17

195 28 0
                                    

Oricine îl cunoaște pe Yoongi destul de mult ar ști cum urăște absolut când cineva îi tulbură somnul.  Și Jimin era conștient de acest fapt.

Dar pofta bruscă de ceasul de 3 noaptea bun l-a făcut să-și găsească drumul spre sufragerie, uitându-se la un Yoongi somnoros.  Pentru o dată s-a gândit să se întoarcă la culcare, dar stomacul i s-a mârâit din nou.

"Yoongi hyung." Încearcă să-l trezească încet, să nu grăbească nimic. 
"Hyung." Îl scutură din nou, sperând că va ajuta, dar Yoongi pare să fie într-un somn profund.

"Ah hyung trezește-te."  strigă după ce nu a reușit de mai multe ori.  Țipătul puternic l-a făcut pe Yoongi să se trezească cu o zguduire.  Se uită la Jimin cu ochi îngrijorați.  Primul lui instinct este să vadă dacă Jimin este rănit undeva.

"Este ceva în neregulă? Ar trebui să te conduc la spital?"  Se ridică cu ochii pe jumătate plini, mergând spre sertarul unde își păstrează cheile mașinii.

"Hyung." Îl ține de încheietura mâinii, arătând spre burtă cu o mufă disperată.  "La naiba. Doare? Lasă-mă doar- "
"Mi-e foame."  Yoongi sta nemișcat pentru o a doua interpretare dacă a auzit cuvintele potrivite sau nu.

"Bebe vrea pizza."
"M-ai trezit pentru că vrei pizza la ce ora 3 dimineața?" Nu-i venea să creadă că Jimin i-a tulburat somnul liniștit doar pentru o simplă pizza. Cu siguranță suna enervat, tonul său greu de puțin.  de furie.

"Îmi pare rău. Nu ar fi trebuit să te trezesc. Noapte bună hyung."  Expresia abătută de pe chipul lui Jimin a făcut ca inima lui Yoongi să se rupă în două bucăți.  E un ticălos pentru că se supără pe un lucru atât de mic.

"Hei, e în regulă. Așteaptă aici, o să-ți aduc pizza."  Fața lui Jimin s-a luminat la asta, dar în curând s-a încruntat după ce s-a gândit prea mult la asta.

"Nu trebuie." Umărul lui se prăbușește din nou și Yoongi urăște să-l vadă pe Jimin așa. 
"Shh. Nu am de gând să aud nu acum. Deci, spune-mi ce vrei." 
"Pizza pepperoni cu extra cașcaval."  Jimin răspunde cu un zâmbet larg, cu gura deja salivând la pomenirea de mâncare.

Chiar dacă Yoongi urăște să se trezească în miezul nopții, urăște să conducă pe o vreme atât de rece și urăște absolut să meargă la un magazin, așa că de acasă, va face totul, dacă numai departe ar putea vedea zâmbetul radiant al lui Jimin la sfârşitul acesteia.  El va face totul fără să se gândească mai bine.


"Iată comanda dumneavoastră, domnule." Îi servește pizza în fața lui Jimin, mica saliva care îi cade din gură îl face să pară și mai drăguț. 
"Mai vrei ceva?" 
" Sos de ciocolata."  Yoongi i-a dat-o lui Jimin într-o secundă. Așezându-se pe cealaltă canapea, gata să doarmă din nou.

Ochii i se umflă când Jimin toarnă sosul de ciocolată peste pizza și o ronțăie fericit.  Vederea a fost chiar pentru a face mâncarea lui Yoongi să-i zboară în stomac.

"Vwei niwte?"  Jimin l-a observat că se uită la pizza și îi extinde o felie spre el din generozitatea lui.

Yoongi scutură din cap cu furie.  Nu știe cum reușește Jimin să mănânce asta cu un astfel de zâmbet al feței sale, chiar și o simplă privire la asta îi face greață.

Yoongi a crezut că a fost prima și ultima oară când va vedea o combinație atât de ciudată.  Dar, băiete, cât a greșit, a fost doar un început.  Cartofi prăjiți și gem de căpșuni, sandviș cu unt de arahide cu topping de sos iute, cheetos fierbinți cu iaurt și la ceea ce nu au văzut bietii lui ochi în ultimele săptămâni.

Pofta era nebună, dar schimbările de dispoziție ale lui Jimin erau mai nebunești.  S-a întors acasă într-o zi doar pentru a-l vedea pe Jimin urlăind ochii pe canapea după ce a terminat de urmărit bebe șeful.

A fost o zi bună când Yoongi s-a întors cu niște jjangmyeong, gustările preferate ale lui Jimin.  L-a așezat în fața unui tânăr cu un zâmbet larg care doar sa încruntat la el.  În loc să-i mulțumească lui Yoongi, Jimin l-a prins pe Yoongi de gulerul hainei sale, adulmecând în ea.

"Tu reak." Își ciupește nasul în timp ce mirosul dezgustător aterizează pe glandele sale olfactive. 
"Ce?"  Yoongi nu prea înțelegea situația.  Îl adulmecă singur, dar nu a mirosit nimic ieșit din comun.

"Miroși ca un alt omega."  Asta l-a făcut să-și amintească incidentul, a văzut o doamnă scăpând geanta când cumpăra tăiței, așa că a decis să o ajute.  Mirosul ei trebuie să fi rămas pe haina lui în acel timp.

"Oh, doar ajutam pe cineva."  Încearcă să ajungă înainte, dar Jimin îl împinge din nou.  "Mai întâi fă ți o baie."

"Dar mi-e foame."  Se uită la jjangmyeong care așteaptă să fie mâncat. 
"Dacă nu vrei să-mi vomit conținutul stomacului, te rog să fac duș." Spune el cu un ton enervat și Yoongi nu auzise niciodată.  Jimin ar încerca întotdeauna să-și stăpânească furia, nici nu vei observa că este supărat pe ceva din cauza modului în care vorbește întotdeauna cu tonul lui dulce.  Sarcina îl schimbase într-adevăr într-o persoană complet diferită.

"Bine, bine, voi face. "  Este mai bine să nu te încurci cu un Jimin furios.  Se dă înapoi rapid urmând cererea lui Jimin instantaneu.

Când în sfârșit iese la duș, Jimin încă stă inactiv în loc să sape în mâncare.
"De ce nu mănânci?" El ia locul gol de lângă el, turnând mâncarea în farfurii. "Îmi pare rău pentru mai devreme. Nu știam ce a intrat în mine."  Yoongi zâmbește, vechiul lui Jimin s-a întors.

"A fost plăcut să văd o altă latură a ta. Puiul furios Jiminie." El râde de porecla.  "Da. Nu sunt o tipa."  Jimin ar trebui să fie jignit de porecla, dar în schimb pare să-i placă foarte mult. 
"Sigur. Sigur. Orice ai spune. Acum mănâncă înainte să se răcească."  Pune prima mușcătură în fața gurii lui Jimin, care o ia cu plăcere. Fața se relaxează când gustul extatic aterizează pe limba lui.

Deschide din nou gura, gata pentru următoarea mușcătură.  Yoongi chicotește la el înainte de a-l hrăni din nou. 
"Bebeluș."  El mormăie odată ce Jimin mestecă încet mușcătura, obrajii lui rotunzi umpluți cu mâncare făcându-i să pară și mai plini.

Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum