6

269 30 0
                                    

"Jimin, ești gata?"  strigă Yoongi din sufragerie. El ia cheile mașinii, stând în prag să-l aștepte pe Jimin.

"Vin."  Din interior se auzi o voce. Jimin iese încet, oprindu-se să bea apă înainte de a pleca. Yoongi se uită la clipa lui.  Tricoul gri pare prea mare pe el atârnat în jurul micului său cadru, expunându-i clavicula.

"Lasă-mă doar să-mi iau haina."  Jimin se îndreaptă spre cuier, îmbrăcându-și pardesiul bej.

" Să mergem."  Yoongi îl urmărește pe cel mai tânăr, mergând greu spre mașină. Merge încet, atent la fiecare pas.  Zâmbetul nu-i părăsește niciodată fața și asta îl face nervos pe Yoongi. Știe cât de mult îl va afecta pe cel mai tânăr dacă testul a ieșit negativ, nu a vrut să vadă un Jimin supărat.

"Hyung~" Jimin se scânci din mașină, făcându-i semn lui Yoongi să vină repede.

Drumul a fost plin de cântatul și râsul fericit al lui Jimin, ultimele două săptămâni au fost așa. Jimin a făcut tot posibilul să rămână fericit și să nu se streseze de nimic. Și Yoongi a fost acolo pentru a se asigura că respectă toate măsurile de precauție.

"Esti nervos ?"  întreabă Yoongi brusc, cu vocea cam răgușită din cauza faptului că nu a vorbit atât de mult timp. 
"Nu." Jimin șoptește, dar acțiunile lui vorbeau altfel. Yoongi îi urmărește piciorul sărind de anxietate în timp ce își freca coapsele. 

"Oprește-te.” Yoongi își pune mâna liberă pe coapsa lui Jimin, săritul s-a oprit curând, dar inima lui Jimin a început să bată repede la atingerea intima. El încearcă să-și distragă mintea, dar nimic nu a ajutat.

Mâna lui Yoongi a rămas pe coapsa lui toată călătoria, privirea lui Yoongi prea concentrată pe drum pentru a-l vedea pe Jimin zvârcolindu-se sub atingerea lui.

Jimin se relaxează odată ce Yoongi l-a lăsat să schimbe vitezele. 
"Și suntem aici." Yoongi se uită în spate încercând să parcheze mașina într-o poziție bună, cu o mână pe volan, iar cealaltă pe cele trepte.

Jimin a icnit, în acel moment Yoongi arăta atât de seducător încât mintea lui nu era la locul potrivit. Un bărbat care parca o mașină nu a fost niciodată sexy pentru el înainte de asta.

"Ce?"  Yoongi trage mâna, privindu-l suspicios la Jimin.
"Ce?"  Jimin se uită la el cu ochi inocenți de parcă nu s-ar fi gândit la el cu doar o secundă înainte. 
"Te uitai."  afirmă Yoongi cu un rânjet pe față.

"N-am făcut-o."  Jimin scutură din cap, răsucindu-se în scaunul mașinii. Yoongi se aplecă mai aproape de el, cu ochii ațintiți asupra lui Jimin. Își simțea inima bătându-i în piept. Stă înghețat, închizând ochii în timp ce simțea răsuflarea caldă lovind peste ceafă lui. Inspiră mirosul oceanic al bătrânului
Yoongi miroase a aer de munte.

Jimin deschide ochii când aude clinchetul, Yoongi și-a desfăcut centura.  A simțit căldura năvălindu-i pe față, și-a acoperit fața stânjenit de gândurile sale.

"Domnule Park, ce mai faceți?" Doctorul zâmbește când îl vede, făcându-le semn să ia loc. 
"Mă descurc bine." Jimin îi întoarce zâmbetul.

"Ai urmat instructiunile?"
"M-am asigurat că o face."  Yoongi răspunde în locul lui, zâmbind doctorului.

"E grozav, atunci începem cu controlul."  Cei trei se ridicară de pe scaun, lăsându-l pe doctor să-i conducă spre cameră.

"Vă rog să stați acolo, domnule Park." Doctorul face semn spre pat și Jimin îl urmează imediat după. Ochii lui se mișcă tremurând prin cameră în timp ce a observat echipamentele care se aflau pe colț.

"Ridică-ți puloverul." Jimin îl ridică, nu-i place când vântul rece i-a lovit pielea goală. "Pune asta în jurul hainelor tale." Doctorul i-a dat un prosop și o foaie de hârtie subțire, Yoongi se uită la el gata să-l ajute, dar Jimin refuză. Își pune prosopul în jurul hainelor, lăsându-și stomacul afară.

"Va fi puțin rece." Doctorul îi aduce o sticlă, răspândind gelul albastru pe stomac. Odată ce gelul este turnat, el aduce cu el un mic obiect, Jimin îl privește nervos pe Yoongi. Yoongi s-a grăbit să înțeleagă aluzie și s-a apropiat de el, punându-și mâna pe umerii lui.

Doctorul mișcă aparatul în jurul abdomenului său, cu ochii ațintiți pe monitor în timp ce încerca să găsească ceva.

"Ahh am găsit-o."  Exclamă doctorul, aducând aparatul înapoi la locul anume. El arată către un cerc întunecat mare care era vizibil pe ecran.

"Acesta este bebelușul tău." Cuvintele 'bebelușul tău au fost suficiente pentru a-l emoționa pe Jimin, se uită la ecran, vederea lui devenind puțin încețoșată. 

Yoongi își strânge ușor umărul, făcându-l pe Jimin să se uite la el. Se uită la Yoongi prin ochii săi sticloși, care doar îi zâmbește și continuă să-i frece gâtul și umeri.

"Acum are dimensiunea unui bob de mazăre. Dar va crește în curând." Doctorul zâmbește, încercând să privească bebelușul din alte unghiuri.

"Vrei niste poze?"  Jimin părea să fie prea amețit pentru a răspunde, așa că Yoongi răspunde din partea lui. 
"Da, vă rog." Doctorul dă din cap, punând aparatul înapoi pe suport. Îi întinde un prosop pentru a curăța gelul.

"Felicitări, domnule Park." Doctorul îl felicită odată ce s-au întors la birou.
"Vă mulțumesc." Jimin zâmbește larg, exact când se deschide o floare de primăvară. Yoongi vede cum a venit din adâncul interiorului pentru a-i lumina ochii și a se răspândi în fiecare parte a lui.

"Îți voi prescrie câteva vitamine, nu sări peste ele."  Doctorul spune asta în timp ce se uită la Yoongi de parcă i-ar fi spus să aibă grijă de cel mai tânăr.  "Amintiți-vă, nu vă stresați și mențineți-vă mintea și corpul relaxate." Amândoi dă din cap în semn de acord.

"Asta este deocamdată. Ne vom întâlni din nou după a treia lună. Ai grijă, domnule Park."  Doctorul face semn cu mâna cuplurilor, cu un rânjet mulțumit pe față.

"Wow, încă nu-mi vine să cred." șoptește Jimin cu o voce deosebit de blândă, mâna lui stângă sprijinindu-se pe stomac, în timp ce cealaltă ține ecograma. Yoongi surprinde rapid expresia tânărului, balonul de emoție izbucnind în el când observă întunericul cercul ar trebui să fie copilul.

"Hyung, îmi este poftă de înghețată." Jimin se uită la Yoongi cu ochii lui de cățeluș. 
"Jimin, poftele încep de obicei în al doilea trimestru, plus că e iarnă, nu vreau să te îmbolnăvești."

Vede cum buzele i se măresc pe buze și începe să se îmbufnească. 
"Bine." El lasă capul în jos. La naiba, crede Yoongi mușcându-și limba.

"Ah, bine, bine. Îți aduc o înghețată."  Jimin se luminează instantaneu la asta.  "Tu ești cel mai bun."  El îi arată degetul mare în sus și Yoongi râde întrebându-se dacă va fi capabil să facă față schimbărilor de dispoziție ale tânărului sau nu.

Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum