Weekendul a venit mai devreme decât se aștepta. Amândoi erau acum pe drum să facă cumpărături pentru cel mic. Jimin cu un zâmbet emoționat pe față și Yoongi cu o privire îngrijorată.
Sunt la doar două străzi distanță de mall, când Jimin se oprește brusc în drumurile sale către cafeneaua minusculă înghesuită printre clădirile uriașe ale orașului.
"Hyung putem merge acolo?" Se uită către Yoongi pentru permisiunea.
"Dar mergem la mall Jimin."
"Bebele Hyung vrea milkshake." Folosește cardul pentru bebeluș, cu un zâmbet îngâmfat pe față, deoarece știe deja că cel mare nu poate nega asta. "Bine." Yoongi oftă deja mergând spre drum, cu ochii lui la cafenea.Cei jumătate de duzină de clienți și-au ridicat privirea în timp ce ușa s-a deschis, anunțat de o rafală de vânt rece. Spre deosebire de exterior, interiorul cafenelei era cald și vesel, cu lumini strălucitoare și pereți colorați. Clienții au revenit la conversațiile lor când ușa s-a închis în spatele lor.
Tejgheaua cu fața de sticlă era o serie de prăjituri și produse de patiserie cu cremă, toate cu nume care sunau în engleză, îl fascinau pe Jimin. S-a uitat în jurul său cu o privire uimită pe chip.
Sprâncenele i se împleteau în timp ce încerca să aleagă din meniu, inima lui dorind să le încerce pe toate. Yoongi chicoti la el, sprijinindu-si fata pe bratul lui in timp ce se uita la fata lui Jimin.
"Bună ziua domnule , ce vrei să- Jimin? Yoongi hyung?" Amândoi își abate privirea auzind vocea familiară. Șocul lor văzându-l pe Taehyung stând chiar în fața ochilor se lărește în ei.
"TAE?" țipă Jimin odată ce ochii lui aterizează pe cel mai bun prieten pierdut de mult, cu brațele înfășurându-l în jurul gâtului, îmbrățișându-l într-o îmbrățișare strânsă și caldă.
"CHIM?" Amândoi încep să sară de entuziasm în cafeneaua tăcută acum plină de râsetele lor puternice.
"Yoongi hyung." Taehyung l-a lăsat în sfârșit pe Jimin pentru a-l îmbrățișa pe Yoongi, care îi întoarce îmbrățișarea cu un zâmbet larg.
"De multă vreme nu ne vedem." Îl mângâie pe spatele tânărului, fericit să vad un vechi prieten.Taehyung se uită înapoi la Jimin, aruncând o privire la chipul lui matur, ochii îi cad până la burta lui mare.
"LA DRACU! EȘTI FUCKING ÎNSĂRCINAT??" Înainte ca Jimin să-i poată răspunde, a fost din nou zdrobit între brațe."Lasă-l să respire Tae." Yoongi îi ajută să se despartă de teamă că ar putea răni copilul între mica lor reuniune.
"Chim, sunt atât de fericit pentru tine." Îl îmbrățișează din nou, dar de data aceasta o face ușor, cu grijă de burtă."Felicitări Yoongi hyung." El îi zâmbește lui Yoongi înțelegând greșit situația. Yoongi se scarpină la ceafă, neștiind cum să-i dea vestea.
"Nu este ca ceea ce gândești." Taehyung pare vizibil confuz de asta, s-a uitat la Jimin pentru o explicație, dar și el i-a zâmbit stângaci.
"Nu este copilul tău?" întreabă Taehyung sperând să înțeleagă mai bine situația."Este."
"Atunci ce sa întâmplat?" Situația a fost destul de deranjantă pentru el.
"S-ar putea să vrei să te așezi pentru asta." Yoongi trage celălalt scaun pentru Taehyung, făcându-i semn lui Jimin să-i spună totul."Oh..." răspunde Taehyung după ce a ascultat toată povestea, totul i s-a părut ca un film clișeu sau .
"Totuși, ai fi o familie grozavă." Zâmbetul dispare de pe chipul lui când vede tensiunea clară care se ridică sus."Taehyung." L-a chemat unul dintre colegii lui.
"La naiba, aproape că am uitat că lucrez aici. Decide-te asupra comenzii tale, mă voi întoarce mai târziu." Cu asta i-a lăsat pe cei doi în pace."Ce lume mică." Yoongi încearcă să ușureze atmosfera, sperând că Jimin nu se va gândi prea mult la cuvântul lui Taehyung.
"Da." răspunde Jimin. Ochii ațintiți asupra meniului în timp ce încerca să nu se uite la Yoongi."Ne vedem mai târziu, băieți, să ne întâlnim cândva în curând." Taehyung le face cu mâna să plece în timp ce ieșeau din cafenea.
"Nu cred că te vei plictisi din nou acum."
"Da, îl voi avea pe Taehyung să-mi țină companie acum." El zâmbește noului contact salvator 'Tae <3'-
"Hyung, nu pot alege unul." Jimin îi arată cele doua oniese micuțe, unul alb pufos și unul roz. Bucăiala lui devine mai adâncă în timp ce încerca să aleagă una dintre ele.
Micile haine l-au făcut pe Yoongi să-și imagineze un copil mic, un amestec al trăsăturilor lui și ale lui Jimin. Dar speră că bebelușul va moșteni mai mult trăsăturile lui Jimin decât ale lui, mai degrabă o versiune mini a lui Jimin care alerga prin casă cu picioarele sale minuscule, degetele sale dolofane strânse în pumn și zâmbetul mare făcându-i ochii să se transforme în semilună.
"Hyung, nu mă lăsa pe lângă mine." "Huh ce spuneai?"
"Am intrebat care dintre ele este mai buna?" Yoongi ia onesie-urile în mâini, materialul simțindu-se moale la atingere."Le vom cumpăra pe amândouă." Le-a pus pe amândoi în cărucior.
"Dar..."
"Fără dar, vreau să le cumpăr pentru copilul nostru." Alunecarea accidentală a limbii le-a făcut pe amândoi inima să se oprească pentru o secundă. Nu se poate nega că este și copilul lui Yoongi, dar nu a recunoscut până acum.Se uită la Jimin speriat de ce ar putea să-i provoace reacția la asta, dar cel mai tânăr este ocupat să se uite la pantofi. Yoongi oftă uşurat din cauza asta.
"Hyung nu sta acolo, ajută-mă că nu pot ajunge la pantofii ăia." Încearcă să-și întindă brațele în sus, dar este încă prea sus pentru el. Yoongi zâmbește pentru sine înainte de a-l ajuta.
În cele din urmă, se îndreaptă spre ghișeul de numerar după ce au cumpărat o mulțime de haine și pantofi. "Poți să te uiți la celelalte magazine, mă voi alătura după ce voi plăti." Noduri Jimin mergând în afara magazinului.
"Ți-au plăcut hainele pe care tati ți le-a cumpărat?" Își freacă burtica, un zâmbet răspândindu-se pe față când a simțit copilul lovindu-i mișcarea mâinii.
Era prea ocupat să vorbească cu burtica lui, încât să nu fi observat când a dat peste cineva.
"Scuze" Și-a cerut scuze rapid pentru stângăcia lui privind fața persoanei. Zâmbetul lui a fost înlocuit cu o privire îngrozită. Nu-și putea crede ochilor. Oricum nu a vrut.Adrenalina îi zbura peste vene ca un crap prin râu, dar nu putea mișca nici măcar un mușchi, nici măcar să țipe. Oroarea absolută l-a paralizat complet și, cu cât se gândea mai mult să fugă, sau pur și simplu să se miște puțin, cu atât se simțea mai descurajat și complet îngrozit.
Nu-și amintea să fi fost atât de speriat în viața lui.
CITEȘTI
Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||
FanfictionMin Yoongi, un scriitor de reviste care caută un cuplu de gravide pentru a scrie despre experiența sarcinii, dar nu a avut noroc până acum, îl întâlnește pe neașteptate pe vechiul său prieten Park Jimin, care caută un donator de sperma. Yoongi decid...