Era o zi însorită de iarnă târzie, iar cerul avea o strălucire albastră moale. Vremea este genul care se simte ca un sărut al verii, soarele este o binefacere în aceste zile reci și uscate.
Alb-albaștri și argintii ale viselor de iarnă se învârteau pe cerul de deasupra. Norii erau ca niște pufături de bucurie strălucitoare, de parcă cerul i-ar fi folosit pentru a exprima fericirea lui Jimin.
I-a privit cu ochii săi blânzi, cerul i-a amintit de pătura albastră în care era înfășurat Haru. Azi a fost o zi perfectă pentru a le aduce micul lor miracol acasă.
Ținându-l pe Haru în brațe, Jimin se simte ciudat intrând în casa lui, este un sentiment cu totul diferit acum când era aici cu copilul său.
"Bebe, suntem acasă." El șoptește ușor odată ce Yoongi le deschide ușa. Chiar dacă nu a fost acasă în ultimele 5 zile, casa este încă limpede, fără semne de praf sau altceva. El știe că este tot ce face Yoongi.
Ei intră împreună, nu este prima oară când vin acolo, dar cu Haru în brațe totul pare nou pentru ei.
Copilul dormea deja adânc pe drumul înapoi spre casă și continuă să fie în țara lui de vis."Hai să mergem în camera ta." spune Yoongi, făcându-l pe Jimin să se simtă îngrijorat din cauza asta. Yoongi a plănuit ceva? Dar a fost cu el tot timpul în spital, când a avut timp să pregătească ceva?
La fel cum a speculat, Yoongi într-adevăr are ceva planificat. Camera lui i se pare total de nerecunoscut. De la luminițele la noile lenjerii de pat, de la micile plante în ghivece până la vaza cu flori proaspete, totul despre camera lui îi țipă căldură.
Dar adevărata surpriză se află în colțul din dreapta al camerei. Un pătuț elegant din lemn împodobit cu o pătură pufoasă de lână și cu toate plușurile dăruite lui Haru de unchii săi.
Luna și stelele atârnă de pătuț, dându-i un aspect atât de frumos și delicat.Jimin rămâne fără cuvinte. Nu știe ce să spună sau cum să-i mulțumească lui Yoongi pentru toate acestea.
"Nu trebuia." Nu își poate scoate ochii din pătuț. Este atât de perfect pentru Haru al lor."Am vrut. Pentru Haru al nostru." Mâna lui Yoongi călătorește spre spatele lui Jimin, asigurându-i-l acolo. Dacă este pentru copilul lor, nimic nu este imposibil pentru el.
El îl ajută pe Jimin să-l culce pe Haru în pătuțul său. Bebelușul se agită după ce s-a îndepărtat de căldura lui Jimin, dar în cele din urmă se calmează la atingerea moale a paletului. Yoongi îl bagă sub pătură, punând cu grijă jucăria moale iepurașului lângă el.
De departe, amândoi își urmăresc băiețelul dormind netulburat. Degetele lui mici sunt ondulate pentru a forma pumni, picioarele ținute aproape de partea din față a corpului. Scoate sforăituri blânde de pe buzele încremenite.
Yoongi își îndepărtează privirea de la Haru pentru a-i arunca o privire lui Jimin, în felul în care ochii lui Jimin strălucesc de dragoste, a putut vedea o întreagă galaxie locuind în interiorul lor. Momentul simte atât de intim pentru el.
"Ar trebui să te odihnești și tu. Voi fi afară dacă ai nevoie de mine."
Jimin îl prinde instantaneu de încheietura mâinii lui Yoongi, de teamă că cel mai în vârstă îl va părăsi dacă nu îl ține.
"Hyung." șoptește el, uitându-se în ochii lui Yoongi. Apropierea lui a făcut ca inima lui Yoongi să se bată cu putere."Putem discuta o vreme? Zilele trecute au fost agitate pentru noi, vreau doar să-mi eliberez sentimentele." Înțelegând cât de suprimat s-ar fi putut simți Jimin de toate emoțiile copleșitoare, l-a lăsat pe tânăr să-și deschidă inima față de el.
În prezent, stând pe patul lui Jimin, sunt înghesuiți împreună. Nu a fost planificat. Jimin voia doar să vorbească puțin în timp ce-și păstrează distanța de siguranță, dar cumva simțea că este tras către cel mai în vârstă. Poate pentru că omega-ul lui vrea să fie mai aproape de alfa-ul lui după ce s-a născut copilul lor sau poate au fost doar sentimentele personale ale lui Jimin.
Starea întinsă între brațul lui Yoongi este un alt tip de confort, este chiar mai bine decât să dormi pe un pat king-size deluxe. Prinderea lui Yoongi este atât de moale încât îl trimite la utopie cu fiecare atingere. În sfârșit, a putea să se odihnească în brațele lui Yoongi este ceea ce el numește a fi acasă.
El avea să schimbe cele mai bune bijuterii și artefacte din lume pentru Yoongi și copilul său. Ar fi primul și ultimul lucru pe care și l-ar fi dorit vreodată.
"Totul mi se pare un vis." Vorbește pe un ton liniștit, nedorind să întrerupă somnul prețiosului său băiat.
Yoongi încetează să se mai joace cu pletele lui Jimin, se uită la băiețelul lor. Da, totul se simte ca un vis. E ca și cum ieri și-a propus să fie donatorul de spermă al lui Jimin și astăzi sunt aici, dormind cu copilul lor."Se simte de parcă i-am auzit bătăile inimii pentru prima dată ieri." Ziua aceea a fost într-adevăr specială pentru ei, auzirea bătăilor inimii lui Haru i-a făcut în cele din urmă să lacrimeze.
"Hmm, parcă ieri ai țipat la mine că ți-am uitat smoothie-ul cu căpșuni." Yoongi îl tachinează între ele, nefiind capabil să-și suprime râsul după ce se uită la fața lui Jimin.
"Hyung, știi că au fost hormonii sarcinii." Își profită de șansa să-l lovească ușor pe Yoongi în piept. Asta sa întâmplat într-adevăr o dată. Știe că schimbările lui de dispoziție nu erau o glumă pe atunci.
"Abia aștept să-l văd crescând."
"Primul lui pas, primul său cuvânt, prima dată când merge la școală, prima lui îndrăgostire, prima lui iubită sau iubit, al lui-" Înainte de a putea continua, Yoongi își ia politețea și îl ține cu degetul arătător la buze."Nu mergi puțin prea repede. Calmează-te." Râde de felul în care Jimin părea să aibă întreaga viață a lui Haru planificată înainte de vreme. El crede că cel mai tânăr este drăguț.
"Să încercăm să trăim bine aceste momente, nu trebuie să ne gândim la viitor chiar acum." Da, nu vrea să se gândească la viitor, unde probabil va fi în altă parte, departe de inima lui, de Haru și Jimin.
"Vreau doar ca el să aibă o copilărie fericită. Vreau doar să-i ofer tot ceea ce merită." Jimin vorbește. Fiind părinte, a înțeles în sfârșit ceea ce trebuie să fi trăit mama și tatăl lui. Le este recunoscător că a reușit să aibă o copilărie atât de minunată. El își dorește același lucru și lui Haru.
"Știu că i-ai da totul." Yoongi are încredere totală în Jimin, l-a văzut pe tânăr crescând în fața ochilor lui. El știe că nimeni nu ar putea avea mai multă grijă de Haru decât Jimin.
"Hyung." șoptește Jimin, înclinându-și puțin capul ca să se uite direct în ochii lui Yoongi.
"Dacă îmi permiti, atunci aș vrea să-i spun lui Haru despre tine când va fi suficient de mare pentru a înțelege." Yoongi își oprește mișcarea în acel moment, ochii îi cad pentru a se uita în ai lui Jimin."Ești celălalt tată al lui și nu o să-ți iau asta imediat. Vreau să știe că nu avem o relație normală ca a altora și că este absolut în regulă." Relația lor .. ei bine, e complicată el însuși nu ar fi în stare să explice și altora.
Ei trăiesc și se comportă ca un cuplu de bătrâni căsătoriți, dar realitatea este că nici măcar nu s-au întâlnit, sunt doar prieteni care se simt mult prea confortabil unul în jurul celuilalt pentru a face astfel de lucruri. Și chiar dacă are sentimente pentru Jimin, este sigur că cel tânăr nu le răspund.
"Mi-ar plăcea asta. Într-o zi când vei fi gata...." Acea zi va veni după mulți ani, mulți ani Yoongi va trebui să pretindă că Haru nu este fiul lui. Mulți ani va trebui să petreacă fără băiețelul său.
"Într-o zi." șoptește Jimin împotriva lui Yoongi. Își va aduna tot curajul într-o zi. Nu știe cum va reacționa Haru, dar va spera că nu va fi prea dur.
Știe că Haru îl va întreba despre celălalt tată atunci când va vedea alți copii de vârsta lui cu ambii părinți. Vrea să-i ofere lui Haru o copilărie fericită, își dorește doar că și băiețelul său va înțelege decizia lui, într-o zi.
CITEȘTI
Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||
FanficMin Yoongi, un scriitor de reviste care caută un cuplu de gravide pentru a scrie despre experiența sarcinii, dar nu a avut noroc până acum, îl întâlnește pe neașteptate pe vechiul său prieten Park Jimin, care caută un donator de sperma. Yoongi decid...