78

108 18 0
                                    

"Ah, sunt atât de obosit după ceremonie."  Jimin se scânci din momentul în care a intrat în casă.  Era deja miezul nopții când s-au întors acasă.  A fost nevoie de mult timp pentru a le mulțumi tuturor și a face clic pe fotografiile de nuntă.

Jimin ridică mâna pentru a-și întinde mușchii.  A dat mușchi înălțimi după ce au stat toată ziua în picioare, el și Yoongi nu s-au odihnit nici măcar o secundă în ziua lor specială.  Dar Yoongi a fost atât de grijuliu, încât i-a adus lui Jimin băuturi și gustări pentru a-l menține pe cel mai tânăr hidratat și Jimin a vrut doar să se căsătorească cu el pentru a doua oară.

Jimin zâmbea în sinea lui amintindu-și ziua în care mâna lui Yoongi i s-a înfășurat brusc în jurul corpului.  Nu a avut timp să se plângă înainte de a fi luat din picioare și luat în brațele lui Yoongi într-un stil de mireasă.

Yoongi se bucură că mama lui Jimin s-a oferit voluntar să aibă grijă de Haru în seara asta.  Poate că și-a dat seama cum și-ar dori proaspătului căsătorit un timp intim unul cu altul și asta nu ar fi posibil din cauza lui Haru.  Jimin a miăunat ca o pisică care continuă să se cufunde în brațele puternice ale lui Yoongi.  Încearcă să se facă mic, e clar că e nervos.

Dormitorul lor era slab luminat de lumânări parfumate, toată camera mirosea acum ca o grădină.  Pe pat au fost împrăștiate petale de trandafir în formă de inimă, o sticlă drăguță de vin ținută pe noptieră.

"Când ai- " Cel mai mare nu reușește să-l surprindă. Cum a reușit chiar să pregătească toate astea când era ocupat la nunta lor. Poate că soțul său este cu adevărat un super-erou.

Yoongi nu i-a răspuns la întrebare, ci doar i-a dat un mic.  Cu blândețe, l-a așezat pe pat.  O face atât de blând, de parcă Jimin ar fi o păpușă de porțelan și chiar și petalele de trandafiri ar putea răni frumusețea.

Sunetul inimii lor care bate sincronizat răsună în jurul camerei. 
Cu o apăsare ușoară, Yoongi a început să-l dezbrace pe Jimin de haine.  La început e încet, făcându-și timp pentru a-și aluneca degetul pe pielea lui Jimin, pe măsură ce materialul îl dezvăluie.  Dar apoi anxietatea ia ce e mai bun din el.  Pasul lui a devenit puțin mai rapid cu fiecare strat de pânză aruncat pe podea.

După ce a terminat să-l dezbrace complet pe Jimin.  Și-a scăpat și de haină.  Nu-i pasă de cât de scump ar putea fi.  Ochii lui au rămas la Jimin pentru toate acele secunde.  Acum, el a rămas doar cu o cămașă formală cu nasturi, care se așează strâns pe mușchii săi.  Butoanele își fac cel mai bun lucru pentru a-și păstra construcția clasică herculeană.  Lui Jimin îi place priveliștea puțin prea mult.

"Jimin ah."  Yoongi șoptește seducător la urechile lui Jimin când îi simți privirea asupra lui.  Putea simți pofta și nevoia în ochii lui Jimin și asta doar îl făcea mai nerăbdător.  Muşcând uşor urechea lui Jimin, el a obţinut un geamăt scăzut de la el.  Văzând asta ca pe o bună oportunitate, s-a aruncat să-l sărute.

Mâna lui stângă îl mângâie pe obrazul lui Jimin și cealaltă mână se ridică, degetele calde apucându-l de talia lui Jimin, trăgându-l și mai aproape.  Mâna lui Jimin cutreiera părul coafat al lui Yoongi, trăgându-le ușor când Yoongi îl sărută deosebit de adânc.

Parfumul primăverii și gustul mierii calde erau îmbătători.  Cu ochii închiși, respirația caldă a lui Jimin se simțea ca o briză de vară.  Buzele lui delicioase s-au topit ca ciocolata în gură, jură că ar putea chiar să guste din bețișonul pe care Jimin l-a aplicat mai devreme în timpul zilei. 'Dulce' gândește automat mintea lui.

Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum