Dulci șiruri melodioase de chitară umplu căsuța. Yoongi pregătise în mod special câteva cântece liniștitoare pentru copil, cântând-o pe recorder 24/7. Dar cântecul nu este singurul lucru liniștitor.
Bâzâitul blând al lui Yoongi umple camera de zi. Se sprijină pe mâini, atârnând semnul La mulți ani sus pe perete. Jimin se trezește fermecat de acea melodie dulce.
Yoongi încă nu a observat prezența lui Jimin în cameră. Era prea ocupat să decoreze casa pentru petrecerea de revelion de astăzi, încât nu a observat că Jimin se holba la el.
"Arata frumos." Yoongi este surprins de întreruperea bruscă, căzând puțin înapoi. Jimin stă la intersecția dintre camera lui și camera de zi. O mână îi înconjoară burtica, iar cealaltă este plasată pe spate pentru a oferi un sprijin suplimentar.
Yoongi zâmbește automat odată ce vede omega-ul încântat. Se repezi lângă el, îl ajută să se așeze pe canapea. Mâna lui nu lăsa niciodată spatele mai tânărului.
"Ar fi trebuit să te odihnești mai mult. Te vei simți obosit în timpul numărătoarei inverse a anului nou."
Îi masează spatele lui Jimin fără nici măcar să-l aducă. Ochii lui Jimin se închid încântați odată ce îi găsește mușchii înalți liniștiți."Voi fi bine. Și dacă o să obosesc, voi trage doar un pui de somn." Își pune mâna pe Yoongi spunându-i că este de ajuns. Yoongi ia semnul , oprind masajul și luând loc lângă el.
"Trebuie să ai atât de mult de lucru. Pot să te ajut?" Buza lui inferioară iese în evidență, buzele curbate pentru a forma o mufă drăguță.
"Voi face totul. Stai aici și relaxează-te." Yoongi îi frământă părul înainte de a ieși în bucătărie.Jimin se imbufna și mai tare la asta. Deoarece de la evenimentul de coșmar Yoongi nici măcar nu-l lăsa să facă nici cea mai mică treabă, el nu poate bea el însuși un pahar cu apă fără ca Yoongi să-l privească cu ochi îngrijorați.
Visul trebuie să fi lăsat o impresie grozavă și lui Yoongi, deoarece ori de câte ori Jimin se uită la el poate vedea teama pe care Yoongi încearcă să o ascundă în spatele zâmbetului său. Iar frica nu va dispărea înainte ca bebelușul lor să fie pus în brațele lui, sănătos și bine.
Chiar acum se simte inutil. Yoongi hotărâse să-i cheme pe Jungkook și Taehyung la o mică petrecere de Anul Nou, crezând că asta îi va ridica starea de spirit. Dar cel mai în vârstă este mult prea defensiv față de el. Și acum nu poate face altceva decât să stea întins pe această canapea pentru tot restul zilei.
"Încetează să te imbufnezi bebe pui." Yoongi trece repede pe lângă el, aruncând un castron plin cu fructe la masă.
"Jungkook și Taehyung ar fi aici într-o oră." Continuă să lipească balonul umflat pe perete. Încruntat, când ajustarea nu se potrivește cu gustul lui."Măcar lasă-mă să umfle baloanele." întreabă Jimin în timp ce ronțăie una dintre căpșuni. Își amintește că le-a urât de când își amintește, dar acum sarcina l-a făcut să mănânce o duzină în fiecare zi.
"O voi face singur, chim. Tu stai și relaxează-te." Yoongi încearcă să-l convingă, Jimin nu se poate abține să nu-și umfle obrajii la asta. Imitând cuvântul lui Yoongi într-un mod de a-și bate joc de el.
-
"Yoongi hyung!" Taehyung îl îmbrățișează automat pe Yoongi odată ce ușa se deschide, făcându-l să se împiedice înapoi din cauza salutului neașteptat.
"Bună, Yoongi hyung." Îl salută Jungkook din spate, lăsându-l pe Taehyung să-și petreacă timpul cu cel mai în vârstă."Mă simt frumos să vă văd pe amândoi după mult timp. Intră, te rog." Yoongi se îndepărtează de uşă pentru a le lăsa pe cei doi oaspeţi să intre.
"Sufletul meu pereche!" Taehyung radiază de fericire în timp ce aleargă lângă Jimin, izbindu-l pe cel mai în vârstă în brațele lui.Zâmbetul lui Jimin s-a lărgit la reîntâlnirea cu cel mai bun prieten al lui. Chiar dacă trimit mesaje în fiecare oră a zilei, parcă nu s-au văzut de câțiva ani.
"Bună, babe chim." Taehyung se coboară să-l întâmpine pe bebeluș, plasând pe burtică sărutări dulci.
"Buna unchiule Tae." Jimin răspunde cu o voce de bebeluș, chicotind pentru că săruturile îl gâdilă."Sunt niște nebuni." remarcă Jungkook în timp ce privește scena care se desfășoară în fața ochilor săi. Ochii lui sunt ațintiți pe Taehyung și felul în care zâmbetul lui larg îi face inima să se răstoarne în piept.
"Nu-i așa." Yoongi se uită la Jimin cu aspectul iubitor de nisip, unul care nu va îmbătrâni niciodată cu timpul.Îmbrățișați pe canapea, Taehyung și Jimin își amintesc de vremurile de demult. Casa se umple de râsul lor odată ce își amintesc un moment deosebit de amuzant.
Pe de altă parte, Yoongi și Jungkook sunt ocupați în bucătărie. Jungkook îl ajută să pregătească gustările și între ele poartă discuții profesionale.
"Da, Sun Woo chiar a făcut asta." Jungkook revarsă bârfele de la birou pe care Yoongi le-a ratat în timpul lucrului său de acasă.
"La naiba, nu m-am gândit niciodată că va face asta." Yoongi gâfâie la auzul veștii."Apropo, când mărturisești hyung?" Yoongi aleargă rapid spre partea lui Jungkook pentru a-l împinge.
"Shh. Ce se întâmplă dacă Jimin te aude?" Își apăsă degetul pe gura tânărului, trăgându-l într-un colț."Atunci ar fi grozav. Cel puțin nu va trebui să te prefaci că nu ai sentimente pentru el." Jungkook își încrucișează brațele.
"Știi că nu pot-"
"Hyung." Îl tăie pe Yoongi la mijlocul propoziției, punându-și mâinile pe umărul celui mai în vârstă."Nu știi dacă Jimin simte la fel sau nu. Nu poți renunța fără să încerci mai întâi." În acest moment, pare că Jungkook este fratele lui mai mare care îi dă sfaturi de dragoste.
"Astăzi ai ocazia perfectă. Ar trebui să o faci după numărătoarea inversă." E foc în ochii lui Jungkook. Odată ce trece de la el la Yoongi.
"Bine." Yoongi simte cum curajul se construiește în interiorul lui. Este gata să o poată face. O va face.
"Sunt atât de mândru de tine hyung." Jungkook i-a zâmbit de iepuraș, obrajii lui trăgându-se în sus în timp ce îl mângâie pe spatele lui Yoongi.
CITEȘTI
Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||
FanfictionMin Yoongi, un scriitor de reviste care caută un cuplu de gravide pentru a scrie despre experiența sarcinii, dar nu a avut noroc până acum, îl întâlnește pe neașteptate pe vechiul său prieten Park Jimin, care caută un donator de sperma. Yoongi decid...