Somn, acesta este singurul lucru pe care Jimin și-l dorește foarte mult pentru aceste zile. Nicio carte sau emisiune TV nu l-ar fi putut pregăti pentru lipsa de somn pe care o va experimenta odată ce micul lui miracol se va naște.
Obținerea gustului de părinte este captivant. Ideea de a avea un copil mic care să se aseamănă cu tine sună atât de liniștitor, dar în același timp ideea nopților obositoare petrecute treaz... este atât de înfricoșător.
"Haru ah, ce e în neregulă, bebe?" Jimin continuă să-l leagăne mai viguros. Copilul plânge de câteva minute și, deși Jimin a încercat tot posibilul să găsească o cale, pur și simplu nu s-ar opri din plâns.
"Shh bebe." Este atât de frustrat acum, nu de copil, ci de el însuși. Se simte atât de inutil pentru că nu poate înțelege nevoia bebelușului său.
Strigătele lui Haru devin mai puternice cu fiecare secundă și acum Jimin începe să intre în panică. Dacă ceva este în neregulă cu el? Ce se întâmplă dacă este rănit undeva și încearcă să-i spună, dar nu-l poate înțelege?
"Jimin, ce sa întâmplat?" Yoongi intră în cameră după o lungă dezbatere cu el însuși. Chiar dacă Jimin a spus că se poate descurca cu Haru fără ajutorul lui, strigătele puternice nu făceau decât să-i strângă inima. Nu s-a putut împiedica să intre în cameră.
"Hyung...." Jimin era la câțiva centimetri să plângă el însuși. Începea să se învinovățească pentru că nu era un părinte bun.
Yoongi merge spre el, cerându-i lui Jimin permisiunea să-l țină pe Haru. După ce a primit aprobarea lui Jimin, acesta îl ia din brațe.
Bebelușul nu se oprește din plâns, dar plânsul cu siguranță s-a atenuat puțin. "Haru ah , nu ești un băiat bun?" Îi freacă ușor burtica cu mâna liberă. "Atunci de ce îi faci lui tati al tău greu. Hmm. Nu plânge floarea mea mică." Îi împinge fața în piept, făcându-l pe copil să nu mai plângă.
Jimin urmărește scena cu ochii inimii. Felul în care Yoongi ține copilul acolo atât de tandru, felul în care îi vorbește cu atâta blândețe, felul în care se joacă cu el... Nu se poate abține să nu se îndrăgostească și mai mult de el.
"Vezi, acum e bine." spune Yoongi, în timp ce se așează pe pat. Să se joace cu bebelușul este cu siguranță un lucru obositor, nu știe cum reușește Jimin să facă asta cu un zâmbet atât de frumos pe buze.
"Presupun că doar dorea atenție de la tatăl lui Yoon." Yoongi simte că fața i se încălzește. Jimin tocmai l-a numit tată? Simte că se sufocă cu salivă.
"Esti bine?" Jimin îi freacă spatele în timp ce continuă să tușească.
Încearcă să păstreze gândurile erotice departe de a înota în mintea lui. Nu-i vine să creadă că se gândește la asta chiar acum."De ce ești atât de roșu, hyung?" Jimin își pune mâna pe obrajii roșii ai lui Yoongi care par să se încălzească mai mult la atingerea lui.
"Ah, e bine." Yoongi îl ține de încheietura mâinii lui Jimin încercând să-i abate mâna de pe față.Jimin nu împinge mai mult întrebarea, și-a dat mâna înapoi. Pe de altă parte, tot corpul lui Yoongi este în flăcări, iar mintea lui este plină de fantezii lascive. Are nevoie de aer proaspăt ca să iasă din aceste gânduri.
"Um, trebuie să ies afară." Se ridică brusc, dându-l pe Haru înapoi lui Jimin și iese din cameră.
Jimin clipește confuz.
"Hyung este atât de ciudat astăzi. Ești de acord cu mine, nu?" Îl întreabă pe micuțul Haru care doar se uită la el confuz, clar nefiind capabil să înțeleagă ce tocmai a spus tatăl lui."Bine, este timpul tău de somn. Acum, du-te la culcare, tati trebuie să aibă grijă de cină." El pune unul dintre CD-urile pe care Yoongi le-a adus pentru el. Imnul moale cântă pe fundal, treptat începe să fredoneze cu el. Îl liniștește imediat pe Haru în țara viselor. Jimin continuă să-l legăne în brațe până când este sigur că copilul doarme adânc.
Întinzându-l pe leagăn, simte că devine și somnolent. Toate nopțile nedormite vin să-l atace dintr-o singură mișcare. Și chiar dacă vrea să lase somnul să ia tot ce e mai bun din el, știe că nu este momentul potrivit.
Intră în bucătărie după ce îl acoperă pe Haru cu o paturică. El caută ingrediente în frigider, orice va merge bine pentru cina de astăzi.
După ce a petrecut 2 ore plimbându-se prin zonă, Yoongi se întoarce în sfârșit acasă. Nu a reușit să scape de ideea anume, dar cu siguranță a împins-o în cel mai îndepărtat colț al creierului său.
Scoțându-și pantofii murdari pătați de noroi și murdărie, se îndreaptă spre locuință cu picioarele goale. Își întrerupe pașii când ochii i se îndreaptă asupra lui Jimin ațipit pe canapea într-o poziție foarte inconfortabilă.
Genele îi cădeau greu pe pielea albă lăptoasă. Buzele lui plinuțe se deschid larg în timp ce continuă să respire prin ele. Obrăjori lui care au căpătat o formă rotundă drăguță, dându-i o atmosferă moale.
E pe cale să se apropie de el, dar zgomotele clocotite venite din bucătărie îl opresc. Se grăbește acolo doar pentru a vedea că bucătăria devine o mizerie literală. Încercând să scoată capacul roșu fierbinte de pe oală, își arde mâna în acest proces. Suiera tare cand simte in sfarsit degetele arzând la senzatia fierbinte.
Supa de legume pe care o făcea Jimin era acum împrăștiată pe blatul bucătăriei. Ustensilul a ars până la negru împreună cu puținele legume care au fost ingredientul său principal.
"Oh, te-ai întors." întreabă Jimin odată ce a intrat în bucătărie, zgomotele puternice l-au trezit din somnul scurt. Continuă să-și frece ochii umflați cu pumnul, dar se oprește când mirosul de ars îi invadează nasul.
"Supa mea..." Se uită la oala uscată acum goală, jumătate din supă s-a evaporat în aer subțire și cealaltă jumătate a fost mânjită pe blat.
"Îmi pare atât de rău, trebuie să fi ațipit între ele." Bubuie prin sertare pentru a găsi o cârpă potrivită pentru a șterge totul. Aruncând lucruri ici și colo din stângăcia lui.
"E în regulă Jimin. Lasă-mă să o fac eu." Încearcă să smulgă cârpa din strânsoarea lui Jimin, dar o ține prea strâns.
"Nu, hyung. A fost din cauza neatenției mele, lasă-mă să curăț." El pune oala acum arsă în chiuvetă umplându-o cu apă în timp ce continuă să ștergă suprafața.
Înainte de a putea să-i dea o primă frecare, un strigăt puternic umple casa făcându-l să se oprească în drumul lui. Yoongi ia buretele în acel moment, profitând de distragere.
"Haru are nevoie de tine. Du-te, mă voi ocupa eu de asta." Yoongi îl împinge afară din bucătărie.Chiar dacă a vrut să se întoarcă înăuntru și să-l ajute pe Yoongi, nu poate închide ochii asupra lui Haru, mai ales când copilul lui are cea mai mare nevoie de el.
"Ți-a fost frică, Iubitule? Nu-ți face griji, tati este aici acum." Își ridică copilul în brațe, ștergându-i lacrimile mari și grase de pe obrăjori.
"De ce plânge micul meu prinț, hmm?" Îi bate nasul mic, pe care l-a moștenit cu siguranță de la Yoongi.
"Să nu mai plângem acum." I-a dat un sărut pe frunte, zâmbindu-i dulce. A lăsat toată îngrijorarea să alunece odată, fiind fermecat de frumusețea bebelușului său.
CITEȘTI
Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||
FanfictionMin Yoongi, un scriitor de reviste care caută un cuplu de gravide pentru a scrie despre experiența sarcinii, dar nu a avut noroc până acum, îl întâlnește pe neașteptate pe vechiul său prieten Park Jimin, care caută un donator de sperma. Yoongi decid...