La fel au trecut câțiva ani, dar rana este încă proaspătă ca nouă. Pur și simplu simte că a fost ieri că a fost fericit cu Yoongi și copilul lui și astăzi a rămas singur. Se simte gol, nici măcar nu-și exagerează sentimentele în acest moment.
"Jimin, ești acolo?" Woo young își strânge mâna în fața lui Jimin făcându-l să iasă din transă.
"Cafea cu gheață pentru masa nr. 5." Ea îi arată blocnotesul, mergând cu drumul ei pentru a continua cu alte comenzi.Jimin încearcă din răsputeri să zâmbească, un zâmbet drăguț care este o necesitate pentru un lucrător de cafenea. Își dorește o inimă mică deasupra cafelei, dându-i-o chelnerului.
Așa au fost zilele lui în câțiva ani. Nu l-a mai văzut pe Yoongi din acea zi. A încercat să-și sune numărul, să-i viziteze apartamentul și clădirea de birouri, dar nu a fost de găsit.
A anticipat cel puțin un mesaj de la cel mai în vârstă. Un mesaj simplu care îi spune că este bine, că sunt bine și o vor depăși împreună. Dar asta nu sa întâmplat niciodată.
Când în cele din urmă a ieșit din spital, s-a întors într-o casă moartă. Nu era niciun semn al prezenței unei persoane acolo. Hainele și bunurile lui Yoongi au dispărut și ele, la fel ca el.
El cade la pământ, plângând mulțumit. Dar nici un plâns nu i-ar aduce înapoi pe copilul său și pe Yoongi.
Poate că totul este vina lui până la urmă. Dacă ar fi avut mai multă grijă de sine. Dacă l-ar fi ascultat pe Yoongi și ar fi fost cu el la spital în noaptea aceea. Atunci poate că bebelușul lui va fi și astăzi cu el, dormind liniștit în brațele lui. Zâmbindu-i lui Jimin cu ochii lui mari. Doar daca...Mâna lui nu se poate opri decât să călătorească înapoi pentru a urmări conturul abdomenului său acum plat, care la un moment dat era rotund. Se simte ca un vis febril pentru el. Ca și cum asta nu s-ar fi întâmplat niciodată.
Nu a îndrăznit să pășească în camera lui, continuând să adulmece pe canapea în timp ce se ghemuiește într-o minge pentru un pic de căldură.
Casa a fost unul dintre lucrurile care l-au făcut să-și păstreze trecutul, așa că a decis să se mute. Se instalează într-o cameră mult mai mică, care este departe de agitația orașului.
înapoi În acest stadiu, el nu crede că este capabil să facă locul de muncă. Nu știe dacă va putea face față copiilor de acum înainte. El decide că cel mai bine este să părăsești definitiv slujba.
Și-a petrecut primele luni încercând să se vindece de traumă. Avea niște bani economisiți pentru copilul său, așa că decide să-i folosească, până la urmă nu va mai fi de folos acum.
În cele din urmă își găsește un loc de muncă într-una dintre cafenelele din apropierea casei lui. Slujba nu-l plătește suficient de bine, dar este totuși în regulă să-și petreacă luna fără nicio grijă.
Se uită la cerul înnorat în timp ce merge pe stradă. O să plouă în curând, dar nu și-a adus umbrela cu el. Încearcă să alerge înapoi la casa lui în loc să meargă, fără să vrea să răcească.
Se lovește brusc de cineva, ciocnirea făcându-l să cadă înapoi la pământ. Se freacă aspru pe cot încercând să atenueze durerea.
"Scuze" Se auzi vocea din față. Acea voce...
Jimin ridică în cele din urmă privirea pentru a se întâlni cu ochii lui Yoongi. Aceiași ochi care l-au lăsat rănit și devastat cu ani în urmă.De data aceasta, privirea din ochii lui Yoongi s-a schimbat, în loc de ură și dezgust, el îl privește pe Jimin cu o privire jalnică.
Lui Jimin nu i-a luat suficient timp să observe copilul în brațele lui Yoongi.Fetița se uită la Jimin cu ochii ei de felin și Jimin jură că era ca o imagine scindată a lui Yoongi. Greutatea se instalează în inima lui. Genunchii îi slăbesc cu fiecare secundă. Nu crede că mai poate suporta asta.
"Jimin." Yoongi încearcă să facă un pas înainte, întinzându-și mâna către Jimin. Dar Jimin s-a săturat de oameni cu milă față de el, nu mai poate face asta. Își dădu mâna.
"Yoongi ah." Vocea stridentă răsună pe străzile goale. Din spatele Yoongi intră o femeie drăguță, poate de 30 de ani. Se uită la Jimin cu o privire judecătoare, privindu-l în sus și în jos.
Își încurcă brațul cu al lui Yoongi, piperând fața copilului cu sărutări. "Mamei îi pare rău că a întârziat. Mergem acum?" Ea trage de cămașa lui Yoongi făcându-l să se uite departe de Jimin.
Felul în care Yoongi o privește și îi zâmbește, pur și simplu îi rupe inima în două. Zâmbetul acela, a însemnat fericirea lui la un moment dat, dar nu mai. Nu-i dă nimic altceva decât dureri acum.
Îl privește pe Yoongi plecând cu femeia. Ochii lui neputând să se abată de la familia fericită. Trebuia să fie el și copilul lui acolo, nu altcineva. Unde a mers totul prost?
Nici nu a observat cum au început deja să se reverse burnițele grele. Îi privește depărtându-se de ochii lui. Este la fel ca scena spitalului de ani în urmă. Singura diferență este că de data aceasta Yoongi se uită înapoi la el, dar nu cu ochii plini de dragoste, ci cu sentimentul de întristare și milă pentru nenorocirea lui Jimin.
CITEȘTI
Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||
Fiksi PenggemarMin Yoongi, un scriitor de reviste care caută un cuplu de gravide pentru a scrie despre experiența sarcinii, dar nu a avut noroc până acum, îl întâlnește pe neașteptate pe vechiul său prieten Park Jimin, care caută un donator de sperma. Yoongi decid...