Nu a trecut aproape o săptămână de când Jimin s-a mutat la el, dar au intrat într-o rutină atât de repede, așa cum a fost întotdeauna așa. Trezirea la fața lui Jimin la doar câțiva centimetri distanță de a lui este acum un lucru normal pentru Yoongi.
Se trezește întotdeauna cu câteva minute înainte de Jimin și îl trezește apăsând sărutări pe toată fața lui. Astăzi a fost ziua lui liberă, adică nu se grăbește să coboare din pat, așa că are ceva planificat în cap.
În loc să sărute fruntea sau buzele lui Jimin, el sa aplecat pentru a apăsa un sărut fluturând pe gâtul lui gol. Nu s-a oprit aici, el a continuat să coboare de la bărbie până la gât până la claviculă, coborând cu fiecare sărut până când Jimin s-a trezit în sfârșit.
"Hyung." Vocea lui a ieșit ca un geamăt neintenționat, respirația i se blochează simțind buzele umede ale lui Yoongi apăsând peste omoplații lui.
Yoongi și-a strâns mâinile de talia minusculă a lui Jimin, sprijinindu-l de corpul său robust, drept urmare Jimin a fost slăbit de atingerea lui blândă și seducătoare.A continuat să privească în ochii lui Jimin, căutând orice fel de ezitare sau rezistență. Dar când nu a găsit niciunul, a început să-i sărute din nou gâtul fragil. Jimin își mușcă buza în încercarea de a înăbuși gemetele.
Asta l-a făcut pe Yoongi să se îndepărteze cu un pas, mâinile lui trecând pe corpul zvelt al lui Jimin oprindu-se chiar în stomac. El ridică tivul puloverului lui Jimin, dar Jimin s-a grăbit să-l oprească.
"Haru-"
"Tocmai a adormit cu o oră înainte, probabil că nu se va mai trezi pentru încă o oră sau două." Se asigurase că Haru dormea adânc înainte de a-și executa în sfârșit planul.Jimin își îndepărtează privirea de la privirea lui Yoongi, ochii lui cad pe lampă laterală, frământându-se cu tivul puloverului său. Nu ia luat mult lui Yoongi să observe ce simțea cel tânăr.
Oftă din greu înainte de a pune mâna sub bărbia lui Jimin pentru a-l face să se uite în sus.
"Jimin ah, ce sa întâmplat?" El știe, dar vrea doar ca Jimin să se deschidă cu el.Jimin se uită nervos în jur, privirea lui Yoongi doar l-a făcut mai nervos. Nu știe cum să spună.
"Baby, uită-te la mine." Jimin nu se uită în ochii lui.
"Ești atât de frumos Jimin. Așa, așa de frumos. Fiecare centimetru al corpului tău este pur și simplu perfect. Nu fi nesigur în legătură cu tine." Cuvintele răsună în urechea lui Jimin și, în cele din urmă, se uită înapoi la el."D-dar corpul meu nu mai este ca înainte. Am semne peste tot și este doar-" Yoongi știe că Jimin nu ar fi mulțumit de cuvintele sale, așa că a ales să-i arate prin acțiunile sale.
El desfășoară degetul lui Jimin din material și l-a tras suficient pentru a-i oferi o vedere asupra abdomenului lui Jimin. Pielea lui albă palid, burta încă puțin rotunjită după ce l-a născut pe Haru și împodobită cu vergeturi care sunt o reprezentare a modului în care l-a purtat pe Haru în el timp de 9 luni.
Nu știe de ce Jimin crede că corpul lui nu este perfect. Este îndrăgostit de Jimin, de sufletul lui, de zâmbetul lui, de personalitatea lui, nu de corpul lui. Poate că a fost vina lui că nu și-a exprimat gândurile înainte, așa că acum îi va arăta lui Jimin cât de mult îl iubește.
El continuă să sărute fiecare vergetură, doar privirea la ele îl face să se umple de și mai multă dragoste și admirație. "Ești atât de drăguț baby. Atât de superb." Apăsă un alt sărut pe el.
"M-am îndrăgostit de tine Jimin, nu de corpul tău. Mi-ar putea păsa mai puțin de cum arăți, pentru că în ochii mei vei rămâne mereu cea mai persoană de pe acest pământ." Pielea lui Jimin este chihlimbar în lumina întunecată a soarelui. Strălucirea portocalie inundă prin jaluzelele ferestrei, pictându-l pe Jimin într-o nuanță diferită de portocaliu aprins.
"M-ai lăsa să ți-o arăt? Cât de mult te iubesc." Este un gest simplu de care avea nevoie de la Jimin pentru a se scufunda în buzele sale captivante. Yoongi este întotdeauna surprins de modul în care buzele lor se potrivesc atât de perfect - de parcă ar fi fost menite unul pentru celălalt. Mișcându-vă unul împotriva celuilalt, simțindu-vă unul pe celălalt. Yoongi l-a prins de ceafa lui Jimin, mârâind în sărut, în timp ce Jimin gemea de plăcere.
Degetele lor s-au mângâiat unul pe celălalt, de parcă le-ar fi teamă că o atingere mai grea ar sparge magia amețitoare.
Fiecare sărut are o intensitate brută - respirație rapidă, ritmul cardiac mai rapid. Sufletele lor se amestecă în momentele de liniște dintre acțiune și liniște. Camera rece a început să fie caldă.Nu este prima dată pentru niciunul dintre ei, dar încă sunt nervoși. Este un sentiment proaspăt pentru amândoi.
Există ceva la Jimin care îl luminează pe Yoongi din interior, ceva care îi topește încrederea la nimic. Pentru el, să-l atingă pe Jimin i se pare că i-ar fi înmânat Sfântul Graal.Respirația fierbinte a lui Yoongi lovind pielea expusă a lui Jimin aprinde o scânteie în interiorul lui, care se deplasează pe tot corpul lui într-o secundă. Nu mai încearcă să-și stăpânească gemetele, dar cu siguranță încearcă să le atenueze puțin, nevrând să-l trezească pe Haru.
Yoongi și-a luat timp să admire fiecare parte a corpului lui Jimin, lăudându-l ca un predicator. Îl împrăștie cu complimente și sărutări dulci pe pielea lui moale, dăruind toată dragostea pentru el.
Jimin își acoperă fața cu complimentele, inima îi bate mai repede la fiecare atingere. Acesta este un sentiment nou pentru el, un sentiment nou, dar atât de fericit."Te iubesc Jimin." Până atunci, parfumul lor s-a amestecat deja. Camera miroase probabil a ceva ca un parfum oceanic amestecat cu unul dulce caramel.
"Și eu te iubesc." Își închid ochii doar pentru o clipă, înainte să-i închidă din nou și să experimenteze sentimentul euforic pe care îl simt în îmbrățișarea celuilalt.Jimin se aplecă așa, cu buzele întredeschise și gata să prindă buzele lui Yoongi între ele. Își dorește mai multă dragoste și Yoongi este aici să i-o ofere și să-l facă să se simtă iubit, din nou.
CITEȘTI
Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||
FanficMin Yoongi, un scriitor de reviste care caută un cuplu de gravide pentru a scrie despre experiența sarcinii, dar nu a avut noroc până acum, îl întâlnește pe neașteptate pe vechiul său prieten Park Jimin, care caută un donator de sperma. Yoongi decid...