"Pleci?" Yoongi întoarce capul frenetic, stând acolo în prag, Jimin cu părul ud, apa care curge din el și un prosop care este strâns strâns în pumn. Nu știe cât de mult l-a auzit vorbind, așa că încearcă doar să păstreze o expresie neutră.
"Da, nu pot trăi aici pentru totdeauna." El râde, dar chiar și râsul lui este melancolic acum. Se uită la chipul lui Jimin. Cel mai tânăr pare rănit? Tradat ?
"Când pleci?" Nu are curajul să se uite în ochii lui Yoongi chiar acum. Îi este teamă că nu va arăta prea multe emoții. "În acest weekend." Surprins, Jimin nu se putea uita la el decât cu gura căscată. E prea devreme, a vrut să spună, dar a rămas cu limba legată.
Yoongi își dorește ca Jimin să-l oprească. Dacă chiar spune expresia simplă 'Nu te duce', atunci nu o va face. Vrea doar să audă cuvintele din gura lui Jimin și apoi se va opri.
"Bine." Jimin răspunde trimițând o chinuri în inima lui Yoongi.
Se aștepta ca cel mai tânăr să fie supărat pe el, să facă apel la el să rămână, să-i spună că acesta nu este lucrul potrivit. Dar simplul 'bine' tocmai l-a părăsit. cu inima zdrobită. Parcă nu mai e nicio opțiune acum.Jimin nu mai spune nimic după aceea, se retrage liniștit înapoi în camera lui. Yoongi se uită la spate cu ochii săi de rouă când realizarea bruscă l-a lovit. Aceasta ar putea fi ultima dată când s-a putut uita la Jimin, ultima oară când l-a putut privi pe tânăr intrând în camera lui.
Ochii îi clătină ici și colo când Jimin se întoarce dintr-o dată, a simțit că a fost surprins cu mâna roșie uitându-se la el.
"Hyung." Jimin nu s-a apropiat de el, ci a vorbit din același punct în care stătea. "Da?" Nu știe de ce, dar se simte dintr-o dată atât de optimist. Parcă ar fi văzut o rază de soare într-o zi înnorată.
"Umm înainte să te muți înapoi, aș vrea să te tratez cu un prânz"
"Masa de pranz?" Masa de pranz ? Ca la o întâlnire? Știe că ideea este absurdă, dar este atât de tentant să mergi la o întâlnire cu Jimin."Gândește-te la asta ca la felul meu de a-ți mulțumi." Și, speranțele lui se zdrobesc. La ce se gândea. Jimin nu se gândește la el ca fiind mai mult decât un prieten, așa că a întrebat întâlnirea nu era sub semnul întrebării.
"De ce mi-ai multumi?" Jimin se încordează puțin la întrebare. Sunt multe lucruri pentru care ar dori să-i mulțumească celui mai în vârstă.
"Pentru tot ce ai făcut pentru mine în ultimele luni și, de asemenea, pentru că m-ai binecuvântat cu un fiu ca Haru." El enumeră unele dintre lucruri, dar sunt mai multe lucruri pentru care ar dori să-i mulțumească.
"Dar Jimin-" Yoongi încearcă să protesteze, dar Jimin nu o are în niciun caz. 'Prânzul de mulțumire' este doar o scuză, în realitate, el vrea doar să petreacă ceva timp de calitate cu Yoongi înainte de a-l lăsa în sfârșit să plece.
"Nu hyung, te rog nu refuza."
"Eu- bine." Yoongi trebuie să fi văzut modul în care Jimin îl privește cu ochi rugători, așa că acceptă, nu există nicio modalitate de a refuza ceva pe care și el însuși își dorește.Jimin i-a aruncat un zâmbet slab, își ascunde bine emoțiile cu el. Dar nu era în stare să facă acest lucru cu parfumul lui care se acru din cauza nenorocirii sale.
Întreaga zi trece destul de repede, nu există prea puțin sau deloc schimb de cuvinte între ei. În mod ciudat, au între ei o stângăcie ciudată care nu era acolo înainte.
Știind că acum are doar câteva zile de petrecut cu Jimin și Haru, el decide în sfârșit să le folosească la maximum.
În orice altă situație, ar trebui să-și facă griji pentru articolul care urmează să fie programat mâine. Dar chiar acum a lăsat-o să alunece din minte și, în cele din urmă, și-a făcut curajul să bată la ușa lui Jimin.
"Hyung?" întreabă Jimin din interior. Chiar dacă ușa îi desparte, își simțea consternarea. Era târziu atât de clar că Jimin nu se aștepta la el.
Descuie ușa, intrând în cameră zâmbind. Jimin îl ținea pe Haru în poală în timp ce făcea simultan ceva în laptopul său.
"Pari ocupat." El observă, stând de cealaltă parte a patului care era gol. "Îmi căutam un loc de muncă." El nu mai scrie pentru o vreme când Haru începe să fie agitat. Își atrage atenția asupra băiețelului său, distrându-l.
"De ce cauti un loc de munca?" Se aștepta la întrebarea aceea de la cel mai în vârstă. Știe că a trecut doar o lună de când s-a născut Haru și că ar trebui să se odihnească mai mult, dar are nevoie disperat de un loc de muncă, acum că trebuie să-i asigure și nevoile lui Haru.
"Mai am niște bani economisiți, dar nu știu cât va dura. Așa că, cred că este mai bine să mă întorc la muncă." Nu este ca și cum ar avea un alfa ca alți oameni de care se poate baza. El trebuie să lucreze singur pentru a-și hrăni copilul în plus față de al lui.
Yoongi tăce, inima i se umflă brusc. Se simte ca și cum nu și-a îndeplinit datoria de alfa. Lupul său interior este nemulțumit de el.
"Pot sa ajut." El adaugă, chiar vrea să-l ajute ca celălalt tată al lui Haru.
Dar știe că Jimin este prea mândru pentru a-i accepta ajutorul. Cel mai tânăr este plin de demnitate și valoare de sine."Mulțumesc pentru oferta ta, Hyung. Dar mă voi descurca." Spune el zâmbind.
Yoongi se aștepta cam la această reacție de la Jimin, dar nu a stricat încercând."Deci, ce fel de job cauți?" Încearcă să se uite în ecranul laptopului, există o mare varietate de pagini web deschise, nu le poate citi pe fiecare, așa că se uită la Jimin pentru explicații.
"Ceva ce pot face de acasă. Haru încă are nevoie de mine și nu-l pot lăsa singur, așa că o muncă de acasă este o alegere ideală." Yoongi dă din cap înțelegând.
"Hai. Haru ah, tati este ocupat, așa că mă voi juca eu cu tine." Îl ia din poala lui Jimin și îl întinde pe piept. Bebelușul chicotește când brațele lui Yoongi îl cuprind complet. Chiar dacă este atât de tânăr, și-ar putea recunoaște tatăl, este destul de amuzant.
Jimin se întoarce la vânătoarea de locuri de muncă, în timp ce Yoongi continuă să se joace cu Haru.
Scriitor de conținut, marketer digital, designer grafic, traducător, evaluator de produse, asistent virtual, tutore virtual, există atât de multe opțiuni. Trimițându-și CV-ul pentru cel care i-a plăcut cel mai mult, în sfârșit își închide laptopul.Nici măcar nu a observat cum era deja miezul nopții. A căscat când somnolența îi ajunge în sfârșit la cap, pe partea stângă, Yoongi l-a ținut pe Haru peste piept, cu brațele acoperind copilul complet. Amândoi au adormit în acea stare.
Jimin se oprește pentru o secundă pentru a admira priveliștea cât poate de mult. Nici măcar nu a observat cum avea deja ochi cețoși până când vederea a început să devină neclară. Dorind să mai păstreze puțin vederea, își ia telefonul de pe noptieră, profitând de momentul sub formă de fotografii.
El va salva această poză ca ecran de blocare, astfel încât să poată simți un pic de fericire ori de câte ori își deblochează telefonul.
El continuă să se uite la amândoi pentru un pic mai mult, cu un zâmbet prostesc, inimă bătătoare și ochi lăcrimați.
CITEȘTI
Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||
FanfictionMin Yoongi, un scriitor de reviste care caută un cuplu de gravide pentru a scrie despre experiența sarcinii, dar nu a avut noroc până acum, îl întâlnește pe neașteptate pe vechiul său prieten Park Jimin, care caută un donator de sperma. Yoongi decid...