12

206 25 1
                                    

"Deci, cum merge cu Jimin?"  Întreabă mama lui pe un ton mascat, ea a întrebat de Jimin ori de câte ori îl sună.  Yoongi oftă că nu ar fi trebuit să-i spună mamei sale că stă cu Jimin în primul rând.  Acest lucru l-a făcut doar să se gândească la cum ar reacționa mama lui dacă ar afla că Jimin îi naște copilul.

"Mamă, ți-am spus că nu e așa ceva."  Neagă clar, vocea lui suficient de tare pentru a putea auzi până și vecinii.  Verifică supa între apeluri.

" Yoongi, părul meu devine gri și vreau să mă joc cu nepoții mei în acest moment." Tonul ei s-a schimbat acum într-unul mai sincer.
"Ar trebui să te stabilești Yoongi, să te căsătorești și să ai o familie frumoasă."  Era obișnuit cu discuțiile sentimentale ale mamei sale, știe că va trebui să se așeze într-o zi, dar simte că nu este încă pregătit.  Poate, cândva în viitorul apropiat.

"Ar trebui să caut un omega potrivit pentru tine?"
"Doamne, mama, nu." Chiar vrea să se lovească cu capul de perete chiar acum. "Voi stabili o întâlnire la oarbă pentru tine.  Asigurate că te prezinți."

"Ce? Întâlnire la orb? Nu. Mamă? Bună?"  Apelul a fost deconectat, nu vrea să treacă din nou prin acele întâlniri nevăzute.  El dă din cap, chiar și gândul la asta îl irită.

" Întâlnire la orb? Cine merge la o întâlnire la orb?"  întreabă Jimin, anunțându-se în sufragerie.

"Uh huh."  Yoongi se scarpină pe ceafă.  Jimin îl privește în timp ce intră în bucătărie să ia un pahar cu apă.  Se așează pe blatul din bucătărie aplecându-se să scoată capacul și să vadă ce se gătește.

"Te duci la o întâlnire la orb?"  Jimin își răspunde singur când a primit nu din partea lui Yoongi. 
"Umm, nu vreau, dar mama mă forțează, ea vrea să mă stabilesc." Își lasă umerii în jos.

"Da, ar trebui să te liniștești." Jimin se încruntă vizibil la afirmație, poate că sunt doar schimbările de dispoziție, dar brusc se simte trist.  Gândul că Yoongi iese la întâlnire cu altcineva nu este bine cu el.

Dar el nu are niciun drept să fie egoist, nu?  Yoongi i-a dat deja ceea ce și-a dorit, trebuie doar să-l ajute pe Yoongi cu articolul său în schimb, iar apoi relația lor de a lua și a da s-ar fi încheiat.

Oricine ar fi dispus să se stabilească și să aibă o familie cu Yoongi.  Dar de ce dintr-o dată gândul la altcineva în brațele lui Yoongi îl întristează.  De ce se simte așa când nu ar trebui să fie.

"Jimin tu acolo!"  Yoongi flutură mâna în fața ochilor lui Jimin care păreau să se concentreze asupra gândurilor sale interioare. 
"Huh?" 
"Am spus că mama întreabă de tine."

"Doamna Min? Stie ea."  Cuvintele lui au ieșit în șoaptă.  E chiar de acord cu toată chestia aia cu donarea de spermă?  Gândul nu s-ar opri din bombat.

"Ah, nu. Tocmai i-am spus că mă ajuți cu un articol. Ea nu știe despre nimic dacă asta îți faci griji."  Yoongi îl asigură că el însuși nu este pregătit pentru reacția mamei sale la știri.

"Ohh." Jimin răspunde în timp ce preia fiecare informație. 
"Nu i-am spus nici mamei. I-am spus despre planurile mele de tratament FIV, dar nu am sunat-o după ce am rămas însărcinat."  Jimin se tensionează vizibil înainte de a spune partea următoare.  Limba i s-a amărât pe măsură ce cuvintele grele curg afară. 
"De fapt, nu suntem într-un termen bun."

El ridică privirea spre tavan, sperând că lacrimile nu vor curge. 
"Sa întâmplat ceva?"  Yoongi a văzut cât de apropiat a fost Jimin de părinții săi și cum l-au susținut întotdeauna în fiecare decizie, așa că gândul că nu sunt într-un termen bun îl mănâncă în interior.
"Îți voi spune... într-o zi." Yoongi consideră asta ca un indiciu pentru a nu săpa rana mai adânc.  Mirosul tulburat pe care omega l-a scos este suficient pentru a spune despre situația lui.

"Supa este gata." Yoongi încearcă să ușureze atmosfera tensionată. Jimin șterge repede lacrimile strălucitoare când Yoongi caută un castron. Zâmbetul lui obișnuit revenindu-i pe față în timp ce se uită la un Yoongi bărbătesc care încearcă să ajungă la castronul pus pe el rafturile mai înalte.

"Da, cum ai ajuns la ele. Ești chiar mai scund decât mine."  Tonul plângăcios al lui Yoongi l-a făcut să râdă, nimeni n-ar crede cu adevărat că acest copil plângăcios și ciufulit este un alfa.

"Poți folosi scaun, știi." Jimin deschide unul din dulapul inferior pentru a scoate un scaun mic.
"Ar fi trebuit să-mi spui în curând despre asta." Yoongi zâmbește în timp ce mâinile lui apucă în sfârșit dulapul superior.  O privire mândră i se tencui pe chip în timp ce scoate bolurile. 
"Bine, domnule mare alfa." îl tachina din nou Jimin, scoțând limba spre el.

-

"Jimin."  Conținutul pungii zace aglomerat pe masă, Yoongi a continuat să caute înăuntru lucrul, gemând de enervare pentru că încă nu reușește să-l găsească.  Jimin răspunde cu un da puternic din interior.

"Am nevoie urgent de încărcător, ai unul de rezervă?"  Continuă să bubuie în jurul canapelei și a mesei.

"Verifică sertarele din spatele canapelei." Yoongi sare instantaneu la sertare, expresiile lui se înmoaie după ce a văzut încărcătorul întins liniştit pe sertarul de sus.

Ia încărcătorul și se întoarce, dar se oprește la jumătatea drumului când a văzut ceva cu coada ochiului.  Mâinile îi împrăștie fotografia cu praf.  Era o fotografie cu Jimin sărutând un tip, cu zâmbete uriașe tencuite pe fețele lor.  "Sg heart Jm' desenat pe partea laterală a fotografiei.

Se uită la poză, fără să știe cum degetele lui s-au îndoit în jurul fotografiei, strivindu-o cu forță.  Ceva despre fotografie l-a făcut să-și piardă mințile.

" L-ai găsit ?"  A pus poza înapoi la locul ei, închizând rapid sertarul pentru a nu părea suspect.  Spatele i se sprijină de sertar.

" Oh da."  Îi arată încărcătorul, îndreptându-se spre comutator pentru a-l conecta.
"Lasă-mi doar 5 minute, bine."  spune Jimin mergând înapoi în camera lui.

Yoongi oftă odată ce îl vede dispărând înăuntru, fotografia fulgerându-i în minte fără oprire.  Cine era acel tip?  De ce erau atât de intimi în fotografie?  Care este relația lui Jimin cu el?  Vrea răspunsurile, ar trebui să-l întrebe pe Jimin despre asta, dar știe că nu este momentul potrivit.

Dacă Jimin ar fi fost gata să vorbească despre trecutul său, i-am fi spus lui Yoongi până acum, ceva care încă îl ține pe spate și va aștepta cu răbdare ca Jimin să se deschidă în cele din urmă la el.

Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum