35

166 23 0
                                    

"Stai toată ziua în biblioteca asta blestemată și apoi mă întrebi de ce ești singur." Taehyung ia cartea din mâna lui Jimin, stând vizavi de el.  Ei stau în prezent în biblioteca școlii, un loc pe care lui Jimin îi place și lui Taehyung îi displace în egală măsură.

Jimin fixează ochelarii mari care atârnă prea lejer de fața lui mică.  Oftă înainte de a încerca să întindă mâna după carte.  Taehyung își folosește privilegiile de a fi mai înalt pentru a ridica cartea sus până la un nivel care nu este la îndemâna lui Jimin.

"Știi că poate nu vei fi singur acum."  El rânjește, așezând cartea jos cu blândețe.  O face știind că Jimin și-a pierdut deja tot interesul pentru carte.  Nu este ca și cum ar fi singur intenționat, doar că nimeni nu i-a atras încă atenția... cu excepția celui mai bun prieten al său, Min Yoongi.

"Ce vrei sa spui cu asta?"  Jimin ridică sprânceana, stând în fața lui.  Chiar dacă Taehyung este mai înalt decât el, el încearcă din răsputeri să arate intimidant.

"Tocmai am auzit că cineva îți va cere." Kim Taehyung este unul dintre cei mai populari băieți din școală, așa că nu este șocant pentru Jimin că Taehyung știe așa ceva.

Ar putea simți senzația de agitație în interiorul corpului său, nu știe la cine se referă Taehyung, dar micul colț al inimii lui speră că nu este nimeni altul decât cel mai bun prieten al lui Yoongi.

"Este Kang Haein."  Este unul dintre cei mai populari băieți din școală, probabil din cauza aspectului său, toți băieții și fetele practic saliva peste el, dar nu  Jimin.

"Oh..." șoptește Jimin simțindu-i că inima se scufundă.  El se blestemă mental pentru că s-a gândit chiar și la posibilitatea ca Yoongi să-i ceară.  Cel mai mare îl vede doar ca pe cel mai bun prieten al său, dar Jimin cu siguranță nu îl vede.

"Este o potrivire atât de bună pentru tine."  Taehyung îl prinde într-o îmbrățișare laterală, lovindu-l între mușchii brațului.

Jimin îl ascultă pe cel mai bun prieten al său, care prezintă caracteristicile tipului respectiv.  Și chiar dacă Jimin ar recunoaște că tipul pare o persoană decentă, inima lui l-ar respinge.  Pentru că nu este Min Yoongi.

"Am auzit că o va face în timpul meciului de baschet. Asigură-te că vii."  Îi face cu ochiul înainte de a ieși din bibliotecă.  Jimin se lasă jos pe cel mai apropiat scaun, mintea lui este o mizerie literală.

Nu strica sa încerci, nu?  Poate că ceea ce simte față de Yoongi este doar o pasiune pentru că și-a petrecut cea mai mare parte a timpului cu el.  Este doar o atracție și va dispărea cu timpul.  Trebuie doar să găsească tipul potrivit care să-l facă să uite de Yoongi.

Își pornește telefonul doar pentru a se uita la ecranul de blocare, este o poză cu Yoongi făcându-i o plimbare.  Îi aduce automat un zâmbet pe buze.  E fericit că sunt prieteni și poate că e mai bine doar așa.  Cu mintea hotărâtă, iese din bibliotecă.

Picioarele îi sunt toate transpirate, inima îi bate în piept.  Se oprește între fiecare 5 pași, îndoindu-se dacă a făcut alegerea corectă sau nu.  Nervozitatea se instalează în cele din urmă în sistemul lui, făcându-i picioarele amorțite.

Se plesneste usor, incercand sa intre in forma.  Respirând adânc, este gata să meargă spre pământ când telefonul îi emite un bip.


Yoongi Hyung <3

'Jimin, am nevoie de ajutorul tău.  Poți să vii urgent la terris?'

Se uită la acel mesaj de ceva vreme.  Încerc să găsesc o scuză.  Ar putea spune doar că e ocupat sau că nu poate merge acolo, cel mai în vârstă nu s-ar supăra și l-ar înțelege.  Poate face asta, dar picioarele lui par să fi făcut deja o alegere pentru că acum merge în direcția opusă solului.

Pe cine minte.  Yoongi este și va fi întotdeauna cea mai importantă persoană pentru el.  Chiar dacă este pe cale să se îmbarce într-un zbor către o țară cu totul nouă și Yoongi îi trimite mesaje chiar în acel moment, cu siguranță va părăsi zborul doar pentru a-și întâlni hyung-ul.

"Hyung."  Mâinile îi sunt puse pe genunchi în timp ce sufă din cauza lipsei de oxigen.
"Oh, ești aici."  Yoongi îi face semn cu mâna.  Are acel zâmbet cald obișnuit pe față, unul care îl face pe Jimin să slăbească pentru el.

Mâinile lui se mișcă instinctiv, verificând dacă cel mai în vârstă este rănit undeva, dar pare să fie prea bine. 
"De ce m-ai chemat aici?" El stă pe biroul gol, așezat unul peste altul în colț. Nu mulți studenți știu despre acest loc, ar trebui să fie ascunzătoarea lui și a lui Yoongi. Acela în care merg de obicei atunci când doresc să-și termină cursurile.

"Trebuie să te întreb ceva."  Linia bruscă îl face pe Jimin să tremure de speranță.  Știa Yoongi despre chestia cu propunerea?  De aceea l-a chemat aici?  Și acum își va mărturisi dragostea?

Încearcă din greu să nu-și arate expresiile supraexcitate.  Yoongi nu a spus nimic în continuare, el merge spre Jimin, închizându-se cu un centimetru cu fiecare pas.

Se uită adânc în ochii lui Jimin, degetele fluturând nervos.  Jimin înghite nodul din gât, nici nu a observat că era acolo, poate din cauza cât de aproape era Yoongi de el acum.

"Jimin."  Yoongi vorbește cu vocea lui profundă și Jimin simte că picioarele îi slăbesc. Parcă fanteziile lui devin realitate. 
"Da."  Încearcă tot posibilul să nu se bâlbâie, încercând să țină privirea lui Yoongi. 
"Ce ar trebui să-i iau mamei mele de ziua ei?"

'Și eu te plac.'  este gata să rostească acele cuvinte când vocea lui Yoongi răsună în capul lui.  Stai ce ?  Ce tocmai a spus? 
"Huh?"  Întreabă năucit pentru că nu asta se aștepta.

Yoongi se îndepărtează de el, cu ochii concentrați asupra norilor fără formă.  "Știi, nu pot să-mi dau seama ce ar trebui să-i iau mamei de ziua ei?"  Se scarpină pe față, transpirația rostogolindu-se ca picăturile de apă pe față.

"Yoongi, este aprilie și ziua mamei tale este în august."  Ei bine, Jimin este nebun nebun.  Nu poate fi adevărat că Yoongi l-a chemat aici doar pentru prostia asta.

"Oh, vreau doar să cumpăr un cadou de ziua devreme, ca să nu uit de el."  Dacă Jimin poate săvârși un păcat în viața lui, i-ar plăcea bucuros să-și omoare cel mai bun prieten chiar acum.  Așa este cât de enervat este acum, dar nu înseamnă că îi va arăta bărbatului mai în vârstă.

În loc să țipe și să fie supărat pe el, îi zâmbește celui mai în vârstă.  Mormăind puțin 'sigur hyung' în timp ce el încearcă să enumere toate ideile de cadouri posibile pentru ea.

Mintea lui Yoongi se îndreaptă spre buzele plinuțe ale lui Jimin în tot timpul cât vorbește.  Ceea ce Jimin nu știa era că, de fapt, Yoongi știa despre chestia cu propunerea și nu dorea ca cel tânăr să spună 'da" acelei persoane.  Așa că, pentru a evita orice șansă ca acest lucru să se întâmple, a venit cu cea mai bună idee și asta a fost să-l facă să nu meargă la joc.

El a crezut doar că a fost protector față de cel mai bun prieten al său și nu a vrut să-l împartă cu nimeni altcineva.  Dar ani mai târziu a știut în sfârșit de ce nu a vrut să plece, pentru că era îndrăgostit de el.  Era îndrăgostit de cel mai bun prieten al lui.

Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum