3

279 32 1
                                    

"Huh?" Jimin s-a uitat la el încă puțin tulburat de incidentul brusc.
"Sunt dispus să-ți dau sperma." Yoongi reușește cumva să spună asta cu o față sinceră. Alți oameni ar putea crede că Yoongi este pe cale să-l ceară în căsătorie din cauza expresia si gesturile lor.

Yoongi caută orice fel de reacție de la Jimin, care pare să se uite la el, probabil șocat. Își scoate telefonul din buzunarul din spate al blugilor.

"Am uitat să-ți cer numărul mai devreme." A împins telefonul înainte ca Jimin să-l ia. Jimin îl privește o clipă înainte de a introduce cifrele.

"Yoongi Eu-"
"Știu că este atât de brusc și probabil că ar trebui să vorbim despre asta înainte de a lua orice decizie." Îl privește pe Jimin, care a încercat să lupte prin frig. Era destul de frig și nu voia ca cel mai tânăr să prindă o raceala.

"Cred că ar trebui să vorbim mâine având în vedere timpul și situația." Jimin dă din cap, știe că în afara unui magazin nu este locul potrivit pentru a avea astfel de discuții.

"Te sun mâine. Să ne întâlnim la mine."  Cu asta se despart, Jimin cu o inimă care bate tare și Yoongi cu un rânjet larg pe față.

Noaptea a trecut repede. Era deja după-amiază și Yoongi îl aștepta acum pe Jimin. S-a uitat din nou prin sufragerie pentru orice fel de mizerie.  Se uită din nou la vaza cu flori, nemulțumit de așezarea anterioară.  Tocmai când era pe cale să-le mute din nou pentru a zecea oară, a sunat soneria.

Îl repară repede încă o dată înainte de a deschide ușa. Își repară hanoracul largi încă o dată, periindu-și părul din ochi.

"Hei" El salută zâmbind. Jimin salută înapoi pășind în casă cu un zâmbet.

Amândoi s-au așezat pe canapea după ce Yoongi a terminat cu toate formalitățile. 
"Fă-te ca acasă." Yoongi încearcă să ușureze atmosfera. Jimin se uită prin casă, era destul de spațioasă. Pereții acoperiți în culori pastelate. Taperurile păreau să contrasteze foarte bine. Zâmbește văzând certificatele atârnate pe un zid acordat lui Yoongi.

"Vrei ceva de băut?"  Se ridică deja mergând spre bucătărie. 
"Ceaiul este de folos."  Yoongi îl scoate pe cel de musetel din dulap. Își amintește cum tânărul obișnuia să iubească asta, sperând că încă îi place.

Îi pune ceaiul în fața lui Jimin care părea prea ocupat să se uite prin casă, poate îi va face un tur al casei după ce termină cu discuția.

"Mulțumesc."  șoptește Jimin luând ceașca în mâini, ducând-o până la buze.  Yoongi decide să-l lase pe tânăr să-și termine ceaiul înainte de a spune ceva.

"Ai vorbit serios, hyung?" Îl întreabă Jimin cu ochii încă concentrați asupra ceaiului. 
"Ei bine, există un motiv în spatele la asta și de aceea am vrut să am o discuție cu tine." Jimin dă din cap, punând ceașca înapoi pe masă, anunțându-și atenția asupra lui Yoongi.

Yoongi se încordează sub privirea lui Jimin, dar încearcă să se calmeze.  "După cum știi deja, sunt scriitor de reviste, de data aceasta lucrez la un articol nou. Este vorba despre experiența sarcinii. Am încercat să găsesc un cuplu potrivit pentru articol, dar nu am reușit."  Jimin dă din cap, începând să conecteze punctele acum.

"Și apoi te-am întâlnit în acea zi, este prea clișeu să-i spun soartă? Haha, deci oricum m-am gândit că ar fi o situație câștigătoare, vei avea un copil și voi primi un articol. Dar eu nu te forțez sau orice altceva ține în totalitate de tine să decizi." El scoate ultima linie nedorind să lase o impresie proastă asupra tânărului.

Jimin încuviințează din cap, îndreptându-se spre alt spațiu, pe Yoongi nu-l deranjează, dându-i timp să se gândească la asta.

"Știi cum funcționează chestia asta, nu?"  Spune el după o vreme de tăcere. 
"Mă refer la custodia copilului și la lucruri de genul." Yoongi înțelege îngrijorarea lui Jimin, nu este străin de chestia asta cu donarea de spermă. El înțelege grijile lui Jimin, deoarece el va fi cel care va purta copilul.

"Știu. Voi locui cu tine până la nașterea copilului. Mă vei ajuta cu articolul meu și, în schimb, te voi ajuta în timpul sarcinii. Și în ziua în care se va naște copilul, voi dispărea din viața ta." Cuvintele au sunat mai puțin supărător în capul lui, dar odată ce le-a spus cu voce tare, a simțit că i se frânge inima.

"Copilul va fi tot al tău. Nu voi avea niciun drept să mă amestec în viețile voastre." Încearcă să spună aceste cuvinte pe un ton ușor, trântindu-și cu palma sinele prea gânditor.

"Bine."  scapă Jimin. Ochii s-au concentrat asupra lui Yoongi în timp ce el dădea răspunsul. 
"Bine ?"  Yoongi încearcă să se asigure încă o dată. Jimin dă din cap.

"Îmi voi cere o programare medicului meu și putem începe tratamentul după aceea."  Chiar dacă Yoongi nu știe cum funcționează pe deplin chestia asta, are o idee despre asta.

Discuția continuă așa, discutând despre Yoongi care trăiește împreună cu Jimin în timpul sarcinii și alte lucruri. Jimin știe că lucrurile ar putea deveni stânjenitoare între ei, deoarece Yoongi este donatorul de spermă, dar a fost oarecum ușurat că era Yoongi și nu un străin întâmplător. Cu acest gând în minte, a continuat să-și imagineze despre viitorul său, un copil mic dormind în brațele lui, semănând cu Yoongi și cu el.

Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum