14

181 27 1
                                    

A doua zi dimineața, Jimin s-a trezit cu capul simțind că cineva l-ar fi scuturat până când a fost învinețit complet.  Durerile fulgerătoare îi înjunghiau haotic prin mușchi.  Și-a lins buzele uscate și crăpate simțindu-și grosimea salivei.  I s-a simțit brusc frig și a tras păturile mai aproape de gât.

Până acum știa că avea febră mare.  A încercat să se ridice drept prin tuse și strănut, cu spatele pe patul rece de lemn, cu trupul dureros, obrajii arzând de febră.

A încercat să stea în picioare, dar încercarea l-a lăsat doar cu un împrejurimi învolburată.  A inspirat adânc mergând spre bucătărie cu pași mici, s-a ținut de perete pentru sprijin.  Pielea lui, de obicei, palidă, acum roșu dogoritor.

Respirația îi tremura în gâfâituri scurte și rapide de fiecare dată când inspira, plămânii nu aveau de ales decât să ia dureros și rigid aerul rece din jurul lui.  El a turnat apa cu mâinile lui tremurânde, bând-o dintr-o singură mișcare pentru a-și potoli gâtul uscat.  A încercat să scoată cuvinte, dar din gură i-au ieșit doar gemete dureroase.

El șchiopătează spre noptieră pentru a-și prinde telefonul, frecându-și brațele într-o încercare bolnăvicioasă de a înceta frigul tulburător care a continuat să-i curgă pe șira spinării și i-a făcut pielea să se târască.  S-a grăbit să-l deschidă și să formeze cifrele cunoscute, dar se oprește la noul mesaj.

" Jimin hyung , mulțumesc că l-ai convins pe Yoongi hyung să vină aici. Ești cel mai bun <3 - Jungkook "

*poză atașată*

Jimin s-a uitat la fotografie cu ochi pe jumătate, iar nasul drăguț al lui Yoongi l-a făcut să zâmbească chiar și atunci când corpul i-a luat foc.  S-a oprit să întrerupă vacanța lui Yoongi.  Nu poate fi suficient de egoist ca să-l cheme pe Yoongi înapoi doar din cauza unei simple febre.

Își stinge telefonul și se poticnește spre sufragerie în căutarea unor medicamente care să-i aline durerea.  Cu fiecare pas i se strângea stomacul și îl durea cu atât mai mult.  A continuat să înghită saliva uscată, tremurând violent.  Valuri de căldură curgând prin sângele lui, o sudoare rece sclipind pe frunte.

Pasul lui devenea mai greu, vederea încețoșându-se.  Totul a devenit neclar în jurul lui, putea să apuce ceva pentru a susține, nu vedea nimic.  Conștiința lui plutind printr-un spațiu gol.  În spațiul plin de cerneală, bătăile inimii îi băteau puternic, răsunându-i în urechi.  Dar în acel moment mintea lui era ocupată să-și facă griji pentru copilul său nenăscut, mâna lui așezându-se pe burtica sa, în timp ce teama de a-și pierde copilul îl cuprinse. 
Simțindu-și corpul drenându-se, în cele din urmă a trecut totul înainte de negru.

"Credeam că ai spus că nu știi cum să joci acest joc." Yoongi se plânge când pierde încă o dată, lăsând cărțile să cadă din mâinile lui.  Se întinse acum mai confortabil, spatele fiind acum sprijinit de peretele din spatele lui.

Jungkook doar răspunde cu un zâmbet jucăuș, amestecând deja cărțile pentru runda următoare.  Ochii lui Yoongi se îndreaptă de la card în afara ferestrei.  Încă ploua, pufurile de nor cenușiu năvăleau în aer.  Se întoarce din nou spre telefon, sperând să primească măcar un mesaj din partea lui Jimin, dar nu a fost niciunul.  E deja 5 seara și Jimin nu suna și nu-i trimisese mesaje de dimineață.

Poate e doar ocupat?  Nu ar trebui să se deranjeze pentru asta, dar ceva în simțul său instinctiv încerca să-l alarmeze. 
"La ce te gândești atât de tare?" Jungkook își împinge cărțile spre el.

Își apăsă buzele în linie dreaptă înainte de a răspunde. 
"Jimin." Numele îi curge automat de pe buze. "Nu mi-a trimis mesaje sau nu m-a sunat de la 11 dimineața." Îngrijorarea era scrisă pe toată fața lui și nu a trecut neobservată de Jungkook.
"Poate că este ocupat?" A încercat să-l asigure.

"Hmm poate." Deocamdată a decis să lase falsele speranțe să-l prindă.
"De ce nu-l suni dacă ești atât de îngrijorat pentru el?"
"Ar trebui?  Dacă doar îl enervez."

"De parcă nu ai mai făcut la fel de vreo 4 luni acum." Jungkook chicotește.  Yoongi s-a hotărât în ​​cele din urmă să-l sune și să-și liniștească inima.  Sunetele îl fac să se simtă mai neliniştit, urechile lui tânjind să audă vocea de miere a lui Jimin.

A format numărul din nou și din nou, dar nimeni nu l-a primit la celălalt capăt. Numai că a adăugat combustibil pentru sinele lui anxios. 
"El nu ridică?"  Jungkook își exprimă gândurile. Răspunsurile lui Yoongi dând din cap înainte de a suna din nou. A mai încercat de încă 5 ori, dar a întâlnit întotdeauna același rezultat.

"Yoongi hyung, Jiha noona te cheamă în bucătărie." Dae Jung intră în camera lor, ronțăindu-și gustările.

Yoongi decide să-și țină grijile și gândurile deoparte pentru un moment.  Poate că doarme, este sigur că Jimin îl va suna înapoi odată ce va vedea toate apelurile pierdute.

"Spune-i că vin." Dae Jung dă din cap întorcându-se în bucătărie. 
"Nu-ți face griji, va fi bine."
"Da. Ar trebui să ajut la bucătărie."  A pus telefonul înapoi în buzunar.


Noaptea a devenit una rece, era un fel de răceală care îți ajunge până în oase.  Yoongi se uită la noaptea rece fără lună.  Cerul era întunecat și jos, aerul atât de rece încât durea să respir.  Vânturile reci îi aminteau de Jimin.  Oftă înainte de a-și forma din nou numărul, dar nimeni nu i-a răspuns.

Și-a luat cheile de la mașină cu o minte hotărâtă. 
"Hyung unde mergi la ora asta?" Jungkook îl oprește înainte să poată ieși afară.

"Jimin nu ridică telefonul. Cred că ceva nu este în regulă. Trebuie să plec."  Trece pe lângă el, dar Jungkook îl apucă de încheietură.

Jungkook zâmbește ușor, dezbrăcându-și eșarfa și drapând-o peste Yoongi. 
"Conduceți în siguranță hyung."  Șoptește ajustând eșarfa pentru a-l ține de cald în frigul asta.

Yoongi dă din cap și îl bate pe umăr înainte de a ieși în sfârșit.  Nici măcar nu i-a păsat de vânturile care țâșnesc de-a lungul mașinii lui.  Copacii dansau de-a lungul vântului apărând fantomatici în noaptea întunecată.  Tunetul părea să spargă aerul, urmat de fulgere, un șoc strălucitor de alb pe cerul de grafit.  Dar toate acestea l-au făcut să-și dorească să ajungă la Jimin mai repede ca niciodată.  Brațele lui tânjind după căldura lui în acest frig.

Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum