Fiind căsătorit cu Jimin. Ei bine, nimic nu s-a schimbat mare lucru în viața lui. În fiecare zi, se trezește cu cele mai frumoase două fețe. Soțul și fiul său.
Încă se trezește puțin devreme în fiecare zi, făcându-și timp să se uite la iubirile sale prețioase. Dumnezeu chiar și-a luat timpul când le făcea manual pe acești doi.
Jimin, îngerul său numărul unu. Ochi moi, obraji dolofani, buze pline și gene lungi. Ar putea depăși cu ușurință orice model din industrie doar cu fața goală. El are un tip de haine destul de diferite în dulapul lui, dar Yoongi crede că Jimin arată cel mai bine când poartă tricoul său supradimensionat și se plimbă prin toată casa cu Haru atașat de șolduri. Ce priveliște frumoasă.
Acum, Haru, îngerul său numărul doi. Cu ochii lui mari de căprioară și cel mai frumos zâmbet, nu există nicio îndoială că este un înger. Dar noaptea poate fi și un diavol. Yoongi este de serviciu de noapte pentru a avea grijă de copil. Întrucât Jimin este cel care are grijă de el în timpul zilei când este plecat la birou, Yoongi crede că ar fi corect ca el să fie cel care se trezește la ore ciudate noaptea.
Haru și-a blocat părinții destul de mult de fapt. Jimin răspunde întotdeauna cu un râs grozav la asta. Dar chiar și după toate acestea, Yoongi nu are inima să-și urască îngerul sau chiar să se enerveze de el. Aceasta este puterea specială pe care o dețin cei doi îngeri ai săi.
"Neața domnule Min." Este o frază fixă pe care Yoongi o folosește în fiecare dimineață. Punând un accent suplimentar pe cuvântul 'Domnule Min' pentru a-i reaminti lui Jimin cum este oficial al lui.
Își înconjoară brațele pe Jimin într-o îmbrățișare pe spate. Fața lui înghițind pe gâtul lui Jimin. El inhalează parfumul dulce al lui Jimin, care acum este un amestec al mirosurilor lor după împerechere. Ca rutina lui zilnică, el sărută vârful semnului său de împerechere pe pielea albă sidefată a lui Jimin.
"Neața și ție, dragă soț." răspunde Jimin pe un ton sarcastic. Nu s-ar plictisi niciodată ca Yoongi să-l numească 'Domnul Min' în curând.Yoongi aruncă un sărut dulce pe gât la auzul cuvântului "soț' Când Jimin se întoarce să-l privească față în față, el încearcă să meargă pentru un sărut, dar a fost oprit chiar acolo de Jimin însuși.
"Eww, du-te mai întâi să te speli pe dinți." Îl împinge pe Yoongi, continuându-și rutina de dimineață. Pentru tot timpul în timp ce își făcea cafea, Yoongi a continuat să-l privească cu ochi triști.
Ca un cățeluș abătut care se uită la stăpânul său."Măcar o ciugulă?" Își arată buzele. Făcându-l pe Jimin să vadă cât de singuri arată.
"Nu, du-te mai întâi să faci o baie." Înainte ca Yoongi să poată folosi un alt truc, Jimin îl împinge împotriva voinței lui în baie.Jimin zâmbește de la ureche la ureche la actul copilăresc al lui Yoongi. Este pe cale să se întoarcă în bucătărie când Yoongi îl apucă de încheietura mâinii din interiorul băii.
"Să economisim niște apă." Acestea fiind spuse, el este tras înăuntru de Yoongi. Da, doar economisesc apă făcând duș împreună, nimic altceva.-
"Cucu bau." Jimin își arată fața din spatele mâinilor, făcându-l pe Haru să chicotească pentru a 100-a oară în acea zi cu același truc. Este amuzant cum faci cu ușurință un copil să zâmbească folosind același truc, iar și iar.
Yoongi surprinde momentul în liniște cu camera sa. Stocarea lui este cea mai proastă din cauza câte imagini face clic în fiecare zi. Dar nu se plânge, va cumpăra încă 10 telefoane doar pentru pozele cu bebelușii lui.
"Hei, lasă-mă să mă joc și eu cu fiul meu." Yoongi îl împinge pe Jimin puțin în lateral, astfel încât el să fie cel care stă în fața lui Haru. Văzându-l pe tatăl său apropiindu-se de el, Haru spune ceva în limbajul lui bebeluș. Aplecându-și corpul puțin înainte ca să cadă în brațele lui Yoongi.
"Băiatul lui tata." Căzând pe spate să se întindă pe covorul moale, îl ghemuiește pe Haru mai aproape de piept. Duoul tată și fiu umple casa cu chicotele lor vesele.
"Cum poţi să mă uiţi?" Jimin pufăi la amândoi. Braţele lui s-au încrucişat la piept şi obrajii umflaţi arătând falsa lui supărare.
"Cine a spus că te-am uitat?" Yoongi îl plasează pe Haru în partea de sus a pieptului folosind mâna stângă pentru a sprijini copilul să nu cadă și îl trage pe Jimin cu cealaltă mână pentru a se întinde lângă el.
"Nu te putem uita niciodată." El apasă un sărut pe fruntea lui Jimin și apoi procedează să facă același lucru cu Haru."Tu ești soarele meu și Haru este luna mea. Viața mea ar fi incompletă fără vreunul dintre voi doi." Se uită la Jimin de parcă el ar fi cel care a spânzurat toate stelele de pe cer. Pentru Yoongi, Jimin este cu adevărat cel care a atârnat stelele fericirii și iubirii în cerul său întunecat.
"Hyung! Suntem căsătoriți. Nu trebuie să fii atât de obositor ca să mă impresionezi." Jimin i-a dat o mică lovitură în piept, dar felicitări lui Yoongi pentru că a reușit să-l facă pe Jimin să roșească cu o linie atât de folosită. "Bineînțeles că suntem căsătoriți, dar asta nu înseamnă că voi înceta să mai fiu brânzot. Înseamnă că trebuie să auzi de două ori mai mult decât glumele mele banale."
"Haru ah, hai să te scoatem de aici, altfel te va răsfăța și tata." Jimin glumește, încercând să-l scoată pe Haru din strânsoarea lui Yoongi, la care Yoongi doar își strânge strânsoarea pe Haru. "Nu. Haru va rămâne aici. O să-l pregătesc bine pentru relația lui viitoare." Încearcă tot posibilul să nu-l lase pe Jimin să-l ia pe Haru. Deci, Jimin trebuie să folosească arma supremă. L-a gâdilat pe Yoongi, până când a rămas fără suflare și strânsoarea lui asupra lui Haru s-a slăbit puțin.
"Haru, hai să fugim." El îl prinde în brațe și a început să alerge prin sufragerie înainte ca Yoongi să aibă șansa să se ridice și să-i urmărească. "Yah! Min Jimin! Asta a fost înșelăciune." Sună ca un copil enervat.
"Prindă-ne dacă poți, hyung." Jimin își scoate limba la Yoongi, Haru încearcă să copieze ceea ce a făcut tati al său și își scoate limba la fel ca Jimin."Lasă-mă doar să pun mana pe tine. O sa vezi de ce sunt capabil." Poza ca un monstru, asemănător cu unul din desenele animate pe care lui Haru îi place să-l privească. Și cu asta a început să-i urmărească.
Relația lor a fost o plimbare întreagă pe rollercoaster, cu multe suișuri și coborâșuri. Dar, la sfârșitul zilei, când se uită la Jimin și Haru, merită așteptarea.
Cu siguranță se va compensa pentru toți anii în care ar fi trebuit să-l sărute pe Jimin. Pentru că, chiar și de un milion de ori, inima lui îl va alege întotdeauna pe Jimin.
CITEȘTI
Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||
FanficMin Yoongi, un scriitor de reviste care caută un cuplu de gravide pentru a scrie despre experiența sarcinii, dar nu a avut noroc până acum, îl întâlnește pe neașteptate pe vechiul său prieten Park Jimin, care caută un donator de sperma. Yoongi decid...