53

122 21 0
                                    

Atmosfera din interiorul mașinii era atât de tensionată încât aproape că o puteai tăia cu un cuțit. 
Yoongi a făcut tot posibilul să se uite la drumul din față și să se concentreze asupra condusului său.  Nu se poate abține să nu se simtă încordat din cauza privirii intense care i-a fost îndreptată încă de la început.

"Ești încă atât de dulce." 
În sfârșit, îndrăznește să vorbească după ce a așteptat ca Yoongi să inițieze o conversație.  Mâinile ei își găsesc drumul spre cele ale lui Yoongi, care se sprijină pe schimbătorul de viteze.

Se uită la mâna ei, atingerea nu înseamnă nimic pentru el.  Nimeni nu-i poate face inima să bată cum o face Jimin.  Chiar și atunci când cel mic nu face nimic anume, el încă îl vrăjește pe Yoongi, la fel ca acum.

Minhee continuă să vorbească despre poveștile ei de viață și ce nu.  Dar, singurul lucru care este în mintea lui Yoongi este privirea feroce a lui Jimin și felul în care i-a spus lui Minhee 'El este fiul nostru.' El zâmbește automat când își amintește.  Jimin furios este cam drăguț.

"Ești liber vineri?"  Ea își pune mâna pe coapsa lui Yoongi fără niciun avertisment, făcându-l pe Yoongi să tragă break-urile în mijlocul drumului.  A fost norocos că în spatele lor nu se afla nicio mașină sau ar fi putut duce la o accidentare.

Ar fi trebuit să știe că aceasta nu va fi o călătorie foarte confortabilă de la început.  Dar morala lui nu o lăsa să plece singură la o asemenea oră.  El își face doar datoria de simplu om, e vina ei pentru că a luat asta ca pe un semn de flirt.

"Minhee ssi."  Prinzând-o de mână, el se întoarce să o privească în ochi.  Degetele lui o strâng cu asprime de încheietura mâinii, o putea vedea tresărind din cauza presiunii aplicate. 
"Am un fiu."  Se oprește o secundă înainte de a spune partea următoare.  Se gândește dacă ar trebui să o spună sau dacă ar fi prea mult. 

"Și eu am o viitoare pereche."  Știe că merge puțin prea înainte cu minciuna lui, dar în acest moment este dispus să facă orice pentru a-i lua mâinile de pe el.

Minhee ia în sfârșit indiciu și își retrage mâna înapoi.  Pentru tot restul călătoriei, ea stă acolo tăcută, zvârcolindu-se inconfortabil pe scaun.  Ea nu i-a scutit nici măcar o privire.  Gustul de respingere stă amar în limba ei.

Nu trece mult după ce o vede oprindu-se.  Coborând din mașină, ea nici măcar nu i-a mulțumit și nici nu ia luat la revedere.  Călcându-și cu picioarele de frustrare, se îndepărtează de mașină, închizând ușa cu un zgomot puternic.  Obrajii ei s-au umflat de supărare și ochii i s-au dat peste cap de exasperare.

Yoongi râde în sine la reacția ei.  Nu-i vine să creadă că a fost cap peste tocuri pentru ea la un moment dat în viața lui.  Este norocos că relația lor nu a durat mult și ea nu a putut să-i facă prea mult rău.

Dând volumul puțin mai tare, el începe să fredoneze de-a lungul melodiei în timp ce ge se întoarce la casa lui Jungkook.  Nu a trecut mult timp, dar deja îi lipsesc Jimin și Haru.  Nu știe ce se va întâmpla când se va muta în sfârșit înapoi la casa lui.

Își trece greutatea de pe un picior pe altul.  Neliniștit, sună din nou la ușă.  Auzea un sunet înăbușit din interior, dar nu putea desluși un cuvânt.

Jungkook are nevoie de mult timp pentru a deschide ușa, făcându-l îngrijorat pe Yoongi în timp ce stă afară.  Ușa este aproape de sufragerie, atunci ce îi ia atât de mult.

"Ce te-a luat..." Se oprește la jumătatea drumului pentru a arunca o privire atentă la fața lui Jungkook.  Părul lui este o mizerie încâlcită, de parcă cineva l-ar fi tras cu forță mare.  Cămașa lui dinainte ordonată este acum dezordonată iese din blugi.

"Ce s-a întâmplat ?"  Jungkook nu a răspuns, ci doar alunecă pentru a-l lăsa să vadă el însuși mizeria.

Pernele care înainte erau bine așezate pe canapea erau acum întinse pe podea.  Covorul a fost răsturnat cu susul în jos.  Cutiile zdrobite au decorat podeaua împreună cu alte articole.  Și în colțul cel mai îndepărtat stătea un Taehyung cu ochii aproape înlăcrimați împreună cu Jimin.

"Hyung."  Taehyung strigă odată ce Yoongi este vizibil pentru el.
Părul lui este o mizerie la fel ca Jungkook și hainele lui par dezorientate. S-a întâmplat ceva când a fost plecat?

Jimin nu se întoarce de pe scaunul pe care stă.  Yoongi nu poate vedea nimic în afară de spatele lui care este îndreptat către el chiar acum.

Taehyung se ascunde în spatele lui hyung, ținându-se de el pentru viața lui dragă. 
"Ce s-a întâmplat ?"  Întreabă din nou, sperând că de data aceasta va primi un răspuns de la Taehyung, dar cel tânăr se comportă ca Jungkook.

Scoate puțin capul din spatele lui și își îndreptă degetul spre Jimin. 
"Jimin?"  Îl simte pe Taehyung dând din cap în spatele lui.

Cu un oftat, îl desparte pe Taehyung de el.  Este sigur că este unul dintre multele jocuri pe care celor doi cei mai buni prieteni le place să le joace unul cu celălalt.

"Jimin ah."  Îl cheamă pe cel mai tânăr, dar nu există niciun răspuns. Nici măcar nu se uită înapoi la numele lui fiind numit.

"Jiminie."  De data aceasta se apropie puțin de el, dar este inutil. 
"Ji-"  Jimin își înclină capul cu aproximativ 45° în direcția lui Yoongi, nimic altceva decât ochii lui nu putea vedea din acel unghi.  Dar acei ochi feroci strălucitori sunt cei care fac un fior să curgă în sus și în jos pe coloana vertebrală a lui Yoongi.

Picioarele lui se îndepărtează automat, gata să se îndepărteze de el. 
Dar, Jimin se grăbește să-l bată mai departe cu agilitate.  Cu doar o secundă în urmă stătea pe scaun, cu spatele îndreptat spre Yoongi, iar acum îl apucă pe Yoongi de guler.

"Hyung."  Yoongi nu a văzut niciodată cum arată Satana, dar dacă el chiar există, este sigur că ar semăna foarte mult cu Jimin chiar acum.

"Jiminie, ce faci?"  Încearcă tot posibilul să pară calm, dar fața lui acoperită de sudoare spune o cu totul altă poveste.  "Te-ai distrat cu Minhee?"  El își strânge strânsoarea în jurul gulerului lui Yoongi, aproape sufocându-l de moarte.  Yoongi încearcă să-și slăbească strânsoarea pe gât.  Dar se pare că Jimin a devenit într-un fel mai puternic în mod magic.

"Jimin ce faci-"  Jimin nu l-a lăsat să-și completeze propoziția, ci doar i-a dat o împingere puternică, făcându-l să se împiedice la pământ.

"Minie îl place atât de mult hyungie, dar de ce lui hyung nu-i place Minie?"  Îl apucă de fața lui Yoongi între mâinile lui mici, strângându-l și trăgându-l  de obraji.  Când chipul lui Yoongi face o formă deosebit de amuzantă, el izbucnește în râs.

Yoongi este destul de șocat de schimbarea bruscă a evenimentelor.  Cu o clipă în urmă, Jimin era pe cale să se ridice peste el și acum doar... se poartă atât de drăguț?

"Hyungie de ce nu-ți place Minie?"  Jimin vorbește din punctul de vedere al celui de-al treilea punct de vedere.  Și asta se întâmplă doar când e beat.  Mirosul acrișor dulce și răutăcios își găsește în sfârșit drumul către glandele sale mirositoare și totul are sens acum.  Jimin este beat.  Jimin este fucking BEAT!

Își învârte capul pentru a-i găsi pe Taehyung și Jungkook stând deja pe pământ în genunchi, înclinându-se în fața lui. 
Asta explică faptul că ei sunt cei din spatele asta.  Se va asigura că amândoi își vor vedea sfârșitul vieții astăzi.

Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum