"C-căsătorie?" Atât Yoongi, cât și Jimin s-au privit unul la altul cu ochii mari și cu inima bătând. Există acest sentiment de neliniște care se instalează în stomacul lor.
Simțind schimbarea atmosferei, zâmbetul lui Haru dispare încruntat. Nu trece mult până când adulmecurile lui răsună prin cameră.S-ar putea să aibă doar câteva luni, dar poate simți cu ușurință când părinții lui se simt necăjiți.
Yoongi îl deblochează pe Haru din cărucior și l-a dat în brațele lui Jimin."Mamă, ei sunt familia mea. Jimin ar fi cel cu care mă voi căsători, nimeni altcineva." Îi fixează talia lui Jimin și folosește cealaltă mână pentru a freca burta lui Haru pentru a-l liniști. Este un lucru nou pe care l-a aflat de curând despre Haru, că bebelușului îi place să primească fricțiuni pe burtică.
"Yoongi, nu vei contrazice deciziile mele. Sunt mama ta." Ea afirmă dominația în casă cu vocea ei. Aura ei s-a schimbat de când a intrat în casă.
"Dar ce zici de fericirea mea, mamă"
"Nu vezi cât de fericit sunt cu Jimin și Haru. Dacă cineva i-ar lua, aș fi mai bine ca m-"
"Hyung.." Jimin își pune mâna pe gura lui Yoongi pentru a-l împiedica să-și termine propoziția. Nu vrea ca Yoongi să vorbească despre moartea sa nici măcar în glumă.
"Jimin ah, nu mă așteptam la așa ceva de la tine." Vocea ei, care era înainte împletită cu dragoste maternă, s-a schimbat în ură și dispreț. Jimin s-a uitat imediat la picioarele lui, simțind că a greșit cu adevărat ceva.
Yoongi face un pas înainte pentru a obiecta din nou, dar mama lui îl bate și îl închide cu privirea.
"Nu vreau să aud un alt cuvânt. Căsătoria ta este reparată și nu o voi anula."Sunt lacrimi în ochii lui Jimin. Îl doare la fel de mult ca și Yoongi.
"Va trebui să o anulezi, mamă. Nu mă voi căsători cu cineva care nu este Jimin." Yoongi nu a îndrăznit niciodată să ridice vocea împotriva mamei sale până astăzi. Pentru prima dată, el a simțit nevoia să meargă împotriva ei în loc să-i urmeze ordinele."Și aceasta este decizia mea finală." El le împletește mâinile, este modul lui de a spune că decizia lui este fermă și neschimbată.
El jură că mama lui nu a fost niciodată așa. La naiba, ea a fost cea mai grijulie persoană din viața lui. Pentru el, ea era singura persoană care îi înțelegea sentimentele. Era mereu ca o carte deschisă față de mama lui și ea îl citea mereu fără să pună la îndoială nimic în schimb.
"Totul e din cauza ta." Își arată cu degetul spre Jimin, veninul picurând din cuvintele ei.
Jimin face un pas înapoi față de locul în care stătea, de teamă că ea ar putea face vreun rău copilului său. El știe, ea nu va face niciodată așa ceva, dar este doar instinctul lui matern care îl preia.
"Nu a greșit cu nimic." Yoongi stă în fața lui Jimin, nu va lăsa pe nimeni să-l atingă pe el sau să-l pe Haru. Chiar dacă asta înseamnă să stai împotriva propriei sale mame.
"Nu vorbesc cu tine." Ea se uită la el, înainte de a-și scoate telefonul și de a forma un număr în el. Telefonul sună mai tare din cauza tăcerii incomode. Cu fiecare inel, bătăile inimii lui Yoongi și Jimin s-au dublat.
"A trecut ceva timp." Ea salută cealaltă parte a telefonului. Amândoi au rămas confuzi gândindu-se de ce ar chema pe cineva între o ceartă.
Ea a continuat să vorbească fericită la telefon, fără să-i pese de felul în care cei doi transpirau de nervozitate.
"Oh, despre asta... Da, nu-ți face griji, nu am de gând să anulez nunta." Tonul ei s-a schimbat brusc într-unul serios în timp ce se uita la ei.
CITEȘTI
Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||
FanfictionMin Yoongi, un scriitor de reviste care caută un cuplu de gravide pentru a scrie despre experiența sarcinii, dar nu a avut noroc până acum, îl întâlnește pe neașteptate pe vechiul său prieten Park Jimin, care caută un donator de sperma. Yoongi decid...