62

130 26 0
                                    

Verdeața parcului liniștește ochii, vântul proaspăt te face să simți că dansezi pe cer, exact ca un fluture liber.  Nici măcar sezonul de iarnă nu a putut opri floarea să înflorească și să umple toată zona cu parfumul lor dulce.  Ne asigură că fericirea va continua să înflorească în viața noastră, în ciuda fazei prin care trecem.

Privindu-se la o astfel de floare frumoasă care înflorește iarna, Jimin simte dintr-o dată un val de sentimente.  El însuși nu știe care sunt aceste sentimente.  E trist?  Rănit ?  Mizerabil?  Inimă frântă ?  Abatut?  Sau poate le simte pe toate deodată.

"Ți-e frig?"  Întreabă Yoongi din spatele lui, pentru o secundă uitase că Yoongi era cu el.  El caută de ce Yoongi îi pune o astfel de întrebare.

Ochii îi cad pe mâinile tremurătoare, nu credea că va fi atât de frig afară, așa că nu a simțit nevoia să-și aducă mănuși și, în plus, nici haina nu are buzunare.

Se uită la Yoongi care încă așteaptă un răspuns.  Nu are rost să negi ceea ce este adevărat, așa că dă din cap în semn de da. 
Yoongi își scoate propria mână din buzunarul care s-a încălzit înăuntru.  Întinde mâna lui Jimin ezitând puțin, dar cel mic nu l-a oprit.

Își împletește degetele cu Jimin, împletindu-le mâinile împreună, se apropie de Jimin.  Dintr-o dată, tot frigul iese din corpul lui Jimin, tot ceea ce simte este o căldură proaspăt găsită, una care pare a fi o promisiune că va rămâne cu el pentru totdeauna.

Yoongi își bagă mâinile înapoi în buzunar.  Nu face mare lucru din asta și continuă doar să meargă de-a lungul parcului.  Nu arată nimic ieșit din comun pentru ochii normali, sunt doar cuplul tău întâmplător care doar fac o plimbare în parc.


.

"Hyung, nu cred că s-ar îndrăgosti de asta."  Jungkook oftă, dărâmând scrisoarea pe care a scris-o pentru a zecea oară.
"Crede-mă. Aceasta este cea mai bună idee, dacă m-aș fi gândit la asta mai devreme."  Jungkook își dă ochii peste cap la asta.  'Cea mai bună idee, fundul meu', înjură el pe sub răsuflare.

"Ai spus ceva?"  Taehyung pare să-și înțeleagă cuvintele. 
"Nimic. Hai să continuăm."  Își întoarce atenția către scrisoare și nu spre felul în care îl privea cel mare.

De data aceasta, cea mai bună idee a lui Taehyung a fost să le scrie scrisori cu scrisul de mână al altora și să le adreseze drept mărturisire pentru dragostea lor de bază.

Este posibil ca Jungkook să fi scăpat puțin când a auzit ideea, dar a fost din nou forțat de Taehyung să-l ajute.

"Și gata."  Jungkook oftă fericit, a reușit în sfârșit să copieze scrisul lui Yoongi după atâtea încercări.  Nu este copia exactă, dar nu ai observa diferența decât dacă te uiți prea atent.

Îi predă scrisoarea lui Taehyung.  Taehyung s-a uitat la scrisoare destul de mult timp, cu expresiile lui serioase în timp ce o inspectează.  Și din anumite motive, Jungkook se simte ciudat de nervos în legătură cu aprobarea lui.

"Wow Jungkookie al nostru este atât de talentat."  Îi mângâie capul tânărului, așa cum obișnuia să facă cu ceilalți prieteni ai săi.  Dar nu observă efectul pe care îl are asupra lui Jungkook.  Cum îi devin ochii de căprioară atât de mari, obrajii transformându-se într-un fard natural și bătăile inimii lui răsunând în cameră.

"Acum voi pune scrisoarea lui Jimin sub perna lui Hyung și scrisoarea lui Yoongi Hyung pe abajurul lui Jimin."  Cu acest gând, merge să-și execute planul, lăsând în urma lui un Jungkook tulburat.



.

Deoarece aceasta a fost prima dată când Jimin a ieșit afară fără Haru, nu se poate abține să nu se simtă nervos în legătură cu bunăstarea copilului său.  Nu este că nu ar avea încredere în Jungkook sau Taehyung, dar nu s-a putut abține să își facă griji.  Yoongi îi înțelege bine îngrijorarea, așa că decid să se întoarcă acasă mai devreme decât au plănuit.

Când s-au întors, Jungkook și Taehyung au adormit pe canapea în aceeași poziție în care se uitau la televizor. Yoongi îi face semn lui Jimin că va avea grijă de ei și că ar trebui să meargă să-l verifice pe Haru.

Văzându-și copilul dormind liniștit în leagănul lui, a oftat uşurat. 
"Capul meu somnoros."  Jimin mângâie capul bebelușului adormit.  Se mai uită puțin la el înainte de a ieși în sufragerie.

"Chim, cum a fost întâlnirea ta?"  A fost întâmpinat de brațul lui Taehyung, care îl îmbrățișează. 
"Ți-am spus că nu este o întâlnire."  A încercat să pătrundă, dar Taehyung a continuat să-l zdrobească mai mult în brațe.

"Nu pleci?"  întreabă Yoongi din partea cealaltă a camerei.  Taehyung i-a aruncat o privire enervată, urmată de o batjocură. 
"Spune doar că vrei să petreci timp singur cu Jimin și pleacă."  Își scoate brațele de la talia lui Jimin, mergând spre scaunul unde își ținuse jacheta.

"Jungkook ah, mulțumesc că ai avut grijă de Haru."  Jimin continuă să pășească spre el și să-l cuprindă într-o îmbrățișare.  Taehyung urmărește scena cu obrajii umflați.  De ce nu i-a mulțumit Jimin, până la urmă a ajutat să aibă grijă și de Haru.

"Fără griji, hyung, Haru este cel mai bun copil din toate timpurile."  Jungkook răspunde zâmbind.  Înainte ca Jimin să poată spune altceva, Yoongi își drese glasul, captând atenția tuturor. 
"Ușa e deschisă."  Taehyung i-a aruncat o privire înainte de a-l ține de încheietura mâinii pe Jungkook și de a ieși. 
"Da, plecăm." Practic îl trage pe Jungkook lângă el și nu l-a lăsat pe cel mic să spună nimic în împotrivire.

"Hyung, te rog încetinește." Jungkook încearcă să-l oprească pe cel mai în vârstă, dar Taehyung nu are nimic din toate astea.
"Grăbește-te sau vom întârzia." Spune el în timp ce sare pe scări, Jungkook trebuie să aibă o grijă deosebită să  nu se împiedică de niciunul dintre ei. "Întârziat?"

Taehyung se oprește brusc pe pistă.  "Pentru întâlnirea noastră."  Spune, întorcându-se, oprirea bruscă l-a făcut pe Jungkook să se ciocnească de pieptul lui. 
"Î-Întâlnire?" Jungkook se bâlbâi prin cuvintele sale, privind în sus la cel mai în vârstă.

"Îmi dai voie? Să te iau la o întâlnire?"  Taehyung îl ține pe cel tânăr în aceeași poziție în care s-a lovit de el.

Jungkook are aproape aceeași înălțime ca el, dar cumva Taehyung reușește să aibă avantajul în situație.  Se uită în jos la picioarele lui.
Nu este prea prost pentru a nu observa că Taehyung a flirtat cu el în ultimele zile, dar nu s-a gândit că mă va cere să ies așa.

"Eu- sigur, hyung." Nu este nevoie ca el să ezite când el însuși își dorește același lucru.
"Mulțumesc."  Taehyung aduce mâna lui Jungkook la gură și lasă un mic sărut pe spate.

"Hyung-" Jungkook își ascunde fața în mână pentru a opri roșeața care se răspândește pe față.
"Hai să mergem." Amândoi coboară cu mâinile în mâini. Cel puțin cineva a avut finalul fericit.

Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum