Se spune cu adevărat că timpul trece mai repede când ești alături de cei dragi.
Au trecut trei ani de la căsătoria lor. Dar pentru ei încă se simte ca și cum ar fi proaspăt căsătoriți.Împreună au experimentat primul cuvânt al lui Haru și primul lui pas. Yoongi a fost de fapt puțin trist că primul cuvânt al lui Haru a fost 'tati' și nu 'tata'. Dar a fost cel mai fericit când Haru a făcut primul pas în direcția lui. Jimin și-a privit și și-a aplaudat copilul, filmându-și primul pas ca pe o amintire prețioasă.
Totul pare că s-a întâmplat chiar ieri, dar acum Haru era de fapt la școală. Nu pot să creadă cât de mult a crescut băiețelul lor. Chiar și pentru vârsta lui, Haru este cel mai deștept dintre colegii săi de clasă. La care Yoongi spune mereu că este pentru că Haru i-a moștenit genele..
Este un tată lăudăros.Yoongi și Haru au o relație foarte specială în afară de a fi tată și fiu. Când Yoongi se joacă cu el, se comportă și el de parcă ar fi un copil, făcând muțe amuzante pentru a auzi chicotele bebelușului său și ajutându-l cu faptele lui răutăcioase. Dar când Haru a făcut ceva greșit, Yoongi îi dă și el lecții. Iar Haru, fiind cel mai bun copil din toate timpurile, îl ascultă cu atenție și își cere imediat scuze.
Chiar și după ce Haru are propria sa cameră, el doarme mereu în dormitorul cuplului. Nu pentru că îi este frică să doarmă singur sau altceva. În realitate, din cauza lui Yoongi, care spune că este prea obișnuit să se culce cu Haru între ei, nu poate doar să adoarmă fără ca Haru să fie lângă el.
Dacă Jimin trebuie să-și compare căsătoria cu Yoongi cu orice, i-ar plăcea să o compare cu luna. Doar că e ceva special în asta. Când te simți trist și posomorât și, deodată, lumina lunii îți cade pe față, parcă cineva te îmbrățișează, te mângâie, spunându-ți că în această lume întunecată sunt aici pentru a-ți oferi lumina, sunt aici pentru tine, ține-mă de mână și dă-mi un zâmbet.
Pentru el Yoongi este exact așa, nici nu își amintește ultima dată când a vărsat lacrimi sau chiar s-a simțit supărat. Din prima zi în care Yoongi și-a intrat în viață, se află în utopie, un loc în care nu cunoaște decât fericirea. Era ca și cum, într-o zi, Yoongi tocmai a intrat în viața lui și a spus 'Hei, o să te fac fericit în fiecare zi pentru tot restul vieții tale' și chiar a făcut asta.
Viața nu este constantă, au fost multe schimbări și în viața lor, dar, din fericire, nu s-a schimbat nimic între ei. Încă se simțeau de parcă se aflau în faza de luna de miere a căsniciei lor. Yoongi ar încerca să strecoare săruturi în timp ce se ascundea de privirea lui Haru, pentru că acel micuț devine uneori cu adevărat posesiv.
Jimin a ajuns la concluzia că lucrul de acasă era slujba perfectă pentru el. De fapt, Yoongi l-a încurajat să-și reia slujba ca profesor, dar a fost propria lui alegere să stea acasă. Toată ziua lui avea să fie petrecută jucându-se cu Haru, făcând treburile casnice și gătind pentru cei doi bebeluși ai săi. Și de fapt îi plăcea mai mult viața asta.
Chiar și acum era ocupat în bucătărie. Era duminică, adică Yoongi era acasă. De obicei, Yoongi îl ajuta întotdeauna cu prânzul ori de câte ori era acasă, dar astăzi ceva era ciudat. Nu erau semne de Yoongi sau Haru, casa era ciudat de tăcută.
Și ori de câte ori duoul tată-fiu era atât de tăcut, însemna doar un lucru, ei provocau probleme. Oprind butonul de gaz, a început să-i caute. Ușa camerei lui Haru era lăsată puțin întredeschisă, se auzea șoaptele lor slabe venind din interior.
Se pregătește pentru ceea ce a ascuns ușa închisă înăuntru. Dar în mod miraculos, camera părea destul de dreaptă, doar că nu noul său covor alb pufos pe care l-a cumpărat cu doar o săptămână în urmă, ci acum era acoperit cu vopsea. Duo-ul a icnit văzându-l pe Jimin, mâinile lor s-au întors să se ascundă la spate.
"Hyung! Haru!" Amândoi au sărit din locuri la auzirea numelui lor. Amândoi știu mai bine decât să se încurce cu un Jimin furios.
Jimin se întoarce să se uite la Yoongi, tricoul lui alb arată mai mult ca un curcubeu acum. Nu numai hainele lor, ci chiar și fața și mâinile lor sunt acoperite cu vopsea.
"Băieți, serios." Se aplecă spre cel mai apropiat perete, simțind că și-ar putea pierde echilibrul din cauza durerilor de cap și a agresivității."Noi doar pictam, vezi." Yoongi îl înghiont pe Haru să-i arate lui Jimin pictura pe care o făcuseră mai devreme. Cu mânuțele lui Haru apucă desenul și se dă jos până și picioarele lui mici sunt acoperite de vopsea.
Jimin nu va minți, al lui copilul mic chiar arată atât de drăguț așa."Tati, Haru îmi pare rău. Nu-l certa pe tata." Se uită la Jimin cu ochii săi mari. Jimin chicotește puțin la încercarea disperată a lui Haru de a-și salva tatăl de mustrarea lui.
Când Jimin se uită la desen, toată furia lui se evaporă în aer subțire. Zâmbește de la ureche la ureche, cu ochii umeziți la cât de frumoasă este poza. Nu a fost ceva grandios, erau trei stickmen, doi de aceeași înălțime și unul mic între ei. Toți se țineau de mână, iar deasupra desenelor erau scrise numele 'tati', 'Haru' și 'tata'. 'Familia mea fericită' scrisă cu litere aldine în partea de sus, cu scrisul de mână al lui Yoongi.
Cineva să-i spună cum ar trebui să fie supărat pe ei când amândoi sunt atât de drăguți. De parcă, chiar dacă încearcă să devină serios și să devină supărat pe ei, îi va lua doar un zâmbet din ochii rugători ai lui Haru sau Yoongi și ei bine, știi că nimeni nu le-ar putea rezista.
"Haru ah, e atât de frumos." Îi sărută ambii obraji, e un gest pentru a-i arăta că nu mai este supărat pe el. "Mulțumesc, tati." Haru sare fericit la primirea laudelor de la tatăl său, se duce să-l îmbrățișeze. Acesta este modul lui de a-și arăta dragostea față de Jimin.
Jimin nu pierde timpul ridicând copilul în brațe și legănându-l prin cameră. "Păstrează și puțină dragoste pentru Tata." Yoongi își înfășoară mâna în jurul ambelor iubiri. Este amuzant cum spun oamenii că este imposibil să ții lumea în mâinile tale, dar Yoongi o poate face atât de ușor. Lumea lui rezidă numai în fiul său și în Jimin.
"Fără dragoste pentru Dada, astăzi." spune Jimin pe un ton fals enervat.
"Hai Haru, mâncăm prânzul și tatăl tău va curăța toată mizeria asta." Îi întinse mâna liberă pentru Haru să-l înalțe."Da, tata ar trebui să curețe." El îi arată lui Yoongi zâmbetul lui gumos înainte de a-și pune mâinile minuscule pe ale lui Jimin.
"La revedere, tată." Haru îi dă mâna afară în timp ce Jimin îl duce afară din cameră. Jimin și-a scos limba spre Yoongi înainte de a ieși.Așezându-l pe Haru pe scaunul său minuscul, Jimin observă cum a adus desenul cu el. Brusc, i-a dat o idee. Acest desen ar putea fi de ajutor în surpriza pe care o plănuiește pentru ziua lui Yoongi.
CITEȘTI
Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||
FanfictionMin Yoongi, un scriitor de reviste care caută un cuplu de gravide pentru a scrie despre experiența sarcinii, dar nu a avut noroc până acum, îl întâlnește pe neașteptate pe vechiul său prieten Park Jimin, care caută un donator de sperma. Yoongi decid...