"Jimin ah." Își pune mâna dreaptă pe obraz, făcându-l pe Jimin să-l privească drept în ochi.
"Este în regulă nu trebuie să-mi spui despre asta." Ochii lui Jimin erau plini de ezitare, frica strălucind de-a lungul lacrimilor lucioase.
"Nu, vre-au." Lunile trecute i-au apropiat, iar dacă Jimin trebuie să spună cuiva despre trecutul lui, i-ar plăcea să fie Yoongi, pentru că a avut încredere în el toată viața.Yoongi și-a împletit mâinile, gestul mic făcându-l pe Jimin calm și relaxat. A tras adânc aer în piept înainte de a se avânta din nou pe banda de memorie. Amintirile întunecate pe care încercase să le blocheze atât de tare, dar eșuase în cele din urmă.
"Eram nou în Seul când l-am întâlnit pe Sang Hyun într-un bar."
Amintirea începe să se joace în capul lui. Clubul era slab luminat de lumini de neon, era ca și când dansați în aurora boreală. Jimin a ezitat puțin să vină aici primul, dar trebuia să se relaxeze și în cele din urmă sa târât aici. Îmbrăcat în cele mai bune haine, stătea lângă bar, cu obrajii înroșiți de puținul alcool pe care îl avea mai devreme." Hei." O voce răgușită spuse lângă el, făcându-l pe Jimin să se întoarcă, avea genul de față care te oprește în loc, părul negru jet, ciufulit, care era des și strălucitor. Ochii lui de un maro deschis fascinant. Zâmbetul lui jucăuș s-a tras într-o linie dură pe față. Jimin nu mai văzuse niciodată pe cineva atât de atrăgător.
"Buna." Jimin se bâlbâi prin toată înroșirea. Frumosul i-a zâmbit.
"Vrei să dansezi." Își întinde mâna către Jimin. Jimin a răsuflat primul, puțin surprins de copleșire, dar a luat totuși mâna.
Dacă ar fi știut cum asta avea să-i schimbe viața pentru totdeauna, nu ar fi luat niciodată acea mână."Eram atât de naiv la vremea aceea și mă gândeam că ar putea fi dragoste la prima vedere." Limba i se amără de amintiri. Yoongi a continuat să asculte cu atenție.
"Relația noastră a escaladat rapid după aceea, mi-a cerut să mă mut cu el și am făcut-o cu plăcere."
Noaptea de club se termină cu sărutări neglijente și beți și cu dorința de a dori mai mult. Sang Hyun l-a tratat ca pe un domn, luându-l la întâlniri și tot ce îi plăcea lui Jimin. 2 întâlniri și jumătate mai târziu au pus în sfârșit eticheta de iubiți pe relația lor. Și Jimin era mai mult decât fericit. A ajuns să se mute în apartamentul lui Sang Hyun, nu era foarte luxos, dar era suficient pentru ei."A fost tot soare și curcubeu mai întâi, dar apoi lucrurile au luat o întorsătură drastică." Yoongi s-a uitat la fața lui, strângându-i mâna ușor, ca și cum ar fi încercat să spună
'nu trebuie să continui dacă nu vrei' Jimin îl liniștește cu un zâmbet pe jumătate, știe că trebuie să facă asta și vrea în sfârșit să renunțe la amintirile bântuitoare."El venea acasă beat și avea buzunarele pline de țigări. A-Am încercat să-l opresc, dar în schimb el m-a manipulat spunând că ar trebui să fac și eu astfel de lucruri. Am refuzat-o mai întâi, știi că mereu am urât astfel de lucruri." Se oprește pentru o secundă, temându-se că Yoongi ar putea să-l judece pentru că a făcut astfel de lucruri, și dacă Yoongi ajunge să-l urască.
"E în regulă. Te rog să continui." Jimin dă din cap, mușcându-și buza inferioară de anxietate în timp ce continua."Dar apoi a spus că dacă nu fac astfel de lucruri, înseamnă că nu-l mai iubesc și va fi cu mine. Mi-a fost frică să nu fiu lăsat singur, așa că am cedat și am făcut ce mi-a spus el. S-a despărțit m-a făcut să fumez și să beau cu el. Și am făcut-o, am făcut totul fără să mă gândesc de două ori pentru că l-am iubit."
Sang Hyun aduce țigara toxică șifonată pe buzele lui Jimin, forțând-o înăuntru. Inhalează duhoarea cenușie care cade în accese de tuse în timp ce fumul îi invada interiorul. Se simțea dezgustat de el însuși pentru că a făcut așa ceva, dar când s-a uitat la fața lui Sang Hyun, a părut mândru. Poate că nu a fost atât de rău pe cât credea, s-a pregătit înainte de a mai băga.
"Am crezut că a fost suficient pentru a-l face să rămână, dar cât de greșit am greșit. Părinții mei au aflat despre el și mi-au cerut să mă despart și să mă întorc acasă, dar am fost atât de orbit de dragoste încât i-am întrerupt complet. Mi-a spus ce mândru a fost și am crezut că am făcut un lucru bun."
Despărțirea de părinți a fost unul dintre lucrurile pe care le regreta cel mai mult. Yoongi nu știa ce să spună, a vrut să-i spună celui mai tânăr că va fi în regulă, dar era el unde să facă asta. O lacrimă a căzut din ochii lui Jimin în mâna lui Yoongi.
"Practic, nu cunoșteam pe nimeni aici, în afară de el, așa că m-am bazat pe el chiar și pentru nevoile mele de bază și el a profitat de asta." Vocea lui Jimin a început să tremure în acest moment, durerea și trădarea exprimate clar în ea.
"Când a fost plecat o săptămână, am început să ies din nou și am făcut niște prieteni cu vecinii noștri, dar când s-a întors a fost atât de supărat. Corpul lui a început să tremure când își amintea din nou chipul. Ochii îi erau îngustați, rigizi, reci, duri. Albul din ochi s-a transformat într-un negru pur. Starea lui letală era dureroasă și pătrunzătoare.
"El-el m-a pălmuit." Jimin își expiră în cele din urmă respirația anormal de grea, pieptul ridicându-se în sus și în jos. Își amintește de răspândirea violetului cu pete galbene pe rana de la suprafață. Parcă retrăiam amintirea.
Sang Hyun l-a lovit și a căzut la pământ cu forța acesteia. Își ținea obrazul înțepător de durere, lacrimile curgând singure în timp ce se uita la Sang Hyun cu o privire de neîncredere pe față. Sang Hyun la doar un centimetru depărtare rânjind la el înainte ca pantoful lui să intre în contact cu stomacul lui.
A fost bubuitul puternic care a lăsat o gaură în perete, bubuitul vazei zburătoare și zgomotul figurii care a venit în contact cu podeaua. A fost 'mi cer scuze', fără scuze, râsul atât de diavolesc pe care Jimin l-a iubit cândva. Se gândea la Sang Hyun ca la îngerul său, dar nu știa că acel monstr trăiește în interiorul lui.
Tremuratul nu s-a oprit pe măsură ce flashback-urile au continuat, el a jurat că a simțit fiecare rană pe care i-a lăsat-o Sang Hyun în acea noapte.
"Nu mai este aici. Ești în siguranță cu mine." Jimin își ascunde fața în pieptul lui Yoongi, plânsul lui devenind mai tare și disperat."Jimin deschide ochii, nu ești cu el acum. Uite că sunt aici. Sunt aici cu tine, te voi proteja." Jimin deschide ochii, toate amintirile dispărând într-o clipă. Respirația i s-a calmat după ce a inhalat parfumul lui Yoongi.
"Nu trebuie să-mi spui mai multe. Ar trebui să te odihnești acum." șoptește Yoongi la urechile lui Jimin. Jimin ținea tivul puloverului lui Yoongi dând din cap ca răspuns.
"Vreau. Te rog." Există o disperare în vocea lui, nevoia de a renunța la toate amintirile și de a se elibera de ele.
"Bine, dar dacă te simți inconfortabil, oprește-te." Jimin dă din cap la piept, fără să-l lase pe cel mai în vârstă. Yoongi îi frământă părul, plantând un sărut deasupra capului.
CITEȘTI
Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||
FanficMin Yoongi, un scriitor de reviste care caută un cuplu de gravide pentru a scrie despre experiența sarcinii, dar nu a avut noroc până acum, îl întâlnește pe neașteptate pe vechiul său prieten Park Jimin, care caută un donator de sperma. Yoongi decid...