70

133 21 0
                                    

Jimin stă acolo în mijlocul mulțimii arătând atât de mic.  Îl ține pe Haru aproape de piept, ștergându-și continuu lacrimile de pe ochi.  Când simte că o mână urcă pe spate, sare puțin înapoi, dar când observă că era Yoongi, se lasă să cadă în brațe.

"Hyung, vreau să merg acasă."  Dacă nu l-ar fi ținut pe Haru în brațe chiar acum, s-ar fi prăbușit în momentul în care l-a văzut pe Sang Hyun.  Dar totul a fost din cauza copilului său care i-a dat putere să lupte cu trecutul său întunecat.

"Să mergem."  Yoongi îl trage pe Jimin mai aproape de el, ajutându-l să se acopere de mulțime.  Se întorc la mașină așa, corpul lui Jimin puțin zguduit de tot evenimentul de trop.

În cele din urmă își recapătă respirația normală după ce a urcat în mașină.  Yoongi umple aerul din jurul lor cu feromonii săi reconfortanți în speranța de a-l calma pe cel tânăr.

"Jimin ah." 
"Îmi pare rău că nu am venit mai devreme."  Își pune mâna pe coapsa lui Jimin, făcându-l pe tânăr să se uite înapoi la el.  Deși lacrimile au încetat să-i curgă din ochi, expresia îngrozită încă stă acolo greu.

Jimin se uită la fiul său.  Haru încearcă din răsputeri să-l facă să zâmbească, parcă ar putea simți ce simțea Jimin.  "E-El avea să-l rănească pe Haru."
După o lungă perioadă de tăcere, Jimin vorbește în sfârșit după ce s-a simțit liniștit.

Yoongi nu știe ce să spună, nu poate face nimic pentru a împărtăși durerea prin care a trecut Jimin din cauza lui Sang hyun, dar cu siguranță știe un lucru de care va da totul și orice pentru ca viitorul lui Jimin să fie plin de fericire.

"Jimin ah, uită-te la mine."  Este doar o chestiune de secundă până când Jimin îl urmărește și se uită înapoi la el. 
Este puțin ezitant, poate se teme puțin ca Yoongi să-l judece, știe că cel mai în vârstă nu ar face asta niciodată, dar conștiința lui interioară îl mănâncă înăuntru. 

"Sunt atât de mândru de tine. Am văzut modul în care ai luat poziție pentru tine și l-ai protejat pe fiul nostru. Haru ar fi atât de fericit să vadă că tati al lui a trecut în sfârșit peste frica lui."  Ochii lui Yoongi strălucesc de mândrie.  Auzind lumea lui Yoongi îl umple pe Jimin de încredere.

"E-ești mândru de mine?" 
"Da baby. Ceea ce ai făcut a fost nevoie de mult curaj și sunt atât de fericit că ai reușit să vorbești pentru tine." 
Îi îmbracă chipul lui Jimin, cu mâinile planând peste petele de lacrimi uscate.  "Ești atât de puternic baby. Atât, atât de puternic."  Se luptă prin propriile lacrimi.  Dar de data asta sunt lacrimi de fericire.

"Ești omega-ul meu puternic. Nu lăsa pe nimeni să-ți spună altfel."  Jimin este omega-ul lui și nimeni nu îndrăznește să spună un cuvânt împotriva lui sau se va asigura că îi va face să vadă finalul.

Yoongi poate să nu fie o persoană violentă, dar dacă este vorba despre Jimin sau Haru, el este dispus să omoare sau să fie ucis.

"Să mergem acum, am o surpriză pentru tine." Își leagă mâna liberă cu Jimin și o folosește pe cealaltă pentru a porni mașina.
"Surpriză?" Cu siguranță a făcut ca starea lui Jimin să se ușureze puțin la mențiunea de surpriză.
"Vei vedea când ajungem acolo."  Își strânse puțin mâna înainte de a continua să plece.

Nu le-a luat mult mai mult de un sfert pentru a ajunge la casa lui Yoongi.  Jimin se aștepta ca Yoongi să-l lase acasă, nu să-l aducă acasă fără nicio notificare.  El crede că asta are ceva de-a face cu surpriza pe care a menționat-o mai devreme cel mai în vârstă, așa că nu a spus nimic în opoziție.

Poate că tocmai a pregătit o întâlnire în interior ca data trecută, da asta trebuie să fie.  Păstrând acest gând în minte, intră înăuntru, sperând să vadă o cameră la lumina lumânărilor sau ceva romantic de genul ăsta.  Dar, spre deosebire de asta, camera pare puțin dezordonată și neîngrijită.

Yoongi se înroșește de rușine, alergând să facă locul puțin prezentabil. 
"De obicei nu este atât de dezordonat, doar m-am grăbit în această dimineață."  Acesta nu este adevărul, atât Jimin, cât și Yoongi.  Yoongi tinde să greșească lucrurile ori de câte ori se concentrează pe muncă, iar Jimin a trebuit întotdeauna să-i curețe mizeria pentru el. 

"E in regula."  Jimin încearcă să-l liniștească, încercând să-l liniștească puțin. 
"Poți să stai aici. Îți aduc un pahar cu apă."  Jimin privește toată casa, cu siguranță dă o atmosferă diferită de ziua în care a fost aici înainte.  Pare ceva mai animat.

"Îți place? Este casa tatălui tău."  El doar ți-ai amintit că era prima dată când Haru vizita casa lui Yoongi.  Copilul pare să zâmbească mai mult decât de obicei, poate din cauza casei care miroase a parfumul reconfortant al lui Yoongi sau doar poate din cauza prezenței lui Yoongi.

Yoongi pune paharul în fața lui Jimin și el însuși ia loc lângă el. 
"Haru ah, îți place casa?"  Îi vorbește cu vocea lui dulce și liniștitoare, care este diferită de vocea lui profundă obișnuită.  Bebelușul mormăie câteva cuvinte incoerente, deși este greu de înțeles ce a spus, este sigur că i-a plăcut.

"Vreau să-ți arăt ceva."  Îl apucă pe Jimin de încheieturi, trăgându-l ușor într-una dintre numeroasele camere.


Jimin pune în grabă paharul înapoi înainte de a-l urma pe Yoongi.  Se opresc în fața unei uși închise.  Dacă își amintește corect, aceasta era camera în care i-au ținut baby shower.  Chiar și să văd ușa chiar acum readuce acele amintiri fericite. 
Yoongi i-a zâmbit răutăcios înainte să descuie ușa.


Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum