Jimin a fost întotdeauna un fluture social, gata să iasă și să se distreze ori de câte ori își avea ziua liberă. Prefera cerul albastru mai degrabă decât tavanul din lemn. Îi plăcea mai degrabă vânturile reci și foșnetul frunzelor decât căldura pe care i-o oferea casa.
Livingul slab luminat, pereții de culoare vintage, draperiile groase de catifea, tablourile și panourile decolorate pe perete, canapeaua de mătase cremoasă, de fapt nu i-au plăcut niciodată până acum. Dacă l-ai fi rugat să aleagă între a rămâne înăuntru și a ieși afară cu jumătate de an în urmă, ar fi ales să iasă fără să se gândească.
Atunci, ce sa schimbat acum? Ei bine, cu siguranță totul s-a schimbat din cauza persoanei care stătea lângă el la celălalt capăt. Acest parfum oceanic maiestuos a făcut din această casă o casă.
Întotdeauna se găseau unul pe altul, scufundați împreună pe canapeaua din sufragerie, făcându-și propriile lucruri. S-a simțit atât de natural încât a început să se simtă mai mult ca un obicei acum.
Dar astăzi atmosfera era una palpabilă. Amândoi au câteva lucruri pe care voiau să le spună unul altuia. Cuvintele aproape la vârful limbii. Dar au așteptat ca celălalt să plece primul.
"Jimin"
"Hyung" Cuvintele au apărut în același timp." Tu primul." Îl lasă pe cel tânăr să-și spună mai întâi gândurile.
"Nu hyung, nu este atât de important. Tu mergi primul."
"Este în regulă, spune-mi doar ce este." Se apropie puțin de cel mai tânăr lăsând o anumită distanță între ei."Nu e nimic mare, sunt doar îngrijorat." Yoongi își încurcă sprânceana la asta. Jimin respiră înainte de a continua. "Sunt deja în luna a șasea și copilul nu a prezentat încă nicio mișcare. Am auzit că este normal să simt asta în luna a patra sau a cincea, dar sunt deja în luna a șasea și..." El face contact vizual cu Yoongi, buza inferioară îi tremura în timp ce continua.
"Nu am simțit nimic."Mișcându-se într-o parte, Yoongi își înfășoară ochii cu un braț în jurul umărului său tras de gravitație, făcând fața tânărului să se sprijine pe pieptul lui, frecându-i ușor brațul.
În ciuda greutății din stomacul lui, a fluturat la senzația că trupul îi apăsa pe al lui Yoongi. S-a cufundat în căldura laterală, apreciind gestul simplu.
" Jimin ah. Nu-ți face griji. E în regulă. E normal, bine? Nu e nimic în neregulă cu tine sau cu copilul." Îi prinde obrajii dolofan în palme făcându-l să se uite direct în ochi.
Jimin dă din cap încercând să aspire șiroaiele generoase, dar stratul sticlos de lacrimi nu a trecut neobservat de Yoongi
"Poate că copilul este leneș ca mine." Încearcă să ridice starea de spirit, zâmbind când se vede reușind."Da. Chiar cred că acesta este motivul." Jimin izbucnește în râs după aceea. Fața lui schimbându-se într-o viziune de bucurie relaxată și veselie neîngrădită. Cel mai tânăr părea mai relaxat acum, schimbările de dispoziție sunt total de neînțeles pentru cei mai în vârstă.
"Ce ai vrut să spui hyung?" întreabă Jimin amintindu-și cum a încercat și bătrânul să spună ceva.
"Oh, asta." Se reacomodă pe canapea."Mă gândeam că ar trebui să pleci în concediu acum." Știe cât de mult contează copiii și meseria lui pentru el, așa că a încercat să dea vestea cât mai bine posibil, de teamă de orice reacție negativă.
"Știu că probabil vrei să lucrezi mai mult timp, dar te rog gândește-te la tine Jimin. Știu că îți este greu să stai ore întregi pe un scaun în aceeași poziție." Cel mai tânăr se plânge deseori de durerile de spate, uneori devine atât de rău încât nici măcar nu stă în picioare mult timp.
CITEȘTI
Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||
FanficMin Yoongi, un scriitor de reviste care caută un cuplu de gravide pentru a scrie despre experiența sarcinii, dar nu a avut noroc până acum, îl întâlnește pe neașteptate pe vechiul său prieten Park Jimin, care caută un donator de sperma. Yoongi decid...