68

139 21 1
                                    

Click, click, click. 
Clic enervant al stiloului înconjura camera. 
Toată lumea s-a uitat la Yoongi cu priviri ciudate, dar Yoongi era prea cufundat în gândurile lui pentru a observa măcar cum sunetul pare să ne displace pe toată lumea.

Au trecut două săptămâni de când Yoongi s-a mutat din casa lui Jimin.  După ce s-a întors la casa lui, a început să vină la birou, dar de cele mai multe ori mintea lui era ocupată să se gândească la Jimin, la fel ca acum.

În acele două săptămâni au fost la două întâlniri.  Pentru prima lor întâlnire, Yoongi l-a dus pe Jimin la film, dar la jumătatea filmului au primit un telefon de la Taehyung spunând că Haru nu se va opri din plâns, așa că trebuie să se întoarcă.

La a doua întâlnire, Yoongi a decis să meargă la o întâlnire în interior, a pregătit singur toată mâncarea și l-a adus la casa lui pe Jimin.  Pentru meniu, Yoongi a decis să meargă cu bibimbap-ul preferat al lui Jimin, bulgogi cu ciuperci și japche.  Dar nici măcar asta nu a mers conform planului.

La fel cum Jimin a luat prima mușcătură de bulgogi de ciuperci, a început să aibă greață, se dovedește că a devenit alergic la ciuperci după ce l-a născut pe Haru.  Dar Yoongi crede ferm că 'a treia oară este farmecul.'

Deci, chiar acum încearcă cu disperare să termine ultimul articol cu ​​o zi înainte de a putea merge la a treia întâlnire cu Jimin.  Astăzi este cu adevărat o zi specială și plină de nervi pentru el.

"Hyung, ar trebui să pleci eu mă voi ocupa de restul."  Jungkook a făcut tot posibilul să-l ajute pe cel în vârstă în ultima oră, dar este prea persistent.  "Încă câteva rânduri și am terminat."  Yoongi oftă, concentrându-și atenția înapoi la țintă.  Chiar trebuie să-l completeze, ca să poată merge în sfârșit la întâlnirea lui.

"Yoongi hyung!"  O altă întrerupere... Yoongi își lovește mâinile de masă și se ridică iritat. 
"Taehyung?"  Privește în timp ce bărbatul menționat și-a îndreptat drumul spre Jungkook și doar îl înghiți într-o îmbrățișare mare, lăsându-și gura larg deschisă.  Este posibil ca Jungkook și Taehyung să fi uitat sau nu să le spună prietenilor despre relația lor.

"Ce faci aici?"  Taehyung își leagă brațele de Jungkook și merge spre Yoongi, salutându-l cu zâmbetul său cald obișnuit. 
"Am venit să-mi întâlnesc iubitul."  Se uită în ochii lui Jungkook, punând un accent suplimentar pe cuvântul 'iubitul'

Ei bine, asta a fost foarte mult pentru Yoongi. El și Jimin se cunosc și și-au plăcut de ani de zile, dar totuși Taehyung și Jungkook au fost cei care au pășit primii în etapa relației.

"E- wow."  Se prăbușește pe spate pe scaun, creierul lui are nevoie de ceva timp pentru a progresa această informație nou găsită. 
"Esti rapid."  Este singurul lucru pe care a putut să-l spună.

"Da, mulțumesc ție."
"Eu?"  Yoongi arată spre sine.  Nu-și amintește să fi făcut ceva anume pentru ca lucrurile să se fi terminat așa. 

Taehyung a chicotit înainte de a continua cu ceea ce spunea. 
"Da, văzând cât de jalnic Jimin și voi vă zdrobiți unul de celălalt, m-am gândit că o să-mi fac lovitura cât mai am șansa."  "Răsfățatule."  Yoongi sare să-l prindă.  El vede doar roșu acum.  Dacă își pune mâinile pe Taehyung chiar acum, se va asigura că cel mai tânăr nu va mai putea zâmbi după ziua de azi.

Taehyung îl folosește pe Jungkook drept scut, asigurându-se că îi va face o față tachinătoare lui Yoongi la fiecare încercare zadarnică de a-și pune mâinile pe el.

"Opriți-vă amândoi."  Jungkook strigă în vârful gâtului, atrăgând asupra lui atenția tuturor din birou. 
"Vă rog, sunteți hyungii mei, măcar acționați ca vârsta voastră."  Jungkook face palmele însuși, cum a reușit Jimin să reziste acestor doi.

Yoongi s-a simțit jenat de comportamentul său copilăresc, nu ar trebui să se comporte așa când este tată de copil.  Ținând cont de asta, se calmează cumva și se așează pe scaun.  Îl va ierta pe Taehyung și doar gândește-te la asta ca la o scădere a limbii.

Jungkook îl împinge pe Taehyung înainte, aruncându-l pe târâitori cu ochii pentru a-l face pe cel mai în vârstă să-și ceară scuze lui Yoongi. 
"Îmi pare rău, hyung. A fost o glumă proastă."  Ia scaunul din apropiere și îl așează pe al lui Yoongi. 
"E în regulă, am exagerat."  Yoongi pune stiloul jos.  Elanul lui este distrus și acum nici nu se mai poate gândi la nimic de scris.

"Nu te duci la întâlnirea ta?" 
"Da, am rămas doar cu acest articol de ultimă oră."  A mâzgălit din nou rândurile pe care le-a scris în ultimele minute.  Nu își poate întoarce mintea și se concentrează asupra acestui articol.

"Jimin trebuie să aibă probleme cu Haru singur atunci în aer liber." 
"Haru este cu el?"  Acum, aruncând complet articolul, se întoarce către Taehyung

"Da. Trebuie să mă duc să verific lucrul pe care l-ai cerut, ar trebui să fie făcut într-o oră, așa că eu și gguk îl vom aduce acasă. Așa că l-am refuzat pe Jimin cu privire la oferta de dadqcutul pe Haru."  Ar fi prima dată când Jimin iese singur cu Haru.  Doar gândirea la ei fiind singuri l-a făcut pe lupul lui să mârâie de neplăceri, el are acest impuls brusc de a alerga la ei.

"Hmm, văzând ora chiar acum, s-ar putea să fie deja la locul tău de întâlnire. Ar trebui să-ți grăbești munca."  Înainte ca Taehyung să poată spune un alt cuvânt, Yoongi duce înapoi la articol.  Pentru a merge la Jimin, el trebuie să completeze mai întâi acest articol.


.

Jimin stătea în prezent în fața locului de întâlnire.  Este prima dată când iese cu Haru singur, așa că este puțin nervos din cauza asta. 
"Haru ah, îți face plăcere să fii afară?" Îl îmbrăcase într-una din salopetele pe care le-a luat la baby shower. Ei bine, îl poate îmbrăca pe Haru în orice și ar arăta în continuare cel mai drăguț. Până acum, aproximativ  5 sau 7 persoane s-au oprit să se joace cu el, cu siguranță că atrage atenția.

"Tatăl tău a spus că va întârzia puțin, așa că fii băiatul bun care ești și nu-i face probleme tati al tău." Yoongi l-a sunat mai devreme și i-a spus că va fi acolo în scurt timp.

"Nu ești un băiat bun?"  Îi bate nasul lui Haru făcându-l pe micuț să chicotească.  Îi place foarte mult când Jimin își joacă cu nasul mic. 
"Ești băiatul bun al lui Tati."  Frecând cercuri pe obrajii lui Haru, i-a făcut chicotele și mai intense, nefiind capabil să reziste el însuși unui zâmbet larg.

"Văd că te distrezi, Jimin."  spuse vocea din spate. 
"Oh, uite că avem și un mic Jimin aici."

Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum