"Yoongi hyung, haide. Nu ești amuzant." Taehyung se văică, cu pumnii suspendați în aer de frustrare.
"Hyung, va fi distractiv." Jungkook se alătură lui Taehyung pentru a-l convinge pe Yoongi. Văzând pe Jungkook alături de el, un zâmbet apare automat pe chipul lui Taehyung."Astăzi este revelion, jocul este obligatoriu." Yoongi încă scutură din cap ca un nu. Potrivit lui, jocul este o idee absurdă. Oricum nu i-a plăcut niciodată.
Taehyung se uită la Jimin cu o față îmbufnată, ochii lui făcându-i semn să-l convingă pe Yoongi. Jimin oftă încet, întorcându-se spre Yoongi.
"Hyung te rog. Vreau și eu să joc jocurile." Ochii lui se curbează pentru a îi oferi o privire inocentă, cu ochii mari. Și, după cum știm cu toții, Yoongi este un om slab pentru Jimin."Bine." Spune el în șoaptă, obținând un zâmbet mulțumit de la Jimin.
"Spune doar că ești biciuit și pleacă."
Comentează Taehyung.Yoongi nu îi acordă prea multă atenție. Se așează lângă Jimin, așezând pătura pufoasă peste Jimin.
"Jimin trebuie să se odihnească, așa că nu ne vom mai juca mult." El o prezintă ca și condiția lui pentru a juca jocul. Toată lumea încuviințează din cap că nu dorește să mai provoace întârzieri."Bine, deci jocul este destul de simplu. O să vă pun o întrebare și toți trebuie să răspundeți." Taehyung continuă să spună regulile jocului.
"Prima întrebare este - Cine a fost primul tău sărut?" Taehyung a înaintat ziarul rulat către Jimin de parcă ar fi fost un microfon. Întrebarea bruscă îl face pe Jimin să se înroșească.
"Hai minnie. Răspunde." Jimin se uită la Yoongi din anumite motive înainte de a vorbi în sfârșit:
"A fost un băiat pe nume Hyuk Jae. Cred că s-a întâmplat în primul meu an de facultate." Jimin își amintește vag amintirea.Jocul a început chiar acum, dar lui Yoongi nu se bucură deloc. Gândul ca altcineva să-l sărute pe Jimin nu este potrivit cu el. S-ar putea să nu fi fost un sărut bun. Da, este sigur că tipul Hyuk nu știe nici măcar să sărute corect. Nu merita să sărute acele buzele plinuțe și delicioase-
"Pământul către hyung. La ce te gândești?" Taehyung întrerupe gândul lui Yoongi înainte de a putea merge mai departe.
"Nimic." Yoongi se simte jenat, pielea lui palidă luminează roșu."Acum este rândul tău." Taehyung se uită la Yoongi anticipând reacția lui. "Uh, cred că a fost o fată pe nume Seo Yeon?" Înainte să-și poată continua răspunsul, Jungkook a vorbit între ele.
"Seo Yeon? Cea care a lucrat sub tine și a fost foarte tare îndrăgostită de tine?" 'Foarte tare îndrăgostită' aceste cuvinte nu ar trebui să-l îngrijoreze pe Jimin, dar aici el se încruntă chiar și la gândul la asta.
"Da, acea Seo Yeon. S-a întâmplat când am fost afară pentru a cerceta articole. A trebuit să stăm la un hotel pentru o noapte." Jimin își lovește brusc mâna pe masă, făcându-l pe Yoongi să se oprească între ele. Toată lumea își întoarce privirea de la Yoongi la Jimin.
"A fost un tantar haha. Poti continua." El zâmbește prin umilință.
"Ai noaptea cu ea?" Ochii petrecuți ai lui Jungkook s-au mărit la informațiile nou găsite. Jimin bate din palme entuziasmat când Jungkook pune în sfârșit întrebarea care îi ținea în minte.Își retrage rapid mâinile înapoi când observă că toată lumea se uită la el. Yoongi ridică din sprâncene spre Jimin, fără să știe de ce tânărul se comportă atât de ciudat astăzi.
"Nu s-a întâmplat așa ceva gguk." Jimin a încercat să rețină țipăitul auzind asta. "Am rezervat două camere de hotel. M-a sunat după cină spunându-mi că are nevoie de ajutorul meu cu ceva, dar când am intrat în camera ei, a început să mă sărute de nicăieri. Am împins-o înapoi și am ieșit din cameră. Dar da, mi-a ruinat primul sărut."
Jimin se simte brusc rău pentru hyung-ul lui. Să te forțezi în cineva nu este un lucru bun. Dacă ar fi în mâinile lui, el ar dori să-i dea o lecție bună pentru a face ea.
"De aceea și-a cerut demisia după aceea?"
"Presupun că i-a fost rușine să mă înfrunte." Yoongi râde amintindu-și privirea de pe chipul lui Seo Yeon în timp ce ea s-a izbit intenționat de el în timp ce ieșea în grabă din clădirea de birouri."Dar tu Jungkook?" Atenția este acum concentrată asupra lui Jungkook. Se agită cu degetele puse în poală, cu capul în jos.
"Nu a avut încă primul sărut." răspunde Yoongi din partea lui. Jungkook simte cam uşurat de asta."Serios? Văzând cât de bine arăți, oamenii ar muri să te sărute." Taehyung își împărtășește punctul de vedere despre asta, uitându-se mort în ochii lui Jungkook. Jungkook își ține contactul vizual foarte bine, fața lor încălzindu-se instantaneu de parcă ar fi conversat cu ochii.
Yoongi și Jimin s-au privit confuzi. Se întâmpla ceva aici de care nu erau conștienți. Și acum se simt ca a treia roată.
Jocul a continuat așa. Să sapă reciproc secretele pare destul de distractiv, dar de cele mai multe ori Yoongi a ajuns să se simtă gelos. Nici nu știe de ce se simte așa. Sa fi fost pentru că altcineva a fost primul sărut al lui Jimin? Să fi fost pentru că Jimin a avut întâlniri cu altcineva care nu era el? Sau pentru că altcineva a fost acolo pentru Jimin în cele mai rele momente ale lui și nu pentru el. Poate că răspunsul este opțiunea (d) toate cele de mai sus.
Jungkook îl înghiontește pe Taehyung cu cotul, arătându-i că era deja douăsprezece fără un sfert. Asta înseamnă că este timpul să-și execute planul principal.
"Ah, acest joc se simte atât de plictisitor acum. Ar trebui să-l condimentăm." Taehyung se relaxează pe canapea, ducând sticla de coca-cola la buze. Jungkook este atât de impresionat de fiecare lucru mic pe care îl face Taehyung. El știe cumva să-i captiveze pe alții.
"Vom juca acum jocul provocare?" Sticla goală se pune pe masă.
"Oricine pe care aterizează trebuie să îndeplinească îndrăzneala atribuită." Se uită în ochii lui Jungkook, dând din cap în timp ce îi dă o învârtire ușoară."Fără retragere" Spune el cu o voce strictă. Sticla începe încet să-și piardă din avânt după câteva rotiri. Ochii lui Jungkook și Taehyung sunt ațintiți pe sticlă de parcă viața lor depinde de asta.
Au scos un țipăt de bucurie când sticla aterizează în sfârșit pe Yoongi, îmbrățișându-se unul pe celălalt din cauza emoției.
Yoongi putea simți că plănuiau ceva diavolesc din asta, înghite saliva nervos.Jungkook i-a făcut lui Taehyung un mic cu ochiul înainte să înceapă să-i provoace. Taehyung întoarce cu ochiul cu același entuziasm. Își drese glasul și se uită la cei mai buni prieteni ai săi cu un zâmbet inocent. Dar amândoi știu că nu a fost atât de inocent pe cât pare.
"Yoongi hyung." Yoongi aproape că simte că s-a împiedicat de o stâncă auzindu-și numele, picăturile de transpirație se acumulează pe frunte. "Te provoc să-" Se oprește între ele pentru a zâmbi viclean.
"Săruți pe Jiminie."
CITEȘTI
Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||
FanfikceMin Yoongi, un scriitor de reviste care caută un cuplu de gravide pentru a scrie despre experiența sarcinii, dar nu a avut noroc până acum, îl întâlnește pe neașteptate pe vechiul său prieten Park Jimin, care caută un donator de sperma. Yoongi decid...