11

223 26 0
                                    

"Este atât de suprarealist, hyung." Yoongi își ridică fața pentru a se uita la Jimin, părul lui luxuriant, mătăsos, dansând de-a lungul vântului cald de la mijlocul după-amiezii.  Razele soarelui îi fac pielea să strălucească mai mult ca niciodată.  Fericire radiază din ochii lui strălucitori.

"Încă nu-mi vine să cred că port o viață în mine." Lacrimile fericite reflectă razele soarelui.  I-a absorbit repede fără să vrea să plângă într-o zi fericită.  Brațele lui legănându-și fericit de-a lungul momentului corpului său.

"Da, nu se simte real."  Mintea lui Yoongi se întoarce înapoi în interiorul spitalului, camera umplându-se încet cu un zgomot ciudat pe care doctorul l-a descris ca fiind bătăile inimii bebelușului lor.  Și Yoongi poate sau nu să fi lacrimat puțin, dar, din fericire, Jimin nu a observat, s-a concentrat pe ecranul monitorului pentru a-și vedea ochii și el.

Hei, iubito, te-am auzit bătând inima pentru prima dată astăzi.  Nu voi uita niciodată această zi.  Jimin se plimbă vesel pe drumul de întoarcere la mașină, cu ochii părând lipiți de micuța bucată de hârtie unde era ecograful bebelușului său.

"Îmi pot spune deja că bebelușul meu va fi atât de drăguț."  Jimin pune fotografia pe fața lui Yoongi, care chicotește înainte de a i-o smulge lui Jimin.

"Pentru mine pare doar un cerc negru." Îl tachinează.  Jimin se încruntă rapid la asta, datorită schimbărilor de dispoziție.  Îi smulge hârtia înapoi din mână.  Cu capul înfocat, se îndreaptă spre mașină, cu buzele închise de furie.

"Jiminie e nebună?"  Yoongi își folosește vocea deosebită moale pentru a spune asta.  Jimin încearcă să-l ignore fără să se îndrăgostească de vocea tactică a lui Yoongi.

"Mă gândeam să mergem la un restaurant tteokbokki, dar nu contează."  Și asta a fost mișcarea as a lui Yoongi, colțul buzelor împingându-și în sus într-un rânjet mulțumit de sine, în timp ce privește cum se schimbă expresia lui Jimin la menționarea felului său de mâncare preferat.

"Vreau tteokbokki."  Jimin mormăie, cuvintele lui fiind o simplă șoaptă.  "Huh?"  Chiar dacă Yoongi l-a auzit tare și clar, a vrut să audă din nou.

"Am spus că vreau tteokbokki." De data aceasta a spus-o destul de tare, aspectul îngâmfat nu părăsește niciodată fața lui Yoongi.

"Orice pentru baby al meu"  Îi ciufulește părul lui Jimin care tocmai se uita la el ca pe o carne moartă.  Nimic nu-l poate împiedica să-l tachineze Jiminie.

"Gata pentru întrebări si raspunsuri?"  Amândoi sunt așezați în dormitorul lui Jimin, Yoongi cu laptopul și ochelarii lui și Jimin înconjurat de cărțile lui.

"Dah dah domnule." Jimin răspunde deja stând într-o poziție bună și pregătit cu experiența sa lunară.

"Bine, deci ce este diferit de ultima lună. Orice modificări specifice?"

"Dimineața cu grețuri."  Jimin spune cu o expresie mohorâtă, cu siguranță urăște grețurile matinale din adâncul inimii.

"Mă simt atât de rău să mă trezesc în ore aleatorii ale nopții doar pentru a-mi goli conținutul stomacului. Și durerea de cap după efect vrea doar să dorm în pat toată ziua."  Își strânge nasul într-o manieră drăguță, iar Yoongi încearcă din răsputeri să nu se lase influențat de drăgălașul tânărului.

"Dar.." Brusc, starea de spirit melancolică este înlocuită cu una radiantă. "Am auzit pentru prima dată bătăile inimii copilului meu.  A fost cel mai bun moment din viața mea de până acum.  Întreaga chestie despre a fi însărcinat mi s-a părut un vis, dar când am auzit asta, în sfârșit m-am gândit că port o viață în mine.  Un copil, copilul meu.  Wow." Însuși Jimin râde la cuvintele lui, deși are astfel de gânduri în fiecare zi, a le spune cu voce tare este cu totul altceva.

Yoongi nu s-a chinuit în gândurile sale, ci și-a ținut urechile atente la cuvintele lui Jimin, eliminându-le ca atare.  Voia ca articolul să fie o copie exactă a experienței lui Jimin.  Poate că va adăuga și el un pic din observația lui la final, cine știe.


"Și mi-am dezvoltat un obicei ciudat." Râde înainte de a completa propoziția, gândindu-se cât de prost trebuie să fi arătat dacă cineva l-a văzut făcând asta.  Yoongi își ridică urechea, așteptând continuarea.

"Îmi țineam mâna pe burtă uneori și încercam să simt copilul. Știu că nu pot simți nicio mișcare în acest moment. Dar pur și simplu mă face să mă simt atât de fericit și nici măcar nu pot descrie sentimentul în cuvinte.  Deja sunt atât de atașat de copil haha."

Jimin nu a observat cum mâna lui a stat pe burtă în tot acest timp, dar Yoongi a făcut-o.  Ori de câte ori vede mâna lui Jimin sprijinindu-se pe burta lui, există acest sentiment în interiorul lui care îi spune să înghită corpul mic al lui Jimin și să-și pună mâna peste cea a lui Jimin.

Poate pentru că simțurile lui alfa pot simți că este copilul lui și ceva despre asta îl face să-și dorească să-l protejeze pe Jimin și copilul lui.

Își amintește cum Jimin s-a întors de la școală săptămâna trecută cu un miros slab de lemn persistând asupra lui.  A încercat să îndepărteze gândul, dar nu se poate abține să nu se gândească la parfumul acelui alfa.  Lupul său alfa țipând la el să meargă să-l simtă pe Jimin cu propriul lui parfum oceanic, dar nu este în măsură să facă asta.

"Tu faci asta din nou." Jimin își încrucișează brațele la piept, sprâncenele ridicându-și suspicios.  "Huh?"  întreabă Yoongi vizibil năucit de declarația bruscă. 
"Continui să te distanțezi așa între conversațiile noastre."  Jimin se întinde pe o parte, puloverul său supradimensionat căzând de pe umăr, expunându-i gâtul gol și claviculă așchiată.  Lupul alfa al lui Yoongi mârâie la vederea dorind să revendice omega atunci și acolo.

"Oh, aia.  Tocmai ma gandeam la un articol.  Acestea fiind spuse, ar trebui să-l notez înainte de a-mi scăpa din minte." Yoongi părăsește în grabă camera, închizând ușa în urma lui, lăsând în urmă un bolon peste Jimin. Spatele lui apăsat de-a lungul ușii de lemn în timp ce respiră greu.

Închide ochii clătinând din cap în acest proces, pentru a șterge acea imagine din cap.  Îi este frică de ce poate face dacă nu-și mai poate controla sinele interior.

Încearcă să termine articolul înainte de a adormi, dar cu fiecare cuvânt pe care îl scrie, pielea de fildeș a lui Jimin îi apare în fața ochilor gratuit.

Cu o expresie de ultimă pahar, închise laptopul.  Căzând înapoi pe canapea, încercând să doarmă în speranța de pace.  Dar, băiete, a greșit atât de mult pentru asta, exact când își închise pleoapele, scena familiară îi fulgeră în fața ochilor.  Privirea tentantă a lui Jimin testându-i controlul de sine.

"Te rog..." strigă el disperat, cu picioarele bătând în aer în timp ce încearcă să împiedice imaginea lui Jimin să nu-i vină în cap, dar acesta este Jimin despre care vorbim, nimeni nu poate rezista farmecului lui Park Jimin, nici măcar Dumnezeu însuși.

Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum