"Hyung ai nevoie de ceva de băut?" Taehyung se uită la un Yoongi stresat, așezat pe scaun în afara OT. Jimin a fost acolo de câteva ore. Și chiar dacă doctorul a spus să nu vă faceți griji, Yoongi nu se poate abține să nu se simtă nervos.
Nu credeau că noul lor an va începe așa. "Sunt bine, Tae." În cele din urmă își ridică fața din mâini, uitându-se la Taehyung și Jungkook cu ochii săi somnoroși.
"Ar trebui să vă întoarceți amândoi acasă. E destul de târziu." 2 dimineața, citește el pe ceas. "Nu hyung. Am vrea să stăm aici." spune Jungkook îndreptându-se spre el. Chiar dacă amândoi sunt obosiți, nu își vor lăsa prietenii singuri într-un moment atât de critic din viața lor.
Yoongi încearcă să le dea un zâmbet în mijlocul atmosferei tensionate. Este recunoscător că are prieteni atât de grozavi.
"Ești tutorele lui Park Jimin?" Una dintre asistente a venit cu un raport. Yoongi se grăbește spre ea.
Ea îl privește din cap și din picioare, judecând probabil privirea lui dezordonată. Părurile lui încrețite ieșeau ca niște spini, hanoracul lui supradimensionat atârnând lejer de el și șlapii pe jumătate uzați.
"Pot sa te intreb cum esti înrudit cu el?" Îl întreabă relația lor? Acesta este lucrul despre care nu au discutat niciodată. Ce ar trebui să spună? Că sunt doar prieteni sau ar trebui să mintă despre ei că sunt pereche?
"Domnule?" întreabă ea din nou. Yoongi se uită la Jungkook și Taehyung pentru un fel de ajutor, dar ei doar ridică din umeri ca răspuns.
"Sunt tatăl copilului." Este prima dată când își revendică copilul. Înghite bulgărea după ce rostește acele cuvinte. A fost prea incomod?
"Bine." Ea dispare înapoi în clădire după ce a primit semnătura lui Yoongi. Încă o oră de stres și tensiune mai trece exact așa. Nu sunt știri din interiorul teatrului de operații.
Jimin e bine? Copilul lor este bine? Încearcă să-și mențină mintea într-o stare optimistă, dar gândurile negative nu pot decât să iasă în cele din urmă.
Yoongi nu s-ar considera o persoană foarte religioasă. Dar când întrebarea este despre Jimin și copilul lor, el se trezește în genunchi la pământ și se roagă pentru bunăstarea lor. El cere doar minimul strict.
"Domnule Min." Ușa de sticlă se deschide în cele din urmă dezvăluind un chirurg obosit. Doctorul se apropie de Yoongi, scoțându-și masca de pe față. Fața lui este foarte greu de înțeles. Este o veste bună sau una rea?
"Felicitări, domnule Min." I-a oferit lui Yoongi un mic zâmbet.
"Este un băiat." Holul tace brusc pentru o secundă înainte ca în fundal să se audă uralele Jungkook și Taehyung, în timp ce Yoongi își ia timpul să-și dea seama de informație."Un baiat?" Putea simți căldura necunoscută răspândindu-se în corpul lui. E ca și cum ai bea cacao fierbinte într-o zi cu zăpadă, este exact aceeași căldură pe care o vei simți după ce te întorci acasă după o zi foarte obositoare.
"Da, acum ești tată." Doctorul îl bate pe spate, înțelegând montagne russe de emoții prin care trece acum. El a văzut astfel de emoții de fiecare dată când dă vestea bună.
'Tată'. El este tată? Are un copil mic care crește să semene cu el și îl numește tată? Sângele lui care îi va purta genele?
Înainte de a putea spune un alt cuvânt, un mic strigăt umple holul. Este cel mai frumos strigăt pe care Yoongi l-a auzit vreodată, se simte ca o muzică pentru urechile lui. Îl asigură că băiețelul său este sănătos și în regulă. Asistenta vine din interior purtând în brațe un bebeluș mic.
Copilul este acoperit cu cearșafuri albastre, fața lui este mai mică decât pumnul lui Yoongi. Ochii îi sunt strâns închiși în timp ce continuă să scoată vaiete slabe, obrajii îi sunt umflați. Pe pielea lui albă lăptoasă au putut fi văzute niște erupții cutanate roșii, dar lui Yoongi încă arată rafinat.
Asistenta îl felicită pe Yoongi înainte de a-i preda copilul. Copilul pare atât de mic în brațele lui Yoongi. Ochii i se deschid încet pentru a se uita la tatăl său. Învelit în cearșafuri albastre, arată doar ca un înger.
Yoongi îl ține pe nou-născut cu mâinile lui tremurătoare. E mai mic decât o pungă de zahăr de la băcănii. Degetele mici de la picioare îi privesc de pe pătură, atârnând în briza iernii. Capul lui, o masă nebună de bucle negre.
Se simte ca și cum ar halucina, nu există nicio posibilitate ca toate acestea să se întâmple în viața reală. Nu are cum să țină în mâini sufletul prețios. Nu-i vine să creadă cât de mici sunt oamenii noi, cât de vulnerabili, cât de uimitoare sunt.
Ochii căprui strălucitori ai bebelușului i-au găsit pe ai lui Yoongi și el a zâmbit. Zâmbetul lui era la fel de dulce ca o căpșună de vară, îl umplea pe Yoongi cu dragoste și afecțiune pe dinăuntru și pe dinafară.
Vrea să încadreze acest moment în peretele inimii sale. Prima interacțiune cu băiețelul lui.
Taehyung se ridică din spatele lui vorbind copilului cu o voce drăguță. Copilul se uită la el cu ochii de căprioară.Ei nu se pot abține decât să se răcească la drăgălășenia copilului. Obrajii lui dolofani s-au umplut de soare, ochii lui minusculi privind lumea nouă, picioarele luptă cu aerul rece, totul la el pare atât de fascinant.
Yoongi nu a vărsat nicio lacrimă în toată viața lui. Dar astăzi a fost o excepție. A lăsat acele lacrimi fericite să curgă fără efort, nu are timp să se gândească la altceva decât la copilul lui. Doar el și băiețelul lui.
"Hyung, el este atât de frumos." Taehyung își mută greutatea de la un picior la altul, devenind nerăbdător să țină singur copilul în brațe. În acel moment, Yoongi simte că țâșnește peste el un sentiment de mândrie. În cele din urmă, are un mic gust despre cum este părintele.
"Bună Bebe." Taehyung încearcă să-l ia din brațele lui Yoongi, dar încă nu vrea să plece. Vrea să-și lase copilul să petreacă mai mult timp cu el.
Îi urmărește pe Jungkook și Taehyung cu obrajii umflați în timp ce continuă să-l leagăne pe nou-născut în brațe.
Observând prezența doctorului în spatele lui, trece la el. Făcându-i o plecăciune cu respect, mulțumindu-i pentru munca depusă. Doctorul răspunde cu un zâmbet blând.
"Jimin e bine?"
"Anestezia încă trebuie să dispară. Dar e perfect în rest." Ușurarea țâșnește peste el. Nici măcar nu a observat cum umerii îi sunt înțepeni de timp, dar în cele din urmă se relaxează după ce au auzit că Jimin este bine."Îl vom transfera într-o cameră în curând. Îl poți vizita acolo." Yoongi se înclină din nou, privindu-l pe doctor cum se întoarce la muncă.
Abia așteaptă să urmărească reacția lui Jimin. Gândul la zâmbetul larg al lui Jimin când și-a văzut copilul îl entuziasmează atât de mult. Abia așteptă să predea băiețelul lor în brațele lui Jimin. Nu a știut niciodată că un copil îl poate face să simtă astfel de emoții inexplicabile.
CITEȘTI
Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||
FanfictionMin Yoongi, un scriitor de reviste care caută un cuplu de gravide pentru a scrie despre experiența sarcinii, dar nu a avut noroc până acum, îl întâlnește pe neașteptate pe vechiul său prieten Park Jimin, care caută un donator de sperma. Yoongi decid...