54

139 21 0
                                    

"Voi amândoi."  Ridică vocea către cei doi prieteni ai săi.  Sunt doi adulți adulți, dar se comportă ca doi copii de grădiniță.

Înainte de a putea spune un alt cuvânt, Jimin își întoarce deja capul înapoi în direcția lui.  Buzele lui s-au încrețit deja într-o imfunare când își apropie fața de a lui Yoongi.

"Hyungie~" Cuvintele lui ies ca o insultă, indicând acum că plutea deja în spațiul său cap.  Sunt atât de aproape unul de celălalt încât Yoongi aproape că simte mirosul băuturii amestecate în respirația lui.

Jungkook și Taehyung își acoperă gura deschisă cu mâinile.  Pupilele lor se dilată pentru a vedea mai clar vederea.  Vor să se sărute în sfârșit?

Yoongi își închide ochii, nu crede că este pregătit pentru ceea ce urmează să se întâmple.  Dar, dimpotrivă, se înclină spre Jimin, gata să sigileze momentul cu un sărut.

Gândul să-l sărute pe Jimin i-a aburit capul.  În sfârșit, va simți singur acele buzele plinuțe, moliciunea, gustul lor.  La naiba, după toți acești ani de tânjire după ei, el va avea în sfârșit un gust din acea delicatesă.

Ce gust va avea, cireș?  Capsuni Vanilie?  Bomboane?  Orice ar fi, cu siguranță va avea un gust din rai în seara asta.

Dar gustul dulce nu ajunge niciodată la buzele lui târâtoare, ci simte că o greutate grea îi este trecută pe corp.

În cele din urmă a deschis ochii și a văzut un Jimin leșinat sprijinindu-se pe umăr pentru sprijin. 
"Jimin ah."  Îl lovește ușor, încercând să-l aducă înapoi în mod conștient, dar cel mic nu are chef să se trezească. 
E prea irosit acum.

Văzând că Jimin este în sfârșit să doarmă, Jungkook și Taehyung se târăsc înapoi la ei. 
Taehyung flutură cu mâna în fața ochilor închiși ai lui Jimin pentru a vedea dacă a ațipit de fapt sau doar se preface.

Oftând, în cele din urmă a lăsat garda jos.  Uitase cum era Jimin când era beat.  Este un băutor atât de dezordonat, personalitatea lui de beat este o descifrare completă de cea actuală.

Jimin obișnuit este un băiat moale, timid, strălucitor.  Și ei bine, cel beat este unul dintre avatarul stăpânului însuși.  El ar putea conduce lumea interlopă în acea stare.

"Acum, te gândești să-mi explici ce s-a întâmplat aici?"  Chiar dacă Yoongi vrea să țipe la ei pentru că sunt atât de deranjante.  A ales să șoptească, nevrând să-l trezească pe Jimin.

"Cred că a băut alcool din întâmplare."  Nu e ca și cum ar fi plănuit-o înainte cu Jungkook.  Nu a golit complet băutura răcoritoare din cutie și a umplut-o cu alcool și i-a dat-o lui Jimin.  Da, nu s-a întâmplat deloc.

Yoongi știe mai bine decât să aibă încredere în minciunile lui Taehyung.  Dar deocamdată s-a săturat de dramă, vrea doar să aibă un somn bun.

Se uită în jos la un Jimin adormit în poală.  Acum, cum ar trebui să ia acasă un Jimin beat împreună cu Haru?  Este mai bine să petreci noaptea în casa lui Jungkook.  Casa lui este suficient de mare, astfel încât Jungkook nu ar trebui să aibă nicio problemă să-l lase să folosească una dintre camerele lui pentru o noapte.

"Jungkook, putem rămâne aici în seara asta? Nu cred că pot să-l duc pe Jimin înapoi acasă în această stare." 
"Sigur, hyu-"  Taehyung îl ciupește pe spate, făcându-l pe Jungkook să tresară la jumătatea sentinței.

Se întoarce să se uite la Taehyung pentru o explicație, cel mai în vârstă se uită doar la el cu ochi supărați, clătinând din cap. 
Jungkook își înclină capul într-o parte, nu poate interpreta ceea ce spune Taehyung.  Taehyung a scos un mormăit scăzut înainte de a arăta spre Yoongi cu ochii și apoi a clătina din cap.

Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum