Tw - Abuz verbal, insulte, atac de panică
-
Jimin nu trebuie să se întoarcă pentru a ști cui îi aparține acea voce. Aceeași voce care i-a făcut inima să bată urechile în urmă, dar singurul lucru pe care îl simte acum este frica și disprețul.
Nu se uită înapoi, în schimb l-a ținut pe Haru și mai aproape de corpul lui. El speră că cealaltă persoană va pleca, dar nu asta i-a destinat soarta.
Stând pe scaunul opus lui Jimin, Sang Hyun a scos un râs răutăcios. E înspăimântător, râsul pare de rău augur. Jimin nu se uită înapoi pentru a-i întâlni ochii, dar privirea lui Sang Hyun i-a ars pielea.
Jimin a simțit că panica începea ca un grup de bujii în abdomen. Tensiunea i-a crescut pe față și pe membre, respirația a devenit mai rapidă, mai superficială. Mintea lui a început să redea aceeași scenă de la despărțirea lor, este o amintire bântuitoare. El a crezut că se poate vindeca de asta, dar se pare că nu este asta.
Sang hyun, să râdem un chicot sec văzând reacția lui Jimin. Transpirația i se scurgea din frunte, mâinile lui tremurând enorm în jurul lui Haru, ochii ațintiți pe pământ și respirația grea.
Jimin se simte pe scena prăbușirii, este la doar câțiva centimetri de a intra într-un atac de panică complet, dar încearcă să mai țină puțin. Nu acum, încearcă să o repete în capul lui.
Ținându-l pe Haru drag la piept, încearcă să se ridice în picioare cu picioarele lui clătinate, dar Sang Hyun nu l-a lăsat să plece atât de ușor, îi oprește mișcarea prinzându-și încheietura mâinii.
"Unde te duci iubito? Ne-am cunoscut după atât de mult timp, hai să vorbim frumos." Motivele lui cu adevărat sunt veninoase, ascunse în masca comportamentului său prietenos.Când Jimin nu-l obligă, își strânge strânsoarea mâinii lui Jimin, suficient pentru a lăsa o vânătaie temporară pe pielea lui moale.
Jimin șuieră de durere, încercând să-și răsucească încheietura pentru a scăpa din strânsă."Așează-te pe loc dacă nu vrei să-i fac rău acelui copil al tău." Ideea ca Sang Hyun să-și pună chiar și un deget pe Haru a făcut ca caruselul de frici să scape de sub control în capul lui, fiecare împingându-i mintea în întuneric. Vrea să fugă, dar privirea lui Sang Hyun îl ține ca un prizonier în celula lui. Așa că nu are altă opțiune decât să-i urmeze ordinele.
"Acum ăsta e băiatul meu bun." Sang Hyun își înainta mâna pentru a-l mângâia pe capul lui Jimin. Tocmai când mâna lui ajunge aproape de Jimin, el se învârte și se ondulează lângă el, văzând că acest Sang Hyun rânjește în sinea lui retrăgându-și mâna înapoi.
În cele din urmă, se uită în jos la Haru. Bebelușul îi arată zâmbetul obișnuit către străinul care nu poate simți ce fel de persoană este. Sang Hyun simte că sângele îi curge la cap, strânge tare de masă fără să dorească să provoace zarvă în public.
Încearcă să-și stăpânească furia. Nu așa trebuia să se întâmple. Jimin al lui nu trebuia să-l părăsească și să aibă copilul altcuiva. Copilul lui ar trebui să fie cel pe care Jimin l-ar ține în brațe acum.
"Dacă ți-ai fi dorit atât de mult un copil, ar fi trebuit să-mi spui-" Se aplecă spre Jimin și îi șoptește următoarea parte la ureche.
"Aș fi pus un copil în tine cu plăcere." Cuvintele l-au făcut pe Jimin să se îmbolnăvească stomac."Nenorocitul ăla ți-a tras-o bine? Pun pariu că nu a fost la fel de bun ca mine." Jimin ridică privirea spre el cu ochii plini de lacrimi. Cuvintele lui reușesc să-i străpungă inima și l-au făcut să se simtă atât de mic. Văzând acea reacție specială a lui Jimin, Sang Hyun rânjește, simte că a reușit din nou.
Este ca și cum o mână invizibilă se strânge peste gura lui Jimin; o hipodermică la fel de fantomatică de adrenalină îi străpunge inima, descarcându-se într-o clipă.
Se simte atât de atacat chiar acum. Nu știe cum a reușit Sang Hyun să-i spună astfel de cuvinte și să-l insulte așa în public. Până la urmă l-a iubit la un moment dat în viața lui, sau a făcut-o?"Ești o târfă atât de nenorocită, Jimin. Să ți-o tragi cu altcineva în timp ce ai avut un iubit și să rămâi însărcinat cu copilul lui doar pentru a-l lega cu tine. Ce nenorocit de sl-"
O palmă puternică răsună în toată zona. Este suficient de tare încât să-i facă pe oameni să se oprească și să se uite la scena din fața lor. Sang Hyun și-a întins obrazul înțepător și s-a uitat la Jimin cu o expresie furioasă. Nu era necesar, faptul că a fost pălmuit de un omega l-a făcut pe lupul său să se simtă atât de rușinat."Îndrăznești să mă plesnești?" Este gata să i-o răsplătească înapoi, mâinile lui zburând până la fața lui Jimin, dar se oprește la doar câțiva centimetri de ea. Când se uită în ochii lui Jimin, simte o aură complet diferită radiind din el. Frica... A dispărut din ei.
"Hah, ce crezi despre tine, ești doar un omega slab, ceea ce o să-mi faci." Dacă nu poate merge după Jimin, va merge după copilul lui.
"Încearcă să pui degetul pe copilul meu și iți voi arăta ce pot face." Furia și furia din vocea lui Jimin... Este ceva diferit... El pare atât de puternic acum. Dar omega nu ar trebui să fie așa, ar trebui să fie slabi, ar trebui să fie supuși.
Nu se lasa sa se clatine de amenintarile lui Jimin, crede ca este la fel de inutil ca el.
"Văd că te depășești puțin. Nu-ți vedea alfa în apropiere, totuși. Te-a lăsat alfa-ul aia inutilă a ta-" Jimin poate auzi o mulțime de lucruri despre el însuși, poate îndura toate cuvintele dure și strigări, dar dacă cineva îndrăznește să-și vorbească fiul lui sau Yoongi, ar vedea roșu.Poate că Sang Hyun a uitat că la un moment dat Jimin era centură neagră în taekwondo. Așa că atunci când primește o lovitură dureroasă în stomac, este mai șocat decât ar trebui. O simplă lovitură l-a făcut să zboare până la capăt, până când spatele a lovit coșul de gunoi, revărsând peste el peste tot conținutul.
"Acolo e locul tău, la coșul de gunoi." Își amintește bine și clar trecutul, vremea în care era slab și fragil. Nu avea puterea de a lupta pentru el însuși. Dar nu mai mult, viața fiului său era cea care era în discuție chiar acum și vrea să-i arate acestui ticălos ce ar face dacă cineva ar îndrăzni să-și atingă fiul lui.
"Tu Cățea-" Strângând din dinți de furie, se ridică din nou în picioare, gata să-i dea un pumn în fața lui Jimin.
"Văd, vrei să ajungi mort atât de rău." Vocea grea și adâncă i-a străbătut un fior coloana vertebrală. Yoongi l-a împins înapoi la pământ, aruncându-i o privire de moarte înainte de a merge lângă Jimin."Te simți bine ?" Sunt lacrimi în ochii lui Jimin, mâinile îi tremură, dar există un zâmbet pe buze. Un zâmbet mulțumit care îi marchează victoria asupra fricii, a trecutului său.
Zâmbind părul lui Jimin cu un zâmbet mândru, își târăște privirea înapoi spre persoana patetică încă întinsă pe pământ. Este gata să-și arunce mâinile în el, dar Jimin îl oprește trăgându-l de cămașă, clătinând din cap.
Yoongi i-a aruncat un zâmbet liniştitor înainte de a se ghemui unde era Sang Hyun. Sângele îi fierbe chiar acum, doar văzând chipul persoanei care l-a făcut să treacă prin atât de multe, vrea să-l învingă pe Hade Jimin în viața mizerabilă și să scape de el. Bate-l atât de tare încât nu-și va mai putea aminti numele până a doua zi. Dar nu va face ceva împotriva voinței lui Jimin. Iar dacă cel mai tânăr vrea să-l lase să plece, Yoongi îi va obliga fără să ia în considerare propriile sentimente.
Îl apucă de guler, cu mâinile mâncărime să-l lovească pe chipul acela jalnic al lui. "Doar ține minte că dacă te-am mai văzut vreodată lângă Jimin sau Haru al meu, nu te voi lăsa să pleci doar cu câteva vânătăi." Își dă capul pe spate, lăsându-l să cadă la pământ cu o lovitură puternică.
CITEȘTI
Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||
FanficMin Yoongi, un scriitor de reviste care caută un cuplu de gravide pentru a scrie despre experiența sarcinii, dar nu a avut noroc până acum, îl întâlnește pe neașteptate pe vechiul său prieten Park Jimin, care caută un donator de sperma. Yoongi decid...