Yoongi își întinde mușchii dornici după ce prietenii lui au plecat în sfârșit. Închizând ușa în urmă, se așează în cele din urmă pe canapea. Ieșirea după ce a stat o lună acasă l-a făcut să se simtă atât de obosit.
"Mă duc să mă schimb." Jimin se întoarce și se întoarce în camera lui. Văzând că Yoongi sări de pe canapea, ținându-l de mână pe Jimin pentru a-l opri.
"Jimin stai." Așteaptă ca cel mic să se întoarcă, să-i întâlnească privirea dar nu s-a întâmplat așa că a continuat. "Hai să petrecem ceva timp împreună." Îl cere din adâncul inimii."Dar am făcut-o deja." Există un strop de răceală în vocea lui Jimin care nu era acolo înainte.
"Doar- doar puțin mai mult." Nu vrea să irosească această ultimă șansă. Vrea să-l țină pe Jimin aproape de el pentru ultima dată.
"Hyung, sunt obosit." Yoongi nu l-a mai urmărit. Nu va face nimic împotriva voinței tânărului sau nimic care să-l rănească. Așa că i-a dat drumul."Oh, bine." Jimin nu a pierdut vremea să intre în camera lui și să o încuie. Nu se îndepărtează mai mult de uşă. Spatele se sprijină pe ușa rece de lemn în timp ce alunecă în jos. Urmează lacrimi la scurt timp după.
.
"Cerul e atât de frumos." Jungkook sare ca un copil fericit când vede stelele. După ce au luat cina, Taehyung a decis să-l scoată pe Jungkook la observarea stelelor. Acum, văzând zâmbetul mare al lui Jungkook, crede că a meritat.
"Nu, ești mai frumos." Își pune mâna pe spatele lui Jungkook și îl trage puțin mai aproape de partea lui. Nu este genul posesiv, dar ori de câte ori se uită la Jungkook, simte nevoia să-l protejeze.
"Încetează. Ești atât de brânză." Jungkook își face momentul să-l lovească ușor în lateral. Roșul care s-a strecurat pe fața lui Jungkook tocmai l-a făcut pe Taehyung să continue.
"Numai pentru tine, baby." Îi șoptește la ureche lui Jungkook, asigurându-se că rostește numele animalului de companie cu cea mai mare dulceață."B-baby?" Jungkook își înăbuși un zâmbet. Taehyung putea să-și dea seama din înroșirea lui că îi plăcea. Maroul lui obișnuit avea o culoare roz, era drăguț.
"Da, nu-ți place?"
"Este b-bine." Se îndepărtează de ochii lui Taehyung."M-am îndrăgostit de tine în prima zi în care te-am văzut ținând camera." Taehyung își amintește de amintire.
Prima dată când l-a văzut pe acesta din urmă, s-a uitat cu toată muşchiul pe acel cadru mic. Purta cel mai grozav zâmbet pe care l-a transmis vreodată o persoană, radiind cu bucuria pasiunilor interioare pe care o aduc. Mâinile îi țineau camera anterior, de parcă ar fi fost cel mai prețuit lucru pentru el. Hainele lui erau casual, dar atât de impecabile încât păreau noi. Chiar și după toți anii, își va aminti această amintire la fel de proaspătă ca nouă
"D-dragoste? Nu este prea devreme să spui asta?" Roșul de pe fața lui de la auzirea cuvintelor lui Taehyung arată o legătură, că zâmbetul și timiditatea provin din niște emoții profunde. "Poate, dar sunt sigur că nu regret că am spus asta." Știe prea bine că poate e prea devreme să-i spună așa. Dar nu este un bebeluș care s-a născut ieri, a văzut lumea cu ochii lui. A mai experimentat dragoste și zdrobire, dar de data aceasta este ceva diferit.
Se simte ca un sentiment nou, ca și cum s-ar îndrăgosti pentru prima dată, ca și cum ar fi un băiat de liceu care are prima lui dragoste. El vrea să păstreze acest sentiment pentru totdeauna.
.
"Haru ah." Jimin îi mângâie obrajii moi și plinuți, doar privindu-l, putea vedea o imagine tăiată a lui Yoongi. Bebeluşul dormea adânc, scoţând din când în când un mic scâncet, dar nu se trezea în mod deosebit.
Jimin se ghemuiește lângă leagănul său. Chiar și leagănul este o amintire a lui Yoongi.
"De ce semeni atât de mult cu tatăl tău?" Urmează chipul lui Haru cu degetul arătător, dar se oprește pe nasul lui. Nu există nicio îndoială că l-a moștenit de la Yoongi."Mi-ar fi atât de greu să-l uit așa." Așa e, oricât ar încerca să uite fiecare clipă, fiecare amintire pe care o are cu Yoongi, doar o privire la fața lui Haru și totul s-ar întoarce grăbindu-se.
"Știi, l-am cunoscut când aveam cinci ani. Plângeam pentru că m-am împiedicat în picioare, tati al tău a fost stângaci de la început." Într-o zi, îi va spune din nou această poveste lui Haru, când va fi de vârstă să înțeleagă ce spune.
"Alți copii au râs de mine pentru că plângeam, dar nu tatăl tău, s-a apropiat de mine și m-a îmbrățișat." Își duce mâna la degetele mici ale lui Haru. Apăsând un mic sărut pe palmă."Chiar dacă au trecut atâția ani în care încă îmi amintesc tare și clar acel moment, îmbrățișarea lui a simțit ca s-ar întoarce acasă după o zi obositoare." Viața lui ar fi fost atât de diferită dacă Yoongi nu s-ar fi apropiat de el în acea zi, dacă ar fi refuzat să meargă la el acasă. Dar este fericit că lucrurile stau așa.
"Este atât de grijuliu. Mi-a adus un prânz suplimentar, deoarece mama nu a putut să facă unul din cauza orelor ei de muncă timpurii. Mă ducea acasă în fiecare zi, deși casa lui era în sens invers față de a mea." Unele amintiri nu sunt doar amintiri, sunt acasă. La fel este și fiecare moment pe care l-a petrecut cu Yoongi.
"N-Nu știam când s-a întâmplat, a fost atât de brusc încât nici măcar nu am putut să-l simt." El retrăiește sentimentul. Emoțiile pe care le-a simțit când s-a îndrăgostit pentru prima dată. La început nu a fost capabil să facă distincția între sentimentele sale. El a crezut că-l place pe Yoongi la fel ca prietenul său cel mai bun, dar când fiecare mesaj de la cel mai în vârstă îi făcea inima să bată puțin mai repede, când zâmbetul lui îi aducea automat un zâmbet pe față, când ochii lui nu părăsesc chipul celui mai în vârstă și când a început să fie tentat de buzele lui Yoongi. Știa că se îndrăgostise de el, foarte greu.
"M-am îndrăgostit de el. Poate este ziua în care m-a îmbrățișat puțin prea tare sau ziua în care m-a sărutat pe obraz din cauza unei îndrăznețe sau ziua în care mi-a prezentat prima iubită și am rămas cu gândul că ar trebui să fiu cel în locul ei, eu ar trebui să fiu cel care să-l facă fericit."
Nu știe de ce spune măcar toate acele lucruri când Haru clar nu-l poate înțelege sau mângâia. Dar are nevoie de o sursă pentru a elibera emoțiile care i-au jucat mintea. Nu o arată, dar în adâncul lor aceste amintiri îl fac să sufere de durere, îl fac nenorocit.
"Este un prieten atât de grozav, chiar și un tată grozav... Dar n-aș ști niciodată cât de grozav de iubitor este." Încearcă să nu-și arate latura vulnerabilă, să nu plângă din nou, dar eșuează, eșuează lamentabil.
CITEȘTI
Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||
ФанфикMin Yoongi, un scriitor de reviste care caută un cuplu de gravide pentru a scrie despre experiența sarcinii, dar nu a avut noroc până acum, îl întâlnește pe neașteptate pe vechiul său prieten Park Jimin, care caută un donator de sperma. Yoongi decid...