"Haru doarme, așa că hai să-" Fața lui îi cenuşează ca un cadavru când se întoarce într-o cameră goală. Jimin stă întins în aceeași poziție în care l-a lăsat Taehyung, ușa din față este lăsată deschisă. Ceea ce înseamnă un singur lucru... au fugit de acolo.
Yoongi își strânge pumnul în rază de acțiune, degetelor albe din cauza presiunii aplicate. Nu îi va cruța pe amândoi data viitoare când își va pune ochii pe ei.
Deocamdată decide să renunțe la furia. Cu siguranță este supărat pe ei, dar este mai obosit decât atât. Abia așteaptă să-și întindă în sfârșit spatele obosit și să plutească în țara viselor.
"Hai să te ducem în pat." Își pune brațele lui Jimin în jurul umărului, ajutându-l să se ridice în picioare. Dar Jimin este prea irosit pentru a merge chiar și singur.
Se oprește în drum când a văzut petele de pe hainele lui Jimin. Nu-l poate lăsa pe cel mai tânăr să doarmă în hainele alea pline de duhoare de vărsături.
"Jimin ah, mă auzi?" Își ridică bărbia în sus, făcându-l să vadă la nivelul ochilor. Fluitul mai tânăr deschide ochii pentru o secundă, dar îi închide prea devreme.
"Trebuie să te speli pe dinți mai întâi." Toate antrenamentele trecute îl plătesc, deoarece reușește în sfârșit să-l tragă pe Jimin în baie.
Să-l țină pe Jimin în picioare singur nu este o opțiune, așa că îl face să se așeze pe podea, cu spatele atingând peretele rece din gresie.
"Jimin, deschide gura." Yoongi încearcă să-i bage periuța de dinți în gură, dar cel mai tânăr nu a vrut doar să o deschidă."Jimin ah, ascultă-mă." Țipetele și țipetele lui sunt în cele din urmă zadarnice pentru că Jimin nu ascultă deloc. Dar nu va renunța ușor la asta. O va face, fie prin cârlig, fie prin escroc.
Îi blochează pasajul nazal lui Jimin în timp ce își ciupiște nasul, făcându-i greu să respire, ceea ce nu-l lasă cu altă cale decât să-și folosească gura pentru a respira.
Tocmai când Jimin deschide gura, Yoongi vede că este oportunitatea perfectă și împinge periuța de dinți înăuntru.Jimin pare să-și recapete puțin cunoștința atunci când gustul prospețimii de mentă îi atinge limba. "Acum spală-te pe dinți ca un băiat bun. Îți aduc hainele în care să te schimb." Îi ciufulește părul la ieșire, lăsându-l singur în baie.
Deschizând dulapul lui Jimin, încearcă să ia cele mai apropiate haine pe care putea să-și pună mâinile. Întorcându-se cu o cămașă albă simplă și pijama cu imprimeu, se oprește pentru a-l verifica pe Haru pentru a vedea dacă doarme bine sau nu.
Când se întoarce, Jimin a adormit din nou, periuța de dinți i-a rămas în mijlocul dinților și un firicel fin de saliva i se scurge din colțul gurii.
"Ahhh." Îl strânge ușor, făcându-l pe Jimin să-și revină în sfârșit în fire. Dar pare prea leneș să se spele pe dinți, așa că Yoongi nu are altă opțiune decât să o facă singur.
După câteva minute de spălat pe dinți, a terminat în sfârșit cu asta. Următoarea sarcină ar fi una grea, trebuie să-l facă să se schimbe în hainele de culcare.
"Jimin ah, mă auzi?" Îi ia alte 3-4 lovituri de la Yoongi pentru a răspunde în cele din urmă cu un semn din cap. "OK bine. Deci iată hainele tale, schimbă-te în ele și apoi culcă-te." "Bine?" Întreabă din nou după ce nu a primit niciun răspuns de la Jimin. Tânărul dă din nou din cap.
Yoongi iese afară după ce i-a înmânat hainele, se îndreaptă spre locul lui obișnuit de dormit, canapeaua, care acum i se pare mai confortabilă decât propriul său pat.
Lasă salteaua moale să-i înghită corpul în întregime. Din cauza senzației de moale, nu-i dorește să treacă într-o stare inconștientă.
Dar a fost adus înapoi la realitate prin sunetul zgomotos. La început crede că este Haru, așa că merge să-l verifice, dar se oprește odată ce aude sunetul care iese din baie.
"Jimin ești tu-" Vederea din față l-a uluit complet, chiar a uitat ce avea să spună. "Minie nu poate vedea. E întuneric." Jimin se scânce chinuindu-se să-și scoată capul din cămașă. Dar treaba era că, în starea lui de ebrietate, încerca să-și bage capul în gaura brațului.
Cămașa îi stătea inconfortabil pe cap, acoperindu-i fața, dar restul corpului era în plină vedere. Pielea palidă, albă lăptoasă, burtica lui moale, care este încă puțin rotundă după ce l-a născut pe Haru.
Din fericire, a putut să-și poarte pijama, dar acestea erau încă puțin mai jos decât ar trebui să fie, expunând fâșia slipului.
Yoongi știe că nu ar trebui să se bucure de priveliște, dar văzând pieptul expus al lui Jimin i-a făcut picioarele să se lipească de pământ. Nici măcar nu-și poate îndepărta ochii de Jimin.
În sfârșit, începe să meargă spre Jimin, ajutându-l pe cel mai tânăr să se îmbrace în cămașă. Între proces, degetele lui reci lovesc din nou pielea expusă a lui Jimin, făcând o scânteie să zboare peste corpul lui.
Atingerea îl face pe Jimin să se gâdilă brusc, el încearcă să se îndepărteze de Yoongi, dar din moment ce nu poate vedea din cauza că ochii îi sunt acoperiți, ajunge să alunece.
Jimin închide ochii, așteptând impactul dur. Dar, datorită reflexelor rapide ale lui Yoongi, care nu au venit niciodată. Mâna mare a lui Yoongi alunecă peste talia subțire a lui Jimin, acoperind-o doar cu o mână. Își strânge strânsoarea în jurul ei, trăgându-l pe Jimin și mai aproape de piept.
Inima lui Jimin bate puternic în piept. Yoongi își folosește mâna liberă pentru a aluneca pe cămașă peste Jimin. În cele din urmă, eliberându-l din luptă.
Jimin se uită în ochii lui Yoongi. Dintr-o dată, lumea i se pare atât de colorată. Parcă mirosul de levănțică intra în corpul lui și îi cânta un cântec de leagăn dulce la inimă.
"Hyung." Îi este greu să spună cuvinte în această stare, dar încă face tot posibilul. Pleoapele îi simt grele, dar le forțează să se deschidă să se uite la chipul chintesențial al lui Yoongi.
Jimin își duce mâna pe fața lui Yoongi, urmărindu-i pomeții cu vârful degetului. El a scos un chicot ușor când degetul lui trecea peste buzele lui Yoongi. El se gândește la cât de moale se simt la atingerea lui.
Își aduce fața mai aproape. Oprindu-se la doar câțiva centimetri distanță pentru a-l privi cu un zâmbet zâmbit. Ai putea crede că Jimin este pe cale să-l sărute de la acea distanță, dar nu. Poate că dacă ar fi fost treaz, ar fi făcut-o, dar beat-ul lui Jimin doar și-a lovit capul în cel al lui Yoongi, făcându-l pe bătrân să tresară de la impact.
Și următorul lucru pe care îl știe Yoongi este că capul lui se învârte împreună cu lumea din jurul lui și Jimin deja scăpa din strânsoarea sa, făcându-l să se împiedice înapoi pentru a se ține de zid pentru viața lui dragă.
CITEȘTI
Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||
FanficMin Yoongi, un scriitor de reviste care caută un cuplu de gravide pentru a scrie despre experiența sarcinii, dar nu a avut noroc până acum, îl întâlnește pe neașteptate pe vechiul său prieten Park Jimin, care caută un donator de sperma. Yoongi decid...