Jimin încearcă să privească dincolo de Yoongi pentru a vedea cine este. Dar, din moment ce îl ținea pe Haru în poală, nu a reușit să aibă o vedere corectă.
Yoongi stă acolo ca o statuie, cu ochii ațintiți asupra persoanei care stă în fața lui. "De mult timp nu ne vedem, Yoongi ah." Ea își flutură mâna în fața ochilor lui, oferindu-i un mic zâmbet înainte de a cădea în brațele lui.
Yoongi este șocat de acțiunile ei bruște, el nu a văzut-o cu adevărat venind. Surprins, Jimin se ridică brusc. Ochii i se fac mari de șoc.
Ea se desparte, făcându-i lui Yoongi cu ochiul înainte de a trece pe lângă el, intrând înăuntru. Șoldurile ei se învârtesc împreună cu pletele care sări, clinchetul călcâielor ei răsunând în cameră cu fiecare pas.
Ea a apărut în cameră cu zăpada de iarnă zburând în jurul fustei. Crop top se potrivește strâns în jurul pieptului, la fel și cu fusta prea scurtă pentru sezonul de iarnă. Ochii ei au scanat camera cu hotărâre în căutarea cuiva, când ochii ei i-au întâlnit pe cei ai lui Jimin, a zâmbit ea. Și asta cu siguranță nu a fost un zâmbet dulce.
"Oh, Jimin, ești și tu aici?" Ea vorbește pe tonul ei obișnuit, unul care este plin de încredere debordantă și îl face pe Jimin îngrozit înăuntru. Oh, cât de mult regretă că a venit aici astăzi.
Își putea simți sângele clocotând când a văzut singura persoană cu care nu ar fi vrut să se confrunte din nou în viața lui. Încearcă să-și lase sentimentele puternice să curgă și i-a oferit un zâmbet neutru.
"Ei bine, care sunt șansele, ne-am întâlnit din nou Minhee ssi." Numele ăsta, cu siguranță este suficient să-i facă ochii să strălucească de furie, atât de mult o urăște pe fata care stă în fața lui.
"Și acum începe jocul." Taehyung îi șoptește la urechi lui Jungkook, care este clar surprins de reacția lui Jimin. Nu l-a văzut niciodată pe Jimin așa.
Când cel mai în vârstă i-a spus despre planul său, nu a crezut că va funcționa cu adevărat, dar uitându-se la Jimin acum, s-ar putea să funcționeze.
"Deci îmi spui că o vei aduce pe fosta iubită a lui Yoongi Hyung pentru a-l face pe Jimin gelos?” În prezent vorbeau în sufragerie, luând eventuale înghițituri din cacao fierbinte.
"Da." Taehyung nu-i acordă prea multă atenție, ochii îi sunt prea concentrați pe ecranul televizorului.
"Cred că nici nu ar funcționa." Jungkook oftă. Nimic bun nu iese vreodată din aducerea unui fost între doi îndrăgostiți."Oh, cu siguranță ar face-o. Știind cât de mult o ura Jimin în liceu, nu cred că ar putea să o vadă apropiindu-se din nou de Yoongi." Taehyung are acel rânjet plin de cunoștință pe față, de parcă ar ști că planul lui va funcționa.
"A urat-o? De ce?"
"Ei bine, ai putea spune că Jimin a fost gelos când Yoongi hyung ne-a prezentat-o drept iubita lui." Cu siguranță a fost o zi memorabilă pentru el, din cauza cantității de scâncete și plâns pe care a trebuit să-l audă de la Jimin."Dar Jimin fiind prostul care este. El doar l-a felicitat pe Yoongi hyung cu un zâmbet stupid pe buze." Ce ar putea spune, Jimin tocmai făcea ceea ce ar trebui să facă cel mai bun prieten.
"Totuși, nu era de fapt o fată drăguță. Ura că Yoongi își petrecea cea mai mare parte a timpului cu Jimin chiar și după ce i-a fost iubitul. Așa că a ajuns să-și pună scuze pentru a-i ține departe unul de celălalt. A devenit atât de rău încât practic l-am împiedice pe Jimin să-ș
i smulgă părul." Da, dacă nu era acolo să-l țină în brațe pe Jimin în acel moment, Minhee ar fi chelă până acum.
CITEȘTI
Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||
FanfictionMin Yoongi, un scriitor de reviste care caută un cuplu de gravide pentru a scrie despre experiența sarcinii, dar nu a avut noroc până acum, îl întâlnește pe neașteptate pe vechiul său prieten Park Jimin, care caută un donator de sperma. Yoongi decid...