Jimin continuă odată ce respirația îi încetinește și se simte relaxat.
"M-a strigat, spunând că sunt o curvă care l-a înșelat pe la spate, d-dar nu am făcut niciodată așa ceva." Yoongi și-a strâns pumnul, degetelor albe din cauza asta. Dinții îi scrâșneau strâns din cauza efortului de a rămâne tăcut. Se simțea atât de inutil că nu putea să-l protejeze pe Jimin. Pentru că nu a fost acolo pentru el atunci când avea cea mai mare nevoie de el."A început să-mi controleze viața după aceea și a mers naibii. Îmi spunea să nu mai mănânc pentru că mă îngraș și spunea că-mi iubește corpul slab. Am ținut o dietă doar pentru a-i face plăcere, dar clar că nu sunt suficient pentru el." Dezamăgirea din vocea lui Jimin l-a făcut să-și dorească să-l vâneze pe Sang Hyun.
"Într-o zi s-a întors mirosind ca un alt omega, corpul lui acoperit de hickey-uri și mușcături de dragoste. Am avut o ceartă uriașă în acea zi, dar el a dat vina pe mine, spunând că era vina mea că nu am fost suficient pentru el. Am fost rănit și am mi-am făcut bagajul și am plecat din casă."
Jimin avea suspiciunea lui de ceva vreme. A găsit ruj în buzunarul lui Sang Hyun, un fals indiciu de parfum care nu era al lui. A încercat din răsputeri să ignore ceea ce era evident, inventând orice tip de scuză pentru a se asigura.Dar când a venit acasă în acea noapte, Jimin a avut destul. Lupta a fost una mare, multe țipete, țipete și aruncări. Și-a făcut valiza cu lacrimi curgându-i pe ochi.
Sang Hyun a băgat din bere până la ultima picătură.
A mers după o altă sticlă fără să-i pese deloc de Jimin.
"Unde te duci?" a zguduit el, deși era pe deplin conștient de unde se îndrepta. "Departe de tine." Sang Hyun a râs când mergea spre Jimin cu pașii lui neglijenți.I-a luat fața în mâini, Jimin și-a strâns nasul de dezgust.
"Nu mai ai unde să mergi. Vei ajunge aici până la urmă." Îi dădu drumul, întorcându-se pe canapea în timp ce mai bea o sticlă. Buzele i s-au ghemuit într-un rânjet în timp ce se uita la el plecând.Jimin i-a aruncat o ultimă privire, sperând că alfa-ul își va cere scuze și îl va implora să rămână, dar știa că asta nu se va întâmpla niciodată. A aruncat o ultimă privire la apartamentul pe care l-a numit cândva acasă și, în cele din urmă, a părăsit locul odată pentru totdeauna.
Râsul Sang Hyun a răsunat în interiorul casei goale, și-a ridicat telefonul formând numărul ei.
"Sunt singur, vreau să vin”. A închis apelul cu un rânjet mulțumit și, cu asta, a deschis o altă cutie de bere."Nu aveam unde să merg, am ajuns să mă cazez într-un motel ieftin, dar nu aveam destui bani să stau acolo mai mult."
Camera era puțin prea înghesuită, un pat de o persoană prăfuit întins pe colț, cu o fereastră care permitea aerul proaspăt înăuntru. Era atât de diferit decât apartamentul lui Sang Hyun, dar el se simțea mai fericit acolo."Am început să-mi cheltui banii pe țigări și alcool, mai degrabă decât pe mâncare, a fost modul meu de a face față despărțirii noastre."
Există și alte modalități de a curăța creierul, de a lăsa amintirile proaste să treacă ca o melodie la radio care nu-i place, de a aștepta până când este suficient spațiu pentru ca lucrurile bune să crească. Dar Jimin a ales-o pe cea mai ușoară, a lăsat alcoolul să-i încețoșeze creierul, uneori amintirile aveau să dispară complet, iar în alte zile plângea după Sang hyun mai mult ca oricând.
Râdea de teancul de țigări înainte de a le aduce la buze. Sang hyun a fost cel care l-a făcut să fumeze și acum fumatul a fost cel care l-a ajutat să uite de el, cât de ironic.
CITEȘTI
Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||
FanfictionMin Yoongi, un scriitor de reviste care caută un cuplu de gravide pentru a scrie despre experiența sarcinii, dar nu a avut noroc până acum, îl întâlnește pe neașteptate pe vechiul său prieten Park Jimin, care caută un donator de sperma. Yoongi decid...