Tot ce vrea este să adoarmă pe patul lui comod.

"Haru ah, hai să te pregătim. Vino."  Yoongi se oprește între jocul lor de urmărire.  Chiar nu vrea să primească bătaie de la Jimin și, judecând după privirile pe care îi aruncă Jimin, ar putea fi nevoit să doarmă pe canapea în seara asta. 
"Tata, prinde-mă primul."  Haru chicotește, alunecând din strânsoarea lui Yoongi și fugind în cealaltă parte a camerei.

Toată această urmărire a continuat încă 15 minute și Jimin i-a urmărit cu un oftat greu.  Soțul și fiul lui sunt cu adevărat un duo deranjant uneori.

"Te-am prins."  Yoongi îl balansează după ce în cele din urmă l-a prins.  Până când, respirația îi este grea din cauza alergării prin casă, se așează pe canapea să-și tragă respirația.

Înainte ca Jimin să poată spune vreo remarcă, soneria a sunat, indicând că Jungkook și Taehyung erau deja acolo.  I-a aruncat lui Yoongi o privire mortală înainte de a merge să descuie ușa.

"La mulți ani, Yoongi Hyung!", țipă Taehyung din plin înainte ca Jimin să fi putut chiar să deschidă ușa corect.

"La mulți ani Hyung."  Jungkook urmează logodnicul lui.  Amândoi s-au logodit cu doar câteva luni în urmă, când Taehyung l-a cerut în căsătorie într-un hotel grandios.

Amândoi se țin de Yoongi pentru o perioadă scurtă de timp.  Chiar dacă este ziua lui, centrul de atracție pentru cei doi va fi întotdeauna nepotul lor dulce.

"Iubitule, vino la unchiul Tae."  Se apleacă pe pământ, deschizându-și brațele larg pentru ca Haru să intre. "Unchiule Taetae, unchiule Koo, mi-a fost dor de tine." Se clătina drăguț spre ei, chicotele lui mici topind inima tuturor. 

"Tae, lasă-l să se îmbrace mai întâi. Îl poți strânge în brațe mai târziu."  Jimin îi desparte împotriva voinței lor și îl aruncă pe Haru în brațele lui Yoongi.  Îi dă în tăcere un avertisment lui Yoongi, unul care este suficient pentru a-i face un fior să-i curgă pe coloana vertebrală.

"Arăta drăguț și în pijamalele lui." Taehyung a făcut mâini strânse către Haru în timp ce era purtat în cameră.  Haru încearcă să iasă din strânsoarea lui Yoongi și să se întoarcă la Taehyung, dar de data aceasta Yoongi și-a ținut strâns în jurul lui.

"Yoongi hyung nu se comportă niciodată de vârsta lui. Este ca și cum aș avea grijă de doi bebeluși."  Jimin vorbește în sfârșit după ce a auzit ușa închisă, se așează pe scaun pentru a-și relaxa mușchii spatelui. 
"Și acum trebuie să am grijă de trei."  Spune legănându-și mica burtică.  El face revelația atât de repede încât nimeni nu și-ar fi putut da seama dacă nu ar fi fost atenți la cuvintele lui.

Jungkook și Taehyung îl privesc cu ochi mari.  Jimin și-a dat seama că sunt pe cale să țipe, așa că îi dă jos, punându-și un deget pe buze.  Nu vrea ca Yoongi să afle încă. 
"Omg Chim, ești din nou însărcinat?”  De data asta șoptește Taehyung. 
"Felicitări hyung." Ambii l-au cuprins pe Jimin într-o îmbrățișare de felicitare.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 13, 2022 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum