22

169 25 0
                                    

Tw: mențiune despre relația abuzivă din trecut, manipulare și degradare.  Puteți sări peste următoarele trei capitole dacă doriți.

________

Vechile temeri îi trec prin cap, aude râsul batjocoritor al anilor trecuți, amintirile rele își rup lanțurile și îi invadează încrederea, erodând persoana pe care a construit-o din acele zile negre.

Nu putea respira, avea impresia că cineva îl sufocă.  Inima îi bătea în viteză și tot ce voia să facă era să se ghemuiască într-o minge și să aștepte ca cineva să-l salveze.

"Jimin?" A întrebat bărbatul menționat cu vocea lui adâncă, făcându-i pe Jimin să înghită, poate simți cum transpirația îi udă pielea, pulsația propriilor ochi, țipetele care țin vibrând în urechi și bătăile inimii lui în piept.  A vrut să fugă de acolo, dar a fost ca și cum corpul lui a refuzat să-l asculte.
"Sang Hyun."  El șoptește cu o voce tremurândă, Sang Hyun zâmbește observând cât de mult control mai are asupra corpului lui Jimin după toți acești ani.


Rânjetul lui dispare într-o privire furioasă și enervată după ce se uită la burta lui.  Jimin își acoperă burta cu mâinile simțind privirea pătrunzătoare.

Sang hyun chicotește umil, râsul lui a fost suficient pentru a face fiorii să curgă pe șira spinării lui Jimin. 
"Copilul meu are un copil." Se așează să atingă burta lui Jimin, dar Jimin se dă înapoi înainte să poată face asta.

"Oh, Jiminie, de ce transpiri atât de mult, ești bolnav?" Își aduce mâna mai aproape de fața lui Jimin. Jimin și-a tresărit ochii în momentul brusc, flashback-ul trecutului său curgându-și pe banda memoriei. Sang Hyun îi șterge transpirația de pe frunte, trasând pometul lui Jimin cu degetul arătător.


Jimin și-a încolăcit degetele într-un pumn, cu unghiile înfipte în palmă.  Nu-și aude respirația rapidă, dar poate simți oxigenul inundându-i și ieșind din plămâni.

Sang Hyun își trage gulerul în lateral, un râs vicios făcându-i drumul când își vede gâtul gol. 
"Așa cum era de așteptat, ești încă o curvă." Zidurile pe care a muncit atât de mult să-i construiască s-au ciocnit din cauza unei sentințe.  Își simți pieptul încordându-se.  Și-a deschis buzele ca să se apere în apărarea lui, dar, niciun sunet nu a trecut, a simțit că toate simțurile i-au fost jefuite și înlocuite cu ceva care îi face mușchii să se contracte și ochii să se mărească de groază.

Picioarele lui au cedat în cele din urmă, se aștepta la impactul dur, dar în schimb a fost salvat de brațele calde.  "Yoongi..." expiră.  Buza de jos tremurând de frică, îi strânge strâns pe haina alfa.  Lacrimile calde udă materialul scump.

"Jimin? Ce e în neregulă?" Jimin nu a răspuns, suspinele s-au intensificat. Yoongi și-a pus mâinile pe spatele lui Jimin frecând cercuri liniștitoare, dar nimic nu părea să-l liniștească pe cel mai tânăr, nu-l văzuse niciodată pe Jimin într-o asemenea stare și l-a îngrozit.

"Ai grijă de omega-ul tău" spuse Sang Hyun cu un rânjet plin de frumusețe înainte de a trece pe lângă el.  Din privirea de pe chipul lui, Yoongi știa că are ceva de-a face cu starea lui Jimin.  Voia să alerge după el și să-l facă nenorocit pentru că l-a făcut pe Jimin să plângă, dar să-l lase singur într-o astfel de situație nu i se părea o opțiune bună.

"Jimin hai să ne întoarcem" El iși ascunde fața în pieptul lui, ghidându-l în afara mall-ului departe de toată atenția oamenilor.

Jimin n-a spus niciun cuvânt pe drumul înapoi, a continuat să adulmece, încovoiindu-se într-o minge.  Să-l văd pe Jimin așa îl mânca pe Yoongi înăuntru.  Și-a pus mâna pe Jimin sperând că îl va face mai bun, dar în schimb a șuierat la atingere, replicându-și mâna înapoi.

Jimin s-a întors în camera lui încuind-o.  Yoongi a încercat să aibă o discuție cu el, dar Jimin nu a spus niciun cuvânt.  Și-a prins părul îngrijorat, un obicei care există de când își amintește.

După 3 ore a auzit în sfârșit sunetul de deblocare.  A sărit de pe canapea bătând deja la uşă. 
"Intra."  Vocea lui Jimin era amețită de tot plânsul.  Ochii lui au o nuanță strălucitoare de roșu, urmele de lacrimi uscate pătate pe obraji.  Părea absolut devastat.

"Jimin..." îi șoptește temându-se că Jimin s-ar putea strica din nou dacă ridică măcar puțin vocea, a menținut un decalaj destul de mare între ei amintindu-și incidentul care s-a întâmplat în mașină mai devreme astăzi.

Jimin nu a spus nimic, în schimb s-a lăsat să cadă în strânsoarea alfa-ului.  S-a lăsat să se prăbușească în brațele lui Yoongi, un loc pe care l-a revendicat drept raiul său sigur.  În plânsul lui Jimin, Yoongi a auzit zgomotul unei inimi care se frânge.  Îl privi pe Jimin tremurând de frică, lacrimile curgând necontrolate, și o parte din Yoongi se rupea.

Când plângea, era o crudență, ca și cum durerea era încă o rană deschisă.  Se strângea mai mult în brațe, corpul lui tremurând din cauza țipetelor și plânselor.  Suspinele au fost înăbușite la început în timp ce el a încercat să-și ascundă rana, apoi a depășit valul de emoții pe care i-a spart complet, toate apărările sale spălate în acele lacrimi sărate.

"Nu-ți irosi lacrimile cu oamenii care nu merită."  Jimin se uită la fața lui Yoongi, în acel moment, Yoongi a vrut să-l sărute, să-l strângă strâns și să-i spună cum nu merită să fie tratat în acest fel, cum ar putea fi el cel care să-l trateze corect.

Vrea să-i spună că merită lumea întreagă că dacă ar fi în mâinile lui i-ar da toate stelele atârnate pe cer.

Își aduce mâna mai aproape de față, lăsând o ciupitură rapidă pe ea, prinde obrajii lui Jimin în ei, ștergând lacrimile de pe ei. 
"Nu plânge petală."  Închide decalajul dintre ei apăsându-și buzele pe frunte.  Tot ce lasă este o mică urmă umedă;  o baltă mică de salivă pe frunte.  Dar când plantează sărutul acolo, Jimin simte căldura răspândită prin tot corpul său.

Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum